Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Budman's Tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Goeie vraag :p. Wat kan mn dan best doen voor een gelijke verdeling op 120x120? Thx

    Comment


      #32
      Deze TGL 60 lampen zijn gemaakt voor een oppervlakte van 50X50 cm. Dan passen er dus precies 4 in een vierkante meter. En zijn ook TGL 100 lampen, die bestrijken een groter oppervlakte. Wellicht is dat meer geschikt voor je.
      Maar ik denk dat 4 van de lampen die ik gebruik ook best een tent van 120x120 vullen.....

      Comment


        #33
        Ok bedankt om te antwoorden en succes nog met je kweek

        Comment


          #34
          In de oude televisiekast staan 5 Amnesia Golds die groot gebracht worden om straks in de tent af te kunnen bloeien.
          Nu kwam ik op youtube het volgende filmpje tegen. Dat gaat over het aarden van planten en het effect daarvan op de ontwikkeling. Nou weet ik wel dat sommigen mij een vreemde vinden of een half kale hippie, maar ik kan hier toch niet zomaar aan voorbij gaan....dit is een bizar verschil. Uiteraard kwam direct de vraag naar boven of dit ook voor mijn wietplantjes op zou kunnen gaan.
          Enfin, kijk eerst het filmpje even.....(wel een beetje overdetop Amerikaans, sorry )



          Ik heb dus de proef op de som genomen en twee van de kleintjes aan de randaarde aangesloten. Zie foto.
          Ik ben zeer benieuwd of we de komende tijd verschil gaan zien.




          Grtz, Ron

          Comment


            #35
            Haha, die Ron

            Ik ben gelijk ff gaan googlen en kwam dit artikel tegen https://www.420magazine.com/forums/b...r-growth-2390/
            de conclusie van deze gast: geen verschil

            nog een fimpje van nog een betrekkelijk slechte proef met cannabis https://www.youtube.com/watch?v=eLvR07oevpw

            gewoon proberen lijkt me, wie weet... zorg dat de planten geen contact maken, want dan aarden ze allemaal....

            Comment


              #36
              UPDATE.

              THE CLAW.

              De kleine Amnesia gold plantjes zijn 14 dagen oud en hebben last van The Claw.
              De oorzaak is denk ik de lamp die er een paar dagen net te dicht op heeft gehangen. Die hangt nu iets hoger en ze trekken langzaam wat bij.
              Het verschil tussen de geaarde planten en de rest is er nog niet. Maar goed, we wachten het rustig af.



              In de tent staan de autoflowers af te bloeien en die zijn volgens de breeder nu wel zo'n beetje klaar. Ik laat ze nog een klein weekje staan en dan gaan ze om denk ik.
              De trichomencheck laat inmiddels een klein beetje amber zien, maar het is maar net waar je knipt volgens mij.
              Het vergeelde blad geeft volgens mij ook het signaal af dat de planten er wel klaar mee zijn. De herfst is duidelijk ingetreden.
              De toppen zijn voor autoflowerbegrippen echt enorm geworden. Zo groot en dik heb ik ze van auto's nog niet eerder gehad. Ben erg benieuwd naar het gewicht.







              Alle commentaar welkom!

              Grtz, Ron

              Comment


                #37
                Hey Ron!

                Die kleintjes groeien daar best wel over heen lijkt me zo. Dit is niet echt The Claw he, lijkt er een beetje op maar echt claw is anders gelukkig.

                Die Autos lopen inderdaad wel tegen hun einde aan. Hoop dat je er een mooie opbrengst vanaf haalt!



                groeten

                Comment


                  #38
                  Echt fantastische planten die White Widow afjes!
                  Van welke breeder zijn ze?

                  Mooie foto's ook ❤️
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #39
                    Hey Stemma, het zijn geen white widows. Ik was zelf ook ff in de war maar het is deze.

                    Auto Bud Cannon van Short Stuff is een autoflower wietzaden soort die ontstaan is uit een mooie kruising, namelijk de AK47 x Critical Mass. Via Wietzaadjes.

                    Ik ga deze wel onthouden, dat snap je.....
                    Last edited by Ronthebudman; 12 August 2017, 23:41.

                    Comment


                    • Stemma
                      Stemma commented
                      Editing a comment
                      Ik denk dat he niet de enige bent, die ze gaat onthouden

                    #40
                    deels herkenbaar, slakrop-vorming en nodes die vlak boven elkaar zitten, inderdaad mogelijk doordat de lamp er iets te dicht op zit.

                    Comment


                      #41
                      Mooie setup Ron. Straks eens deftig alles lezen.
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                      Comment


                        #42
                        Thx Vaperke,

                        Het was inderdaad zo dat de lamp er te dicht ophing.
                        Ze zijn inmiddels getopt (eentje niet goed gedaan). Het aarden van de planten maakt ze weinig uit zo te zien. Nou ja, ik hou dit gewoon vol en dan zien we wel.



                        Nog een paar dagen en dan verhuizen ze naar de tent om onder de TGL's af te bloeien.
                        Dan kan waarschijnlijk alles wat nu te drogen hangt naar de TV kast. De grote wisseltruc zeg maar. De opbrengst van de autoflowers heb ik nog niet gewogen maar het is een beste berg van drie plantjes.



                        Bij wijze van experiment gaat een deeltje in de voedseldroger. 2 uur op graden, drie dagen achter elkaar. De rest van de tijd mag het aan de lucht drogen.

                        Ook nog even de wortels bekeken van de autoflowers. Best okay lijkt, hoewel de grond erg droog is. Dat idee had ik al vanwege het gele blad. De volgende keer ga ik wel iets meer water geven.

                        Wordt vervolgt...
                        Grtz, Ron

                        Comment


                          #43
                          Mooi gedaan hoor!

                          aovumf8dz6dtjwmz2ops.png
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #44
                            Thx Stemma,

                            Zoo, de potten zijn gevuld.

                            Ik heb de opbrengst niet gewogen omdat ik er al aan begonnen was.....haha. Maar aangezien ruim drie potten meestal zo'n 180 a 200 gram is, zal dat nu ook wel zo zijn maar het gewicht boeit me niet zo.
                            Niet slecht voor drie autoflowers overigens....
                            Lekkere wiet, qua uitwerking. De smaak is nog niet ontwikkeld. Smaakt nu nog naar hooi....


                            De Amnesia Gold plantjes die in de televisiekast aan het voorgroeien waren, zijn nu overgeplaatst naar de tent.
                            Deze zijn nu drie weken aan het groeien en gaan prima onder de TGL's. De lampen hangen nu op 50cm.




                            Trouwens, ik zeg wel drie weken groei. Maar wanneer begin je eigenlijk te tellen? Ik begin altijd te tellen als ik het eerste blad zie verschijnen na het lobblaadje.
                            What about?
                            En eigenlijk, wat boeit het, hoeveel weken het zijn? Hooguit om te vergelijken met een andere keer of met iemand anders.
                            Ik kijk gewoon naar het oppervlakte van mijn scrognet. En ga er dan vanuit dat de plant - na het omschakelen naar 12/12 - nog eens zo groot wordt als hij reeds is. Als dat past is het goed.
                            Toch? Of zien jullie dat anders?


                            (gdmn, dat scrognet hangt in de weg....


                            To be continued.

                            Grtz, Ron





                            Last edited by Ronthebudman; 23 August 2017, 23:03.

                            Comment


                              #45
                              Gefeliciteerd met de goede opbrengst van de autoflowers.
                              Wanneer groei tellen dat is voor mij ook een vraag, zoals je zei als je de eerste blaadje ziet is een goede referentiepunt.

                              Zo ga ik ook vanuit als je de klok omzet naar 12/12 dat de plant nog een keer groeit.
                              De een zet de klok om als ze het netje raken en andere weer later.

                              Maar alles ziet er weer keurig uit.

                              Comment

                              Bezig...
                              X