Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ratjetoe a l'Indica sous un soleil des Cob's 200W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Het klimaat bestaat uit meer dan alleen licht, ventilatie, luchtverversing, luchtvochtigheid, en dan telt ook de bouw van de plant nog mee, de wortelvorming, de snelheid waarmee water getransporteerd wordt -de dikte van de stam- en of het makkelijk kan verdampen, het bladoppervlak.
    Als alles optimaal is, kunnen ze inderdaad heel dichtbij.
    Ik heb m'n 2530's op 30cm staan als ze op 40W staan tijdens voorgroei, da's in die fase mooi zat.

    Maarre..mooi tuintje geworden, Meglow!
    Dat worden bergtoppen
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #32
      Ziet er goed uit Meg!
      Ad usum proprium!

      Comment


        #33
        thanx gasten, dit geeft nu al meer voldoening dan mijn autoflowerprojecten.
        Wederom een fuck up gehad met watergift, een dag vergeten en gelijk hingen ze op apegapen. Voordeel was dat ik daardoor de dorre en gele blaadjes makkelijk kon verwijderen. Dubbele dosis water gegeven en met 3 a 4 uurtjes stonden ze alweer fier rechtop. Elke dame vraagt rond de halve liter per dag momenteel. Recht zo die gaat.

        Comment


          #34
          Nice!
          ​​​​​​
          verslag 1, verslag 2

          Comment


            #35
            DAG 98 (66 dagen op 12/12)

            Zo, de bijl is in de Shark Shock en de Afghan OG gezet. Wat schetst mijn verbazing... bijna 350gr. nat, dus deze kweek gaat met nog twee NL's van dezelfde grootte naar zo'n 170-180 gr. Dit brengt deze kweek op een gr/W ratio van 0,8, veruit het beste resultaat tot nu toe, en ook nog met fors minder lichturen. Feminized i.p.v. autoflowers maakt een groot verschil; door het toppen en spreiden van de de takken kon alles mooi vlak gehouden worden. Dit alles werd geholpen door COB's i.p.v. Spectraboxen die niet de hele kweek op 18/6 hoefden te staan. Op naar de 1 gr/W, met een iets beter waterbeleid en de opgedane ervaring met het toppen en ombuigen van de takken moet dit zeer goed mogelijk zijn. Kortom, had ik veel eerder moeten doen...
            Nu al tevreden, maar kan eerlijk gezegd niet wachten om straks de eerste Northern Lights te kunnen roken!! Ook erg benieuwd naar de Shark Shock, alhoewel deze vnl. bedoeld is om straks medische wietolie mee te brouwen.

            Picca van de dames aan het einde van de herfst, de NL's staan achterin en gaan eind deze week om. Nu mogen ze nog even genieten van een dubbele hoeveelheid licht en een laatste zwel-effort doen.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #36
              DAG 103 (71 dagen op 12/12) (iets minder dan 300kWh belichting en 380kWh totaalverbruik)

              De twee NL's zijn ook om, 375gr. nat en een goed aandeel amber in de trichomen. Hoop dat ik straks niet teveel knock-out ga. Alles ligt en hangt te drogen in de tent, inclusief knipafval voor het maken van wietolie.

              Da's ca. 0,6 gram per kWh belichting....en 0,5 gram per kWh verbruik. Dat is 30-40% beter dan ik ooit behaald heb!
              Last edited by Meglow; 11 June 2017, 23:22.

              Comment

              Bezig...
              X