i know jack ik ga hem nog 3 dagen houden om te kijken of hij effectief groeit zoniet er uit btw heb zo om de 3 dagen rode stipjes om mijn blad lijken niet op beestjes maar ik heb geen microscoop dus kan dat niet zen maar ze komen om de 3 dagen terug dus vermoeddelijk toch beestjes of komt iemand met mijn plantjes fucken in de nacht??
1st attempt 3xak47 3xogkush mars hydro reflector 720watt
Collapse
X
-
-
-
-
btw jack heb 1 rode stipje gezien maar is gewoon veel te klein met normale camera je herkent er niets aan ziet het ook niet volgens mij anyways heb gepanikeeerd dus heb ik met een scheermesje knoflook extreeem fijn gesneden en 2 cm van elke stammetje een plakje gezet kan dit kwaad in de zin van moet ik het perse in water koken en alleen het water ervan gebruiken of mag ik lekker grof doen en gewoon plakkie knoflook regtstreeks erop zettem?Comment
-
Comment
-
thx man ben het aant lezen nuComment
-
nice heb zo goed als alle ingredienten zoals tomaten blad heb ik nog ideaaal he thx alot morgen of overmorgen een middeltje brouwen ^^Comment
-
updeet dag 11 voor de de grootste en dag 3 voor de kleintjes denk ik njah maakt niet uit ik zal vanaf bloeii tellen
ze hebben allemaal water gekregen de grootse meer dan de kleintjes gewoon om gevoel zo van beter te weinig dan teveeel he
Grtz chronicAttached FilesComment
-
dag 13 vd grootse ze begint al goed te stinken als je aan haar ruikt
ik ga om te testen vandaag geen water geven kijken wat ze doen gaan ze beter wortelen ?of gaan ze schade oplopen ? we shall see ...
Grtz ChronicAttached FilesComment
-
-
de grootste(gaat hard btw) en de mutantje zijn 2 weken oud vandaag ze hebben allemaal water gekregen grond was redelijk droog
Grtz chronic
Attached Files- DSC01843.JPG (125,1 KB, 7 views)
- DSC01844.JPG (116,8 KB, 6 views)
- DSC01847.JPG (216,0 KB, 6 views)
- DSC01848.JPG (94,8 KB, 6 views)
- DSC01849.JPG (97,4 KB, 6 views)
- DSC01851.JPG (120,3 KB, 6 views)
- DSC01846.JPG (130,2 KB, 6 views)
- DSC01852.JPG (140,4 KB, 6 views)
- DSC01850.JPG (117,8 KB, 6 views)
- DSC01845.JPG (84,6 KB, 6 views)
Comment
-
Comment
-
Een geluk dat je die ene niet hebt weggegooid, wordt vast wel een mooi plantje. Die mutant vind ik nog steeds vreemd, maar maakt nieuwe bladeren aan dus ben benieuwd wat die nog wordt.
Comment
-



Ik heb er m'n twijfels over...Maar als je zegt dat die toch gegroeid is vandaag, dan zou ik nog even afwachten. Een plant kan zich soms wonderbaarlijk herstellen. Benieuwd.
Comment