wat vind je van mijn 1ste kast

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gl507
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2016
    • 55

    #1

    wat vind je van mijn 1ste kast

    Korting op 420shop
    hoi,
    ik kweek voor het eerst zelf.
    dit is mijn setup.
    ik vermoed dat ik problemen ga hebben met de temp. hoog genoeg te houden,
    en met de hoogte van de kast..
    er komen nog 2x 90w ufo's in.
    ruimte is 110 hoog 100 breed en 50 diep
    met neutralizer en buisafzuiger.
    wat vinden jullie ervan tot nu toe?
    20160529_202937.jpg
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: wat vind je van mijn 1ste kast

    110 hoog is niet al te hoog. 25 cm ben je aan pot kwijt en zoon ufo kan ook niet pal tegen het dak en moet toch ook iets van de planten af om een redelijke menging van de kleurtjes te krijgen. Dus aan de lamp ben je zeker ook 25 cm kwijt. Blijft er 60 cm over voor de plantjes. Dat wordt dus toppen en buigen wil dat gaan passen.

    Comment

    • gl507
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2016
      • 55

      #3
      Re: wat vind je van mijn 1ste kast

      hmm,
      er zit wel nog een onderste gedeelte in de kast,
      dan moetk die helemaal gaan uitzagen en lucht inlaten ook terug veranderen ><

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #4
        Re: wat vind je van mijn 1ste kast

        Mooi maar klein ja.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • gl507
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2016
          • 55

          #5
          Re: wat vind je van mijn 1ste kast


          ik kan het onderste stuk er nog uit zagen,
          dan win ik zo'n 40cm..
          il dacht nu net na 4 dagen bloed en zweet ervan af te zijn [emoji3]

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: wat vind je van mijn 1ste kast

            Gaten zagen zodat je de potten kunt laten verzinken in die bodem.

            Comment

            • gl507
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2016
              • 55

              #7
              Re: wat vind je van mijn 1ste kast

              is ook een optie.
              hoevel planten denk je dat hierin zouden passen?

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                Ik zou de kabels langs het plafond leiden. Als je ooit een ongelukje met water krijgt, dan staat de boel niet zomaar onder stroom.

                Verder 'n mooi kastje. Ik had ooit aan 20cm ruimte voor planten genoeg om toch 60x60 aan oppervlak vol te zetten.
                DSCF5126.jpg
                Het kan wel, maar beter wat extra ruimte nemen. Da's toch leuker.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                  En een koolstoffilter als je niet je hele huis naar wietwinkel wil laten ruiken.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • gl507
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • May 2016
                    • 55

                    #10
                    Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                    als ik 4 gaten boor, kan ik evengoed de hele plaat eruit halen..
                    en bedankt voor de tip LR2

                    ik hoop de koolstoffilter te vervangen door de neutralizer links van de kast. of gaat die niet voldoende zijn?

                    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                      Ja dat had ik al gelezen, en toch gaf ik m'n reactie
                      Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • gl507
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • May 2016
                        • 55

                        #12
                        Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                        oo, ik dacht dat je er misschien had over gekeken.
                        voor 100 euri kan dat ding maar beter werken [emoji14]
                        Iemand hier ervaring met de neutralizer?
                        alvast zo proberen, zie later wel.

                        Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                        Comment

                        • gl507
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • May 2016
                          • 55

                          #13
                          Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                          even update, kast groter gemaakt & deur toegevoegd.
                          eindelijk bijna klaar [emoji16] [emoji16]
                          uploadfromtaptalk1464866110685.jpg

                          Comment

                          • De Witte
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2013
                            • 2133

                            #14
                            Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                            Waar blijft het zaad...
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment

                            • gl507
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • May 2016
                              • 55

                              #15
                              Re: wat vind je van mijn 1ste kast

                              nog aan het wachten op een ufo. al 3 mails gestuurd maar geen antwoord.
                              dat wordt dit weekend naar het adres eens rijden [emoji21]

                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...