Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

co2 toevoegen met droogijs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    co2 toevoegen met droogijs

    Korting op 420shop
    hey,ik zou graag wat droogijs bestellen om zo eens hasj te maken. nu zou ik de rest van het ijs gebruiken in men tent. ben nu bekan 10dagen in bloei, wanneer is dit de beste periode om toe te voegen? ik werk met 600watt hps, ...
    heb al paar clipjes gezien maar zou het nu zelf wel es willen testen. ik kan hier op het forum niets van terug vinden, ofwel zoek ek nie hard genoeg.
    kent er hier iemand iets van? gr


    #2
    Re: co2 toevoegen met droogijs

    Met droogijs breek je de celwanden en eigenlijk alle vaste delen die je niet in je hasj wilt hebben. Ik heb het geprobeerd met vloeibaar stikstof, dat was alles behalve een succes. De hasj was groen en smaakte naar hooi.
    Co2 in je kweek kan altijd, maar je zult even moeten uitrekenen hoeveel een plant nodig heeft. Dat is vast wel te googlen. Teveel kan een probleem worden.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: co2 toevoegen met droogijs

      Lastige is dat de afzuiger de CO2 er ook net zo hard weer uit zuigt. De afzuiger uitzetten met een 600W verwarming aan in een kleine ruimte is ook geen succes.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: co2 toevoegen met droogijs

        hmm, ok thanks voor de reacties
        gr

        Comment

        Bezig...
        X