Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Maple leaf indica 2x onbekend (vermoedelijk WW) onder 400 watt HPS .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    De kaaimaneilandenpond misschien ?

    De planten gaan prima.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      ik woon in de UK , betalen doen we met de pond sterling , tnx QnQ t is een beetje heet hier en moet zeggen dat ik ze erg mager vind , hoop niet op een hoop fluff , de tijd zal t leren.

      heb een cooltube maar er zit geen stekker bij en ik heb geprobeerd mn oude stekker te gebruiken op de nieuwe cooltube maar er steken 3 draden uit de cooltube (blauw , bruin , groengeel) en de stekker van mn oude kap heef hetzelfde ik weet alleen niet zeker hoe dit met elkaar te verbinden ,dacht zelf een kroontje ertussen maar ben daar niet zeker van , iemand advies ? bvd.
      Last edited by kaaiman; 22 June 2017, 01:06.

      Comment


        #18
        Dag 44 12/12 Ben er bijna , trichs zijn al grotendeels milky maar nog bar weinig bruine haren , heb nu verschillende
        strains in verschillende stadia op 12/12 staan voor de volgende ronde ( 1x the doctor van ghs , 3x Kalashnikova van ghs en 1x maple leaf indica van sensi seeds ) verder heb ik nog 2 white widows die 3 weken na de maple worden geoogst , de dwerg purple haze die ik er voor de grap had bijgezet heb ik al geoogst , gedroogd en gerookt ivm de aanmaak van vele piemels , ajuus voor nu !
        Attached Files

        Comment


          #19
          Heb problemen met de LV , die is rond de 70 -75 wanneer de lamp uit is , ik heb een fan en filter die 24 uur draait en 2 ventilatoren die vanuit 2 hoeken lucht circuleren. moet ik me zorgen maken over de hoge LV ?

          Comment


            #20
            Kun je denk ik weinig aan doen, silica kattenbakkorrels en rijst absorberen vocht maar door de afzuiging zal de lucht afgezogen zijn voordat het vocht geabsorbeerd is. Gewoon goed blijven checken op rot zonder in de toppen teknijpen of zo. Kan best goed gaan hoor, no panic!

            En je foto's, zijn die zo wazig of moet ik langs de opticien?
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #21
              Ik heb ook wat zitten rondneuzen om m'n RLV wat lager te krijgen. Met de lamp uit zit die rond de 65% en ik wil die ook naar beneden. Mijn oog viel op een goedkope(kleine 30euro) luchtontvochtiger. https://www.aliexpress.com/item/Port...c-0357a6b60170

              Zou dit werkelijk helpen? Heb er zo m'n vragen bij. Ik heb wat rijst in 2 potjes in m'n kast staan, maar die helpen niet echt veel.

              Comment


                #22
                hey Stemma , heb nog nooit rot gehad , ik heb een paar fotos opgezocht op google en ik zie het gewoon niet , mischien omdat ik kleurendoof ben ofzo of mischien moet ik naar de opticien , ik check ze nu elke dag met een vergrootglas 60x , de fotos zijn idd wazig , eerste keer dat ik flits gebruik vlak voordat de lamp aan gaat en denk dat het komt omdat ik probeerde te richtten in het donker en teveel bewogen heb , er zit 1 scherpe tussen

                Comment


                  #23
                  Jack Spliff ik heb zelf nog nooit een ontvochtiger gebruikt in mn hok dus kan je er niet veel over vertellen , het is pas sinds kort dat ik me druk maak over de LV als de lamp uit is omdat ik nu voor het eerst een scrognet heb gebruikt en de toppen best dicht op elkaar zitten.
                  So far so good , nog ongeveer en week en dan gaat het mes erin.

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        beowulf is zo'n ontvochtiger niet een aanslag op de portomonee qua stroomverbruik ?
                        Jack Spliff denk niet dat zo'n vochtvreter zin heeft als rijst enzo ook niet helpt , of je moet er een heleboel op verschillende hoogtes ophangen , ik las gister iets over kranten en eierdozen rond de inlaat leggen , zou ervoor zorgen dat de lucht minder vochtig is VOOR dat het je hok ingaat , of dit werkt weet ik niet omdat ik vanwege het warme weer m'n rits volledig open heb.

                        Comment


                        • Jack Spliff
                          Jack Spliff commented
                          Editing a comment
                          Ik heb er ook mijn twijfels over, maar wie het niet probeert...
                          Over kranten en eierdozen had ik ook ergens gelezen. Ga ik ook proberen.

                        • kaaiman
                          kaaiman commented
                          Editing a comment
                          idd zo heb ik ook alles geleerd , veel lezen ,afkijken en dan gewoon doen , hou me op de hoogte a.u.b !

                        #27
                        Je zet die ontvochtiger buiten de tent he. Die hoge lv zit niet in de tent, maar in de ruimte waar ze staat. Dat vocht gaat in de muren kruipen en dat krijg je er alleen uit met een deftige ontvochtiger. Ja, ze verbruikt op maximum vermogen een dikke 300 watt. Maar ik ben enorm verschoten van de impact van zo'n hps en dat moest gedaan zijn. Het staat ergens in 1 van men kweekverslagen, op een paar dagen tijd haalde ik 20 liter water uit de lucht en de muren. Dat is niet niks en no way dat je dat met karton, rijst of weetikveel eruit krijgt. Als je LV naar 70% en meer gaat zit je in die risicozone. Daarna volstond een uurtje per dag wel om de lv onder controle te houden. Later heb ik voor meer ventilatie gezorgd met buitenlucht. Je afvoer naar buiten leiden doet wsl ook al veel, tegelijk met aanvoer van verse lucht.

                        Comment


                          #28
                          ok buiten je tent , daar had ik niet eens aan gedacht maar klinkt logisch , heeft voor mij alleen geen zin dan want ik kweek op een ongeisoleerde zolder en zuig dan zo goed als buitenlucht naar binnen lijkt me , anyway , ik heb nu 3 van de 5 dames (maple leaf indica) geoogst en gedroogd (125 gr droog ) en heb tussen de 5 nieuwe dames er nog 2 staan om te oogsten waarvan ik nu zeker ben dat het WW is , de maple is ondanks de hoge LV zonder problemen geoogst maar de toppen zijn erg fluffy , de WW's zijn keihard en 1 hoofdtop is net zo groot als een pet-fles dus ik ben benieuwd hoe die erop gaan reageren ,

                          Comment


                            #29


                            Pictures or it didn't happened

                            Gefeliciteerd met je oogst Kaaiman, geniet ervan!
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                            • kaaiman
                              kaaiman commented
                              Editing a comment
                              tnx stem ,ik zal overmorgen ff een foto plaatsen , moet wel zeggen dat er erg weinig t.h.c op zit , op lager gelegen plekken zijn de nugs behoorlijk bepoedert met trichs maar de hoofdtoppen hebben er niet zoveel , heb ik nog niet eerder gezien.

                            #30
                            De WW en pet fles en de planten voor de nieuwe ronde
                            Attached Files
                            Last edited by kaaiman; 12 July 2017, 23:38.

                            Comment


                            • Stemma
                              Stemma commented
                              Editing a comment
                              Wauw! Echt mooie toppen Kaaiman, dat kan ik helaas niet zeggen van je foto's
                          Bezig...
                          X