Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Maple leaf indica 2x onbekend (vermoedelijk WW) onder 400 watt HPS .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    beowulf nee geen foto van helaas , heb ze meteen weggedonderd . De 2 mannetjes leken op vrouwtjes maar begonnen ineens erg te strekken en zaten binnen no time hoog boven de vrouwtjes uit zodat ze hun ballen kunnen laten vallen, als dit gefeminiseerd zaad zou moeten zijn dan is er wel iets vreselijk mis met de stabiliteit van hun strains , het feit dat ik er 3 purple buds van sensi seeds naast heb staan die nergens last van hebben toont aan dat er niets mis is met mn setting. Ik heb ook zitten denken aan regulier zaad ja alleen heb ik niet zoveel ruimte , ik kan geen 10 reguliere zaden opkweken om er 5 over te houden , ik zou er 5 kunnen opkweken en als ik dan pech heb hou ik er 1 of 2 over.

    Comment


      #63
      Nieuwe ronde gaat nu al de voorgroei kast in , 3x the doctor , zaden zijn ontkiemd en zojuist in bekertjes met aarde geplant. Wil ze gaan trainen zodat ze wijd worden en laag blijven want ik weet niet hoelang lemonskunk nog doorgroeit na 12/12 maar ik zit nu over 3 weken en ze groeien mn lamp in.

      Ik heb ook iets merkwaardigs opgemerkt wat ik nog niet eerder gezien heb , 2 planten hebben een beetje bloei achterstand t.o.v de rest en toen ik de takken ging inspecteren zag ik dat er helemaal geen calyxen op de takken zaten. De witte bloeiharen komen uit de jonge scheuten en niet uit een calyx die net boven de stipules zitten , op geen enkele plek waar stipules zitten heeft de plant sex getoont , alleen maar kleine pruikjes op de topjes van takken , heeft iemand dit eerder gezien ?? zal morgen een foto maken.

      Comment


        #64
        Ongeveer 2 weken echte bloei (4 weken 12/12) heb nog 6 zaden in de watten gelegd ( 1x liberty haze 1x choclate kush rietje 1937 1x onbekend bag seed zaadje en 3 x maple leaf indica ) Het onbekende zaadje is een risico maar is zo extreem groot dat ik het niet kan laten Hoop dat ze allemaal ontkiemen zodat ze mooi kunnen aansluiten bij de 3 x the doctor zaailingen die al in mn voorgroei kast zitten.
        Attached Files
        Last edited by kaaiman; 26 September 2017, 01:41.

        Comment


          #65
          6 weken 12/12 4 weken bloei , in de voorgroei kast staat 3x the doctor 2x maple leaf 1x liberty haze en 1x onbekend.
          Attached Files

          Comment


          • kaaiman
            kaaiman commented
            Editing a comment
            tnx Jack Spliff , de liberty haze is het kleine haast gele ukkie links onderin , ze is zo door mijn eigen fout , had haar in rockwool cube geplant omdat ik geen aarde meer had en heb haar in een pot gezet waar 1x the doctor in stond met als gevolg dat het worteltje door schoot in de aarde , heb het worteltje een beetje beschadigd met over planten , hopelijk red ze het . succes met je 4x liberty !! had het zaadje van een maat gehad die haar al gekweekt heeft , was een erg lekker wietje , niet erg couchlock maar wel goeie headhigh.

          • Jack Spliff
            Jack Spliff commented
            Editing a comment
            De Liberty kweek zal pas voor binnen enkele maanden zijn. Nu heb ik pas sinds 2 weken Purple Bud & Somango staan.
            Fouten maken we allemaal wel eens, we kunnen er enkel uit leren.
            Succes man!

          • kaaiman
            kaaiman commented
            Editing a comment
            Ik ben erg onder de indruk van de purple bud , terwijl mn lemon skunks steeds lichter van kleur worden worden mn purple buds steeds donkerder , 1 PB heeft een hoofd stam die bijna net zo dik is als de stam aan de onderkant .

          #66
          Iemand zei het hier al eens, en elders waait het ook regelmatig. Greenhouse en Sweet Seeds hebben stabiele soorten. Maar zij durven veelal iets onstabiel te snel releasen. Bij Sweet Seeds heb ik het nooit gehad outdoor, maar ik nam een nieuwe soort indoor met ruderalis genen en ik had prijs. Met Sensi Seeds heb ik nooit een herma gehad.
          Black Jack van Sweet Seeds is bv. heel stabiel geworden over de jaren. Ik denk niet dat je daar bv. snel een herma zal voorhebben. Maar die fast versions van hen met ruderalis genen, oppassen geblazen.

          Schoon plantjes btw.


          Comment


          • kaaiman
            kaaiman commented
            Editing a comment
            tnx , ze zien er goed uit maar de achterste heeft veel problemen , ze is een lemonskunk ( heb er nog 2 van de 5 over) en ik heb nu in totaal iets van 150 bananen geplukt , zal er vast wel een paar gemist hebben en dat is dan maar zo , anders hou ik niets meer over , ik heb dit telkens weer met greenhouse en heb idd ook zaden van sensi gekweekt waar ik nog geen enkel probleem mee heb gehad (maple leaf , purple bud ) enige strain van greenhouse die me geen problemen heeft gegeven is the doctor . , iig ben ik klaar met greenhouse , mischien dat ze ooit goed waren maar ik ga na the doctor de gok niet meer wagen.

          #67
          dit is het mega zaadje waar ik het eerder over had (onbekende bag seed) dacht dat ik de foto kwijt was maar vond m weer , ze is het plantje dat links bovenin staat in mn voorgroei kast. Het zaadje naast het mega zaadje is de liberty haze en was van normale grootte , ben benieuwd maar verwacht er niet veel van.
          Attached Files

          Comment


            #68
            Heb 4 dagen geleden een lemon skunk moeten oogsten omdat ze wel erg veel bananen aan maakte , dit was bijna einde week 6 begin 7 en de trichs begonnen net een klein vliesje milky aan te maken , hoop dat er toch nog iets van potentie in zit.

            Vanavond ga ik de andere lemon skunk omhakken , niet vanwege bananen of ballen maar gewoon omdat ze klaar is !?!? en dit is voor haar het begin van week 7 vanaf 12/12 , ze begon pas met bloeien na 16 dagen vanaf de flip en ik had haar dagen geleden al kunnen oogsten. Ik had gezien de 9 weken bloeitijd en 2 weken omschakeling gerekend op 10 a 11 weken.

            De lemonskunk die ik ga oogsten staat precies in het midden van mn lamp met daar omheen 3 purple bud , zodra ze weg is word ze vervangen met 3 doctors zodat die vast kunnen gaan bloeien terwijl de purple buds aan het finishen zijn , dan na ongeveer 2 weken oogst ik de PB's en zet ik de 2 maple leaf indicas en 1 onbekende er tussen. en in theorie zouden ze dan (op onbekende zaadje na) allemaal tegelijk klaar moeten zijn.

            Comment


              #69
              Zojuist een purple bud geoogst , deze dame groeide erg raar , maakte ipv lange dikke gezonde witte bloeiharen een soort van kleine stomperige krullende bloeiharen aan. De toppen lijken op tennis ballen en ruiken naar dennen en lavender , de trichs zijn voor 80% milky 10% amber en 10% clear. Heb nog 2 pb's staan die nog wel 1 a 2 weken moeten.
              Attached Files

              Comment


                #70
                Dit is een Lemon skunk die te drogen hangt in mn kast , in de weckpot zit de lemon skunk die te vroeg geoogst is omdat ze een hij probeerde te worden .
                Attached Files

                Comment


                  #71
                  Heb al behoorlijk wat gerookt de afgelopen week maar heb deze keer hopelijk genoeg tot de volgende ronde klaar is , in de weckpotten zitten lemonskunk 1 & 2 en 1 purplebud , heb nog 2 Pb's in bloei staan . 1 van de Pb's heeft nog niet eens 1 bruin haartje en lijkt er erg lang over te gaan doen , er zitten 2 joekels van toppen op die dikker en dikker worden. De andere Pb is al een klein beetje aan het afbloeien.

                  Tussen de 2 Pb's staan 3 doctors die net een paar dagen op 12/12 staan. In mn voorgroeihok staan nog 1 liberty haze 1maple leaf indica en 1 onbekend die om de 3 doctors heen komen te staan zodra de 2 Pb's klaar zijn.
                  Attached Files

                  Comment


                    #72
                    kijk uit met die rechterpot, had exact dezelfde, kon m altijd aan de deksel optillen etc, nooit een probleem. En 1 dag was dat wel een probleem en had ik een kapotte pot...

                    Comment


                    • kaaiman
                      kaaiman commented
                      Editing a comment
                      precies dit gebeurde me vorige week , tilde de pot op bij de deksel en toen had ik alleen nog het deksel in mn hand , gelukkig niet gebroken pffffff , t zal je maar gebeuren , kun je t zo weg donderen .

                    • BackYardPlant
                      BackYardPlant commented
                      Editing a comment
                      Pfff dan heb jij nog geluk gehad haha
                      gelukkig maar

                      Ik heb 't glas tussen de toppen uit mogen vissen (heb n bong dus dan scheelt het, als ik joints draaide had ik die toppen weg gedaan i.v.m. mogelijke mini glasschilfers) en toen inderdaad een ritje benenwagen naar de glasbak

                    • kaaiman
                      kaaiman commented
                      Editing a comment
                      Das kut man , hoeveel gram schade heb je geleden ??

                    #73
                    Die Lemon Skunk ziet er, ondanks de vroege oogst, goed uit in z'n potje.
                    Ik heb die jaren geleden ook eens gedaan, en precies hetzelfde; bananen halverwege de bloei.
                    Later een WW, ook van Greenhouse, zelfde verhaal. Daarom blijf ik weg daarvan tegenwoordig.

                    Lekker hoor, volle potten op de plank.
                    Als de laatste geoogst zijn moet je daar toch wel mee uit kunnen komen.

                    Je droogkast kan wel een verfje gebruiken eh
                    Daar gaat vocht in trekken, en allerlei dingen uit groeien.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                    • kaaiman
                      kaaiman commented
                      Editing a comment
                      tnx Q , ze smaakt heerlijk en is heel compact maar niet zo potent helaas , de 2e Ls is wel potent maar die maakte dan ook geen bananen aan halverwege . Wat betreft de greenhouse , daar ben ik ook helemaal klaar mee , ik heb nog 3 doctors staan van greenhouse die wel stabiel blijken te zijn maar ga de gok hierna niet meer wagen .

                      De purple bud en de maple leaf van sensi seeds hebben me tot nu toe alleen maar blij gemaakt , de smaak en geur van de purple bud maken me nog blijer , wat is dat een lekker wietje zeg !!!

                      tja die droogkast hahahah Stemma dacht dat het bloed was lol , maar het ziet er idd niet zo goed uit , ik zal toch een droog tent moeten gaan aanschaffen want de doctor stinkt zo erg dat ik die niet kan drogen in die ''bebloede'' kast .

                      Over het het algemeen ben ik heel erg tevreden over deze kweek , bijna 0,5 gram per watt gehaald met slechte genetica en ik ga het hoogstwaarschijnlijk wel redden tot de volgende chop

                    #74
                    Nog een purple bud geoogst , nog 1 te gaan die maar geen bruine bloeiharen aan maakt , heb zojuist de trichs gecheckt en er zitten bijna geen heldere meer tussen , meeste zijn milky en sommige zijn amber of al helemaal bruin. Iemand een idee hoe dit kan ???
                    Attached Files

                    Comment


                      #75
                      Laatste purple bud is om , er zit niet zoveel vlees op als de pb hierboven maar wel een knoepert van een top .

                      Dit is de pb die geen enkele bruine/oranje bloeiharen heeft , de trichomen zijn wel al helemaal rijp.
                      Attached Files

                      Comment

                      Bezig...
                      X