Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x White Widow X Big Bud - 1200W LED - 50x100x200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
    Thx 4 the comments!!!

    Hier ben ik terug met een korte update.

    Groeidagen: 47
    Dagen op 12/12: 3
    Totaal aantal dagen van zaad tot nu: 50

    De White Widow001___19-06-17.jpg
    002___19-06-17.jpg
    003___19-06-17.jpg
    004___19-06-17.jpg
    005___19-06-17.jpg


    Tot de volgende!

    Jack
    Uw meisjes zijn gewoon mooi

    WW - zeer steile helling.

    Comment


      #47
      Ze zien er top uit man

      Comment


        #48
        Bedankt voor de replies!

        Het kwartet staat nu 6 dagen onder 12/12 cyclus. Het net begint goed vol te geraken.
        De temperaturen zijn eindelijk naar een menselijk en plantvriendelijker niveau gedaald. Ik overweeg om een homemade koelbox in elkaar te steken
        voor mogelijk komende warme periodes. Ik heb al 'n paar ideetjes
        Door deze hoge temperaturen drinken de plantjes wel goed. Dagelijks zo'n 800ml/plant.
        Verder geen noemenswaardige zaken.

        Vandaag 22/06/17 (53 dagen oud)
        002____22-06-17.jpg

        Jack

        Comment


          #49
          Vandaag zijn m'n plantjes 8 weken oud (56 dagen waarvan 8 dagen op 12/12). Gisteren heb ik de eerste pre-flowers gespot.
          Het net is bijna vol, mooi op tijd.

          001___25-06-17.jpg

          Pre-flowers
          002___25-04-17.jpg

          003___25-06-17.jpg

          004___25-06-17.jpg

          Jack


          Comment


            #50
            kan niet wachten om jouw topjes te zien

            Comment


              #51
              Gaat lekker Jack!

              Comment


                #52
                Mooie planten man! Heb jij je kweekkast zelf gebouwd of zo gekocht? Ik ben misschien van plan er ook een te bouwen

                Comment


                • Jack Spliff
                  Jack Spliff commented
                  Editing a comment
                  Zelf gebouwd uit een kleerkast. Als je met een boormachine en zaag kunt werken, dan kom je al een heel eind.

                #53
                Mooie scrog man! Gaat een mooi toppenveld worden

                Comment


                  #54
                  Bedankt voor de lovende comments! Leuk om te lezen allemaal

                  Tijd voor een update.

                  Groeidagen (18/6) = 47 (3 dagen overgangsperiode tot 12/12 bijgeteld)
                  Dagen op 12/12 = 12
                  Totaal = 59Enkele foto's van vandaag, 29/06/17. 001___29-06-17.jpg
                  002___29-06-17.jpg
                  003___29-06-17.jpg
                  004___29-06-17.jpg
                  005___29-06-17.jpg
                  006___29-06-17.jpg


                  Jack

                  Comment


                    #55
                    Zo Jack, dat net zit echt goed vol ondertussen!
                    Ga zo door en je kan wel eens een hele mooie oogst gaan krijgen

                    Nog even een vraagje:
                    Bij mijn plantje heb ik het scrognetje weggehaald omdat de plant totaal niet wilde strekken en het net dus niet kon bereiken.
                    Mijn vraag is, heb ik gewoon niet de goede plant voor een SCROG gekozen, of moet ik pas gaan SCROGen als ik de omschakeling maak naar 12/12?(toen kreeg ze haar bloeigroeispurt)
                    Ook viel me op dat de buitenste takjes een stuk minder hoog worden, is het de bedoeling dat ik die in het midden van het net hou, en de middelste takken juist naar buiten SCROG?
                    Of gaan die juist de lengte in groeien doordat ik ze weer omlaag duw via het netje?

                    Ik hoop dat het een beetje duidelijk geformuleerd is allemaal :p

                    ~Jurze

                    Comment


                      #56
                      Ziet er goed uit
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        #57
                        Thx guys!

                        Jurze
                        Eerst heb ik na 3 weken de plantjes getopt, dan een week gewoon laten groeien. Ik ben dus pas na een maand groei beginnen scroggen en heb dit tot 9 dagen in de 12/12 fase gedaan. Dus in totaal heb ik 27 dagen gescrogged. (18 dagen tijdens 18/6 en 9 dagen tijdens 12/12)

                        De ene strain is wat meer geschikt voor het scroggen dan de andere, maar in principe kan je elke strain scroggen. Verder is een langere groeiperiode ook niet slecht. Met een kushsoort moet dat zeker lukken.
                        De hoogte tussen potrand en net stelde ik af op de lager gelegen vertakkingen. Het net mag niet te hoog hangen, want dan krijg je eigenlijk geen scrog, enkel ondersteuning van de vertakkingen en later toppen met amper horizontale groei.
                        Ik heb geen gebruik gemaakt van straps of touwtjes om de vertakkingen horizontaal te leiden. Gewoon steeds de vertakkingen enkele centimeters boven het net laten groeien, dan onder het net plooien om ze door het aanpalende vakje terug boven te halen.

                        Maar als ik jouw net bekijk dan lijken de mazen wel wat groot. Bij mij is dat zo'n 5cm op 5cm. Ook lijkt me dat meer een elastiek te zijn dan een net. Dat rekt te veel, dus de plant duwt dat gewoon omhoog.
                        Met 4 balkjes, oogvijzen en nylon touw(4-5mm dikte) maakt je zelf een scrognet.

                        Comment


                          #58
                          Een goeie zaterdagavond!

                          Sinds vandaag staan de White Big Buds (typt makkelijker ) 2 weken in hun 12/12 fase.
                          De pruikjes zijn al goed zichtbaar, dus ik ga vanaf maandag de bloeiweken beginnen tellen. 7-8 bloeiweken volgens Female Seeds, maar daar mag ik zeer waarschijnlijk nog een aantal weken bijtellen.
                          Gisteren hebben ze voor de laatste keer groeivoeding gekregen. De volgende 3 dagen krijgen ze enkel aangezuurd water( als ze nodig hebben natuurlijk) en dan begin ik waarschijnlijk met een lichte dosering bloeivoeding.

                          Pruikentijd. 01/07/17 - 62 dagen oud (14 dagen 12/12)
                          001___01-07-17.jpg

                          002___01-07-17.jpg

                          003___01-07-17.jpg

                          004___01-07-17.jpg

                          Jack

                          Comment


                            #59
                            Update!

                            Groeidagen (18/6) = 47 (3 dagen overgangsperiode tot 12/12 bijgeteld)
                            Dagen op 12/12 = 21 Bloeidagen = 5
                            Totaal = 68

                            De White Big Buds staan zo'n 3 weken in de 12/12 fase. De echte bloei ben ik vanaf maandag beginnen tellen.
                            Deze week heb ik 1 maal bloeivoeding samen met groeivoeding gegeven (EC: 1,4) en voor de rest aangezuurd drinkwater met ph 6 ( 700ml/plant). Soms sla ik eens een dagje over.
                            Weinig werk eigenlijk nu het scrogwerk er reeds 2 weken opzit. Ook geen hermatoestanden, dus 4 op en top vrouwelijke planten.

                            Vandaag. 001_07-07-17.jpg
                            002_07-07-17.jpg
                            003_07-07-17.jpg

                            004_07-07-17.JPG



                            Tot de volgende update!

                            Jack

                            Comment


                              #60
                              haha, net is helemaal vol
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment


                              • Jack Spliff
                                Jack Spliff commented
                                Editing a comment
                                Dat kan je wel zeggen. Het is een mini-jungle
                            Bezig...
                            X