Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

antidetectiefolie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    antidetectiefolie

    Korting op 420shop
    hallo iedereen

    na 2 goede oogsten in een hok van 1.20 bij 1.20 ga ik nu uitbreiden naar 3 bij 4
    aangezien dit een hele kamer is vraag ik me af of ik antidetectie folie moet gaan gebruiken en moet alleen het plafon of ook de muren en dergelijke

    green greetz kevin

    #2
    Dat hangt ervan af.
    Als je denkt dat ze je gaan kunnen opsporen, of je maakt je daar zorgen om en wilt het zekere voor het onzekere nemen, dan kan je best folie plaatsen, je hoeft alles te bedekken dan, maar wel zorgen dat er tussen de muur en de folie lucht zit voor een goede werking, dat kan je door een houten rooster te maken en daar de folie op te bevestigen
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #3
      oke bedankt het is inderdaad voor de zekerheid beter voorkomen als genezen

      gr kevin

      Comment


        #4
        Antidetectiefolie = GROTE ONZIN!!!



        Een warmedetectie camera kan nergens doorheen kijken.


        Warmte afgifte tegengaan = ISOLEREN

        In de praktijk is het eerste oppervlak waar men de camera op richt de gevel of het dak van jouw huis, en hij registreerd dus warmteafgifte. Om te voorkomen dat de buitenmuur van jouw kweekruimte warmer is dan de buren, moet je proberen de warmte binnen te houden. Nu zijn we in de bouw al een poosje bezig met te proberen warmte binnenshuis te houden, en we hebben daar niet alleen een mooi wordt voor, isoleren (duh!), maar ook al wat dingetjes op gevonden, zoals het aanbrengen van stevige spouwmuren vol dikke lappen minerale wol, of schuimblokken van 40cm. Google maar even hoe dat werkt, maar waar het op neer komt is dat eigelijk alles wat maar dik is en veel stilstaande lucht vasthoudt, isoleert.

        Wonderfolie bestaat niet

        Nu gaat iemand beweren dat hij middels een nog geen millimeter dik wonderfolie hetzelfde gaat bereiken als met 2x 20cm beton met 15cm minerale wol ertussen? Serieus? Dat zou een revolutie in de bouw betekenen, een grote doorbraak bij het energiebesparen, de nobelprijs voor de wetenschap kan hem niet ontgaan!
        Het zou mooi zijn, maar helaas, je kunt niet voorkomen dat de buitenmuur van je huis warmer wordt door het aanbrengen van een laag veredeld aluminiumfolie, dat is echt onzin.
        Het houdt ook geen mysterieuze straling tegen, van binnen of van buiten, zelfs of het het licht van je lampen beter weerkaatst als een witte muur is onderwerp van discussie. Zogenaamd antidetectiefolie heeft dus geen enkele functie.




        Twijfel je nog? Misschien is er toch een camera, waarmee je wel door dingen heen kan kijken, met radar ofzo, want dat kunnen ze op Schiphol ook met je koffer. Of een of andere straling van je lamp die naar buiten lekt? Het schijnt dat ze gewoon de lampen zien hangen hoor, en trouwens, in Navy Seals zie je de terroristen gewoon achter een muur lopen, door de sniperscoop heen, en in Heat kijkt Robert de Niro toch ook recht de camera in, dwars door de muur heen!? Misschien beter toch nog folie aanbrengen, baat het niet, schaadt het niet, het is maar een paar honderd euro!? Als je deze onzin echt geloofd... lekker doen!

        Als je echt wil lachen moet je eens hier kijken.
        http://www.detectnu.nl/index.php/de/distributeur_van/anti_detectie_folie

        Hilarisch!
        Last edited by SirSmokeAllot; 1 June 2010, 21:30.

        Comment


          #5
          Re: antidetectiefolie

          Mix een flink stuk filmfantasie, wat halve waarheden en een grote schep paranoia door elkaar, lekker laten sudderen binnen de stonie tony wietwereld, en tadaah! De kweekvariant van B-tabs (“...je borsten 2 cupmaten groter binnen 2 weken, dankzij dit eenvoudige pilletje! Echt waar!”) is geboren. De makers van antidetectiefolie lachen zich rot! laten we eens kijken waarom antidetectiefolie totale onzin is.

          Een warmedetectie camera kan nergens doorheen kijken.
          Iemand richt een warmtedetectiecamera op een telefooncel. Wat ziet hij dan? De stralingswarmte van het eerste oppervlak waar je de camera op richt. In dit geval het glas van de telefooncel. Er bestaat dus geen warmtedetectie camera die “door muren heen kan kijken”, dat kan alleen in de film, in het echt kun je er dus zelfs niet mee door glas kijken. Als nu iemand in de telefooncel gaat staan, zie je hem dus ook niet. Na verloop van tijd, omdat die persoon warmte uitstraald/ademt, zal de lucht in de cel warmer worden, en dus het glas van de cel ook. Hierdoor is het, na verloop van tijd, mogelijk te constateren dat de cel warmer is dan normaal, maar of dat nu komt door een kop hete soep of omdat er iemand in de cel staat, dat kun je niet zien.

          Warmte afgifte tegengaan = ISOLEREN

          In de praktijk is het eerste oppervlak waar men de camera op richt de gevel of het dak van jouw huis, en hij registreerd dus warmteafgifte. Om te voorkomen dat de buitenmuur van jouw kweekruimte warmer is dan de buren, moet je proberen de warmte binnen te houden. Nu zijn we in de bouw al een poosje bezig met te proberen warmte binnenshuis te houden, en we hebben daar niet alleen een mooi wordt voor, isoleren (duh!), maar ook al wat dingetjes op gevonden, zoals het aanbrengen van stevige spouwmuren vol dikke lappen minerale wol, of schuimblokken van 40cm. Google maar even hoe dat werkt, maar waar het op neer komt is dat eigelijk alles wat maar dik is en veel stilstaande lucht vasthoudt, isoleert.

          Wonderfolie bestaat niet

          Nu gaat iemand beweren dat hij middels een nog geen millimeter dik wonderfolie hetzelfde gaat bereiken als met 2x 20cm beton met 15cm minerale wol ertussen? Serieus? Dat zou een revolutie in de bouw betekenen, een grote doorbraak bij het energiebesparen, de nobelprijs voor de wetenschap kan hem niet ontgaan!
          Het zou mooi zijn, maar helaas, je kunt niet voorkomen dat de buitenmuur van je huis warmer wordt door het aanbrengen van een laag veredeld aluminiumfolie, dat is echt onzin.
          Het houdt ook geen mysterieuze straling tegen, van binnen of van buiten, zelfs of het het licht van je lampen beter weerkaatst als een witte muur is onderwerp van discussie. Zogenaamd antidetectiefolie heeft dus geen enkele functie.

          Om detectie tegen te gaan moet je dus iets anders verzinnen, zoals het bouwen van een kamer binnen een kamer, zodat de lucht tegen de buitenste wand niet warmer wordt dan normale kamertemperatuur, en waarbij je ook nog eens de lucht die je uitblaast vooraf koelt naar buitentemperatuur middels flinke airco’s. Al het andere is onzin.


          Twijfel je nog? Misschien is er toch een camera, waarmee je wel door dingen heen kan kijken, met radar ofzo, want dat kunnen ze op Schiphol ook met je koffer. Of een of andere straling van je lamp die naar buiten lekt? Het schijnt dat ze gewoon de lampen zien hangen hoor, en trouwens, in Navy Seals zie je de terroristen gewoon achter een muur lopen, door de sniperscoop heen, en in Heat kijkt Robert de Niro toch ook recht de camera in, dwars door de muur heen!? Misschien beter toch nog folie aanbrengen, baat het niet, schaadt het niet, het is maar een paar honderd euro!? Als je deze onzin echt geloofd... lekker doen!

          Als je echt wil lachen moet je eens hier kijken.
          http://www.detectnu.nl/index.php/de/distributeur_van/anti_detectie_folie
          “Deze folie is ontworpen voor militaire toepassingen om detectie van geheime locaties tegen te gaan. De geheime locatie wordt compleet met deze speciale folie afgedekt om radar en andere opsporingsmethode flink tegen te gaan.”
          Hilarisch!

          Comment


            #6
            Re: Antidetectiefolie = GROTE ONZIN!!!

            hmmm interessant... denk dat ik die folie maar ga halen robert de niro is namelijk mijn grote voorbeeld XD

            Comment


              #7
              Re: Antidetectiefolie = GROTE ONZIN!!!

              dus is antidetectie folie nou goed of niet want ik moet mijn ruimte nog geheel maken en kan ik dit in de bouw van mijn hok menemen of moet ik mijn hok gewoon goed issoleren ????

              Comment


                #8
                Re: Antidetectiefolie = GROTE ONZIN!!!

                Er worden wel degelijk warmtecamera's gebruikt die gewoon door je muren heen gaan,deze "zien" zgn hotspots..
                Deze hotspots worden qua kleur onderscheiden,
                Hoe hoger de brandtemperatuur hoe intenser de kleur.

                Nooit foto's gezien van een menselijk lichaam onder een warmtecamera?
                Deze laat zelfs verschillen zien van 1/10 graad,IN het lichaam dus..
                Als jouw theorie waar was,zou deze camera alleen de buitenkant van het lichaam temperatuursgewijs in beeld brengen.

                Of anti-detectiefolie echt afdoende werkt is voor mij ook nog een vraag,en zullen we pas zeker weten wanneer een verkoper eens een goeie onafhankelijke test verzorgd.
                Dus hierbij een uitnodiging aan de heren(of dames) handelaren....

                Grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment


                  #9
                  Re: Antidetectiefolie = GROTE ONZIN!!!

                  ik denk toch dat je theorie niet helemaal klopt. zoals mist al zei de hittecamera's detecteren de hotspots. en daar zat iets bij met alles wat boven de 400graden word enorm begint op te gloeien de folie beschermt dat opgloeiende gedeelte waardoor ze het niet direct kunnen detecteren.
                  kijk mij kamertemperatuur 26 graden continue is vrij normaal in huis je kan een ketelruimte hebben of noem het maar op. maar meet je temperatuur is tegen je lamp van 600watt dan springt hij aardig omhoog. mijn thermometer kan het niet aangeven iig. ikzelf geloof ook niet echt in die gamma rommel van die er nu te koop is. en blijf gewoon vertrouwen hebben in lood daar komen zelfs rontgenstraling niet doorheen. (ik heb dan ook het voordeel dat ik isoleerder ben).



                  //maus

                  Comment


                    #10
                    Re: Antidetectiefolie = GROTE ONZIN!!!

                    Jongens, jongens... die broodje aap theorien zitten diep. Dus met Thermal Imaging *google hint* kun je dus toch wel door een lichaam heen kijken??? Begrijp ik dat goed? En dus ook vast wel door een huis??? Heeft iemand een foto, een link, iets van bewijs daarvoor? Pfffff.... Toch weer tijd voor een reactie. Ik waarschuw alvast er zitten een aantal spoilers in dit verhaal. Als eerste, het is vervelend nieuws, zeker nu hij er weer aan zit te komen, maar Sinterklaas... die bestaat echt niet. Nee, er bestaan ook geen hulpSinterklazen. De Kerstman bestaat dan weer wel, die leeft comfortabel warm op de noordpool dankzij een iglo ingepakt in warmteondoorlaatbaar kabouterfolie, en rendieren met speciale anti-zwaartekrachtslofjes, een nieuw product van de jongens van detectnu.nl.
                    Spoiler 2, zelfs de fabrikant van de FLIR camera's waar we het over hebben claimt niet dat hij door huizen heen kan kijken. (www.flir.com) Zelfs niet door huishoudfolie, als het vers gespannen is... Sla ff een boek open of google het desnoods. Het is toch een kleine moeite eens naar de site van een fabrikant van dergelijke cameras te gaan, en te zien waar ze toe in staat zijn, voor je rare dingen gaat roepen? Nog even natuurkunde 1.0:
                    De ENIGE (bruikbare)straling waarmee je ergens doorheen kunt kijken is rontgen. Het stoppen van (rontgen)straling doe je het beste met materialen waarin veel elektronen per cm 3 zijn (dus stoffen met een grote dichtheid en een hoog atoomnummer Z), alleen die zullen veel absorptie veroorzaken.
                    Mocht je nu, ondanks de enorme gezodheidsrisico's en de technische onhaalbaarheid, nog steeds denken dat de KLPD rontvliegt met rontgencameras onder heli's, zou ik heel het huis inpakken in een dikke laag lood.
                    Voor de extreme kneuzen onder ons die nu denken "hey, goed idee!"... Er wordt GEEN rontgen gebruikt bij de opsporing van wiet. Niemand kan jouw huis INkijken. Iedereen kan jouw huis van de BUITENkant bekijken, en zien of ie, VAN BUITEN, warmer is als het huis van de buren. Om te voorkomen dat er warmte ontsnapt moet je isoleren, en dat doe je met een dikke laag minerale wol, piepschuim, whatever, maar NIET met een laagje veredeld aluminiumfolie. Detectiefolie werkt dus NIET! NIKS! GEEN FUNCTIE, anders dan het uit je zak kloppen van een stapeltje euros. Nog twijfel? Op basis van je geestelijke kapaciteiten lijkt me dat je kweekcariere dan toch al geen lang leven beschoren zal zijn, beter investeer je in een paar waterdichte veiligheidsschoenen en een comfortabele regenjas, want dat leenmateriaal wat je voor je taakstraf krijgt uitgereikt laat vaak te wensen over.

                    Een aangebrand Bieflapje.

                    Comment


                      #11
                      Re: Antidetectiefolie = GROTE ONZIN!!!

                      check es e-bay, gamma, brico,...
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment


                        #12
                        Re: Antidetectiefolie = GROTE ONZIN!!!

                        Op http://en.wikipedia.org/wiki/Infrared_thermography zijn een groot aantal fotos te zien van de mogelijkheden van thermografie, en laat ik daar toevallig -zonder mezelf te veel op de borst te willen kloppen natuurlijk- een geniaal idee opdoen! Kijk even mee. Op de derde (3de) foto van boven zie je een foto van een man die een slang om zijn arm heeft gedraaid (de sissende, levende, muis etende variant, niet de Gamma-huismerk tuinvariant). Wat me opvalt is dat de warmbloedige man lichtgeel opkleurt op de foto, maar dat de slang, gezien slangen koudbloedig zijn, hartstikke donker blijft! Voelen jullie hem aankomen? Natuurlijk gelijk met de jongens van detect.nu gebeld, en de naam zijn we nog niet helemaal uit (Python-folie?) maar uiterlijk komend voorjaar kunnen jullie een nieuw product in de growshop verwachten, gebaseerd op het gebruik van levende slangen tegen het plafond. Wetenschappelijk verantwoord dus succes verzekerd lijkt me zo! Direct maar eens langs de BMW dealer alvast een leuke leasebak uitzoeken...

                        Bieflapje

                        Comment


                          #13
                          Re: Antidetectiefolie = GROTE ONZIN!!!

                          lol... klinkt ook als propaganda voor een nieuw product
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                          A. The cop!

                          Comment


                            #14
                            Re: Antidetectiefolie = GROTE ONZIN!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bieflapje View Post
                            gebaseerd op het gebruik van levende slangen tegen het plafond.
                            Bieflapje
                            En wie gaat dat installeren?
                            Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                            Comment


                              #15
                              Re: Antidetectiefolie = GROTE ONZIN!!!

                              Hey bierflapje... wat schuin van je aangezien dit topic reeds bestond. niet echt nice tov misty en het forum kerel. Ik denk dat je dringend zoekt naar bevestiging voor je theorie als ik dit zo zie...

                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X