Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Maple leaf indica 2x onbekend (vermoedelijk WW) onder 400 watt HPS .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ja sorry stem ik heb helaas geen talent voor fotos maken ik kan ook bijna nergens staan in mn hok

    Comment


      #32
      Ben nu dus iets meer dan 2 weken een nieuwe ronde gestart en ga gewoon verder in dit topic.

      De nieuwe lichting vrouwen bestaat uit 1x the doctor 1x maple leaf indica (die nu al behoorlijk begint op te zwellen) en 3x kalashnikova , de doctor stinkt behoorlijk ik vraag me nu al af waar ik haar ga drogen , denk dat dat wel een probleem gaat worden . De maple en kalashnikova droog ik gewoon in mn huiskamer of in een kast zonder afzuiging , geen probleem , de doctor iseen ander verhaal . Ze is een 3way cross met skunk #1 unknown south indian en nog iets , ze ruikt precies als cheese maar dan zoeter .

      Ik kijk iig uit naar alle 3 de strains en hoop deze ronde zonder problemen te kunnen beindigen met een oogst waar je U tegen zegt , maar ja , wie wil dat nou niet he.

      Comment


        #33
        Ik heb een doos voorzien van ventilatiegaten en boven de gaten heb ik een afdakje gemaakt om het licht tegen te houden. In de doos heb ik touwtjes gespannen. Hier hang ik de te drogen takken aan en de doos zet ik vervolgens in mijn hok.

        Zo kun je afbloeien en drogen tegelijk.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #34
          Laat je vooral niet ontmoedigen om foto's te maken kaaiman .
          doorgaan.nl_.jpg

          Foto's maken een topic zoveel duidelijker.

          Succes met je nieuwe ronde! Heb je buiten ook nog iets gezet?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #35
            Flip Hasjkip dit was idd de enige oplossing waar ik op kon komen maar weet niet zeker wat de luchtvochtigheid gaat doen in die doos als de lamp uit is , maar goed dit werkt dus bij jou dus ga ik het zeker proberen , mischien dat een laagje rijst onderin de doos nu wel werkt (klein oppervlak) . iig een oplossing waar ik mee kan lopen kloten , tnx !

            Stemma maak je geen zorgen , je zult nog genoeg wazige fotos van me te zien krijgen , zal proberen ook af en toe is een scherpe te schieten . Nee niks buiten dit jaar , was van plan om 5x maple leaf indica stekken te planten in de buurt van waar mn buurman ze heeft staan maar vlak voordat ik ze wou planten was er 2 weken klote weer op komst met veel regen dus had ik het uitgesteld en toen is er niks meer van gekomen , gelukkig maar want die van mn buurman zijn gejat

            Comment


              #36
              Was gister avond de trichs aan t controleren van mn WW's met mn 60x microscoop en zag tot mn grote verbazing dat sommige nugs zaad aan t maken zijn , dit kan dus van een banaantje zijn van of de purple haze die ik 3 weken geleden geoogst heb of van de maple leaf die ik 2 weken geleden geoogst heb , mijn vermoeden is de maple leaf . nu is mijn vraag : de maple leaf is een IBL (inbred line) en de banaantjes zijn onstaan vanuit veroorzaakte stress ( hitte , 39,4 graden) , worden dit bruikbare zaden ??

              Comment


                #37
                Zaden met hermagenetica hebben een verhoogde kans herma's voort te brengen.
                Het is maar net wat je wil.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                • kaaiman
                  kaaiman commented
                  Editing a comment
                  dat wil ik zeker niet stem maar als ik het goed begrijp is dit toch niet door genetica maar door stress veroorzaakt (40 graden celcius) en heeft niet zichzelf bestuifd maar een vrouwtje ernaast , dan zou dit toch gefeminiseerd zaad moeten zijn ??

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Tijdens het fem. zaad te maken is er een fase in het proces dat je alle aanstaande moeder-vaders een stresstest geeft.
                  De planten die onder stress al ballen ontwikkelen worden niet gebruikt om fem.zaden mee te maken en gaan de kliko in.

                #38
                Volgens mij is dit een gewone 'hermabevruchting' en geen rodelisatie.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #39
                  Ok tnx ga die gok niet wagen dan

                  Comment


                    #40
                    maple leaf kalashnikova en the doctor
                    Attached Files

                    Comment


                    • kaaiman
                      kaaiman commented
                      Editing a comment
                      ja sorrie stem , heb geprobeerd ze zo wazig mogelijk te maken , ik begin het te verleren hahahahaha

                    • kaaiman
                      kaaiman commented
                      Editing a comment
                      Wel jammer dat ze steeds gedraaid staan , hoe krijg ik dit recht ? i know im a noob

                    • Stemma
                      Stemma commented
                      Editing a comment
                      Probeer het toestel waar je mee fotografeert een kwartslag naar rechts te draaien. Ik heb dat ook met foto's van mijn tablet. Succes!

                    #41
                    Was net ff te laat , heb de maple leaf al geoogst.
                    Attached Files

                    Comment


                      #42
                      Gefeliciteerd Kaaiman, je foto's staan nu ook recht!
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                      • kaaiman
                        kaaiman commented
                        Editing a comment
                        hey stem , heb deze fotos gewoon genomen zoals ik het normaal doe , snap ook niet waarom ze nu ineens recht staan

                      • Stemma
                        Stemma commented
                        Editing a comment
                        Misschien door de update? Beter toch!

                      #43
                      Dit is de maple leaf , dag 2 van het droog process , nog 1 the doctor en 3 Kalashnikovas om te oogsten ! Happy days ✌️
                      Attached Files

                      Comment


                      • Stemma
                        Stemma commented
                        Editing a comment
                        Mooi hoor!


                        Zeg, droog jij in een slachthuis? Het lijkt wel oud bloed aan de muur

                      • kaaiman
                        kaaiman commented
                        Editing a comment
                        hahahaha ja nu je het zegt lijkt het idd op bloed aan de muur , maak je geen zorgen hoor t zijn stukjes afgebladert behang

                      #44
                      Nieuwe zaden voor de volgende ronde zijn binnen , ga deze keer voor 8 dames ipv 3,4 of 5 , wil mn hok nu optimaal benutten.

                      Heb 3 Purple Bud zaden (feminised) van sensi seed white label en 5 lemon skunk zaden (feminised) van greenhouse seed company , ook heb ik vanmiddag een zak met 100 maple leaf indica zaden gevonden in de koelkast waarvan ik dacht dat ik ze kwijt was geraakt , life is good

                      Comment


                      • Jack Spliff
                        Jack Spliff commented
                        Editing a comment
                        De Purple Bud wordt waarschijnlijk ook m'n volgende ronde. Ofwel Amnesia Kush. Beide heb ik al. Benieuwd naar de Purple Bud

                      • kaaiman
                        kaaiman commented
                        Editing a comment
                        Ik ben ook zeer benieuwd naar de purple bud en of ik ze paars ga kunnen krijgen , van wat ik gezien heb bij anderen doet ze niet zo moeilijk en kun je dikke vette toppen verwachten , ik kijk ook uit naar de lemon skunk , heb nog niet eerder een sativa dominante strain gehad , succes iig met je volgende ronde !

                      #45
                      Had eergister 8 zaden in de watten gelegd , 7 zijn er ontkiemd. 2 Purple buds en 5 Lemon skunks . Had helaas nog maar 5 jiffys dus heb 2 Lemon skunks in bekertjes gedaan met aarde van een pot uit mn vorige ronde .

                      Nog ongeveer een week en dan kan ik The Doctor oogsten en 1 van de 3 Kalashnikovas zou ik nu al kunnen oogsten (dag 50) wat erg vroeg is maar de trichs zijn grotendeels milky en hier en daar een amber. Uit de meeste hoofd toppen schieten bosjes met nieuwe witte haren dus ik laat haar nog ff gaan.

                      Dit is zeker weten mn beste ronde , de toppen zijn snoei hard en zijn bedekt met een gordijn van trichs. Zal morgen ff wat fotos schieten.

                      hier nog wat fotos van de toekomstige zaailingen en een foto van een gedroogde Maple leaf indica bud die klaar is om gecured te worden , eind gewicht Maple leaf indica is 42 gram maar hier gaat nog wat vanaf door het curen , hopelijk niet te veel.

                      ~kaaiman~ ✌️
                      Attached Files

                      Comment

                      Bezig...
                      X