Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x White Widow X Big Bud - 1200W LED - 50x100x200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Damn, zit je hier in Frankrijk, al een week niet geblowd en dan krijg je dit te zien, lekker hoor ! Nog even en het genieten kan beginnn !

    Goed gedaan
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Hahaha, sorry man Maar het voordeel van ff niet te blowen is dat de eerstvolgende joint terug harder zal aankomen

    #92
    Harvest Time.jpg

    Na 50 bloeidagen, 66 dagen op 12/12 ben ik aan het oogsten. Gisteren de trichs nogmaals bekeken en ze waren klaar naar mijn zin.
    Dus enkele dagen vroeger dan voorzien. 3 planten zijn reeds geoogst en de buds hangen met hun hoofdjes naar beneden. Nog 1 plant te gaan straks en dan zal ik wat foto's posten.
    Het natte gewicht ga ik niet wegen, vind ik niet interessant want het droog gewicht is tenslotte wat telt.

    EDIT
    De 4 planten zijn volledig geoogst. Ik heb er ettelijke uren over gedaan maar zo voelde het niet. Altijd leuk oogsten

    Dit is de opbrengst van enkel de laatste plant.
    002_22-08-17.jpg
    003_22-08-17.jpg
    001_22-08-17.jpg

    Dit zijn de kleinste topjes in een droognet. 004_22-08-17.jpg

    En hier hangen ze allemaal. Ik had 3 rijen voorzien, maar dat bleek onvoldoende. Dus nog een rijtje extra onderaan gehangen.
    46 exemplaren in totaal. 005_22-08-17.jpg

    Het totale drooggewicht zal ik pas binnen een tweetal weken kunnen zeggen, logisch. Maar ik ben alvast zeer tevreden!
    En dan is er nog een beetje schaarhasj...0,25gr. Goed voor eentje 006_22-08-17.jpg


    Er volgt zeker nog een update over het gewicht en een bevinding over het eindresultaat qua effect en smaak.
    De volgende ronde ga ik voor Amnesia Kush. Daar ga ik een afzonderlijk kweekverslag over starten binnen x- aantal tijd.

    Iedereen bedankt voor de tips en comments de voorbije maanden. Much appreciated!

    Greetz, Jack
    Last edited by Jack Spliff; 22 August 2017, 16:24. Reden: Vervolledigen van bericht

    Comment


    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Gefeliciteerd met je mooie oogst Jack! Het zal je goed gesmaakt hebben!

    #93
    Dat ziet er al veelbelovend uit, goed gedaan ! En beter een beetje dan geen schaarhasj, lekker in de pijp met een beetje grinder skuff. Daar bewaar ik mijn bolletjes ook, in de grinder in het opvangbakje.

    Helaas deel ik jouw liefde voor het oogsten niet, vind het een rotklus maar ieder zijn eigen ding

    Weet je al wanneer je de volgende ronde gaat plaatsvinden ? Of ga je nog pauzeren ? Amnesia Kush klinkt iig goed, ben benieuwd..

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Oogsten heeft een meditatief effect voor mij
      De volgende ronde zal niet zolang meer duren. Eerst het hok schoonmaken en dan begin ik er terug aan.

    #94
    Update!

    Zonet heb ik alles gewogen nadat ik de resterende taken heb verwijderd. Het totaal gewicht na een week drogen bedraagt 151 gram. Mijn streefdoel was 100 gram dus heel tevreden.
    Al een paar samples geproefd en het effect is er al, de echte smaak moet nog komen tijdens het curen. Het ruikt al lekker en echt naar weed.
    Er heerst vooral een citrusgeur en op de achtergrond dennengeur.

    Zo, bij deze nog de laatste pics.
    001_28-07-17.jpg

    002_28-07-17.jpg

    003_28-07-17.jpg

    Een mooi voorraadje

    Greetz, Jack

    Comment


      #95
      Mooi Jack, laat m smaken
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #96
        Nog een laatste update.
        De buds zitten nu 2 weken te curen in de bokalen. De eerste week heb ik de potten 2x per dag laten luchten voor een 15 tal minuten.
        Na de eerste week lucht ik de bokalen 1x daags. Dit ga ik nog een week doen.

        De buds zijn goed harder geworden en geven na het openknappen vooral een citrus, en dan meer bepaald sinaasappelgeur vrij.
        De smaak is zacht, geen prikkeling in de keel. Een kruidige, lichtzoete smaak.
        Het effect is ontspannend, voelbaar zowel in hoofd als lichaam. Het is niet extreem sterk, maar sterk genoeg.
        Het is moeilijk om het allemaal zo een beetje te omschrijven. Je zou het zelf moeten kunnen ruiken en proeven.
        De enige twee mensen die van deze kweek wisten (buiten heel JD ) hebben een sample gekregen. De ene vond hem lekker, de andere heeft nog niet geproefd.
        Deze rookt niet zoveel meer dus naar die zijn mening ben ik benieuwd.
        Maar goed, voor mij is ie prima . Geen topper maar zeker een aanrader voor een beginner mits enige basiskennis.

        Enkele buds na +/- 3 weken drogen (6 dagen drogen in de kast + 2 weken curen in bokalen)
        001___10-09-17.jpg

        002__10-09-17.jpg

        Greetz

        Jack

        Comment


          #97
          Knappe toppen hoor ziet er zeer lekker uit
          God was never on your side..

          Comment


          • Jack Spliff
            Jack Spliff commented
            Editing a comment
            Thx! Ik mag zeker niet klagen

          #98
          Mooi verslag, super resultaat.
          Goed gedaan maestro.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Jack Spliff
            Jack Spliff commented
            Editing a comment
            Maestro is er wat over maar thx, QnQ. Makes me blush

          #99
          Heel je verslag doorgelezen, mooi werk!
          Zowel het verslag als de kweek.

          ​​​​​​Succes met de volgende

          Holy C.

          ​​​​​

          Comment


          • Jack Spliff
            Jack Spliff commented
            Editing a comment
            Thx En de volgende die ben ik vandaag aan het oogsten

          • DIY
            DIY commented
            Editing a comment
            Nog altijd met dezelfde LED? En nog altijd tevreden erover?

          Hahaha dat gaat lekker good luck!

          Comment


            Die zien er zeker mooi uit man! Great Job!!!
            1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

            Comment


            • Jack Spliff
              Jack Spliff commented
              Editing a comment
              Thx! Het is ondertussen wel allemaal op, maar was een lekker wietje. Geen superweed, maar een mooi doorsnee wietje.

            Comment

            Bezig...
            X