Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

om en om

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    om en om

    Korting op 420shop

    #2
    Re: om en om

    je blaast zuurstofrijk in een ruimte die co2 rijk wil.........

    Comment


      #3
      Re: om en om

      Maakt ni uit. Het is geen bos, zo groot is die omzet niet. Warmte en geur, dat is waar ik mij vragen bij stel.

      Comment


        #4
        Re: om en om

        Dnk wel dat kan lukkenwant mijne 250 warmt de kamer op waar het kot staat, ind de lucht uit de afzuiging voelt niet zo warm aan maar op termijn in de ruimte wel warm genoeg om de ruimte op te warmen tot 18 gradn ipv 12 (kelder) dus een tentje opwarmen lijkt mij zeer goed te doen
        groet
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: om en om

          En wat met geur/overdruk? Als je de warme lucht in de tent blaast gaat het dan niet ruiken? Die tent gaat dan bol staan.

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: om en om

              Volg ni tekening in paint? Dan zuig je koude lucht aan, ni? En blaas je de warme weg. Beide in de ruimte zelf. Dan blijven de tenten koud? Of ga je er dan vanuit dat je de hele ruimte warm krijgt? Ik las het al vaak, maar ik kan er dus niet aan uit hoe dat moet werken.

              Comment


                #8
                Re: om en om

                Ik heb het wel eens zo gedaan.

                Comment


                  #9
                  Re: om en om

                  Wat je vooral in de gaten moet houden is de luchtvochtigheid.
                  Vooral tijdens licht aan/uit kunnen er pieken in ontstaan, en als je die vochtige lucht in je bloeihok gaat blazen is dat wel iets om in de gaten te houden.

                  Als het echt winter wordt (i hope so) kun je desnoods een tent vol autoflowers op 22/2 zetten bijvoorbeeld.
                  Dan heb je wel de kosten van langer licht, maar niet de kosten van een kachel.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: om en om

                    Je kan zoals in de tekening hier boven je twee tenten aan elkaar sluiten. zoals communicerende vaten.
                    een afzuiger per tent.
                    En als je afzuiger in de linkse tent aanstaat trekt die de warme droge lucht weg uit de rechtse. en dit om gekeerd??

                    Tis maar een idee eh manne

                    Comment


                      #11
                      Re: om en om

                      Ik geraak er in ieder geval niet uit Flintstoned, dan verwarm je ook. Dat doe ik nu ook, het zou zonder moeten.

                      Comment


                        #12
                        Re: om en om

                        tentje isoleert niet goed genoeg om ,om en om te draaien,wordt ook te vochtig,2 grote ruimtes met elkaar verbinden,gaat wel goed,maar is geen hobby meer. kleine petroleum kachel is een goede oplossing,tankje van 5 liter is als het niet te koud word,genoeg voor 3 nachten,zet hem nooit hoger dan 22 graden,en ze zijn super zuinig.kost iets meer dan een euro per 12 uur per dag,als je de brandstof bij een wittepomp in belgien haalt.heb zelf de tectro sre 1330 tc was nog geen 190 pleuro,is digitaal en er zit een dagtimer op.
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                        Comment


                          #13
                          Re: om en om

                          Ik heb er aardgas liggen, verwarmen is geen probleem. Alleen las ik het al vaak als mensen vragen wat ze kunnen doen in een koude ruimte. Maar in de praktijk blijkt dat toch voor teveel problemen te zorgen lijkt mij.

                          Comment

                          Bezig...
                          X