Mijn 1e binnenkweek en kweekverslag 2x600w 25x WW

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fitnessfreakK2
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2017
    • 129

    #46
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Hoeloes
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2016
      • 1051

      #47
      fitnessfreakK2, een mooie groene dames heb je daar.
      Ik kom m'n stoeltje hier zetten en lekker meekijken.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

      Comment

      • fitnessfreakK2
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2017
        • 129

        #48
        Thanks bro, tot de volgende update dan maar weer!
        Last edited by QnQ; 18 October 2017, 09:14.

        Comment

        • fitnessfreakK2
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2017
          • 129

          #49
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #50
            In 11 liters hebben ze de eerste drie weken geen voeding nodig, ook niet in lightmix. Waar staan ze nu in? Normaal gezien kunnen ze nu ook zonder water totdat de wortels overal geweest zijn. Zolang de grond niet uitdroogt van de stralingswarmte natuurlijk.

            Comment

            • fitnessfreakK2
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2017
              • 129

              #51
              Ze staan in Canna lightmix inderdaad. Ik dacht vanaf week 2 minimaal een beetje voeding meegeven. EC was 0.5 het water is EC 0.3 hier.
              Heb nu 2 beurtjes EC 0.5 gegeven en ze staan nu bijna 3 weken. Grond is wel droog door de straling. Dus heb nu 4 x 250ml gegeven.
              2 x met voeding.
              Last edited by QnQ; 18 October 2017, 09:15. Reden: quotes opgerookt. Citaatknop is alleen om te citeren ;-)

              Comment

              • fitnessfreakK2
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2017
                • 129

                #52
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                • fitnessfreakK2
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2017
                  • 129

                  #53
                  Dag 18 groei
                  Max Temp 27,5
                  Min Temp 21,2

                  Denk dat de klok wel om mag dit weekend op 1000 watt op 100cm?
                  Ze staan nu sinds twee dagen op 825 Watt op 80cm daarvoor constant op 600 watt en 60cm
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  Last edited by fitnessfreakK2; 20 October 2017, 08:43.

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #54
                    Ideale moment om te toppen.

                    Comment

                    • fitnessfreakK2
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2017
                      • 129

                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                      Ideale moment om te toppen.
                      Ik ben nog aan het twijfelen om te toppen, wellicht een aantal om te kijken hoe dat precies werk en hoe de groei gaat hiervan.

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #56
                        Een voorbeeld van iemand die niet getopt heeft, in dit geval dannydevito. Alles boven de zwarte lijn zit in de ideale zone onder de hps. Er onder krijg je wat meer fluff. Binnen wiet kweken is de kunst om alle toppen in die zwarte zone te krijgen. Doe je door te toppen en nog beter, te scroggen. Buiten gaat de zon van oosten naar het westen over de plant. Daar is die kerstboomstructuur voor ontworpen
                        Binnen altijd toppen. Het haalt niks uit dat je planten twee meter worden, maar dat maar de bovenste meter licht vangt. Uw zone zal groter zijn met die 1000 watt, maar toch.
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #57

                          Nog een verslag zonder toppen.
                          Het is ook een beetje afhankelijk van de soort, Indica's gaan erg goed zonder toppen.
                          Een stabiel soortje dat nagenoeg hetzelfde groeit helpt dan natuurlijk ook.

                          Maar ik ben het er wel mee eens dat een scrog het meeste resultaat oplevert.
                          Als je de scrog dan nog wat omhoog buigt heb je nog iets meer oppervlak.
                          Alles helpt als je op de gram gaat kijken.
                          Gemak telt ook wel een beetje mee natuurlijk.
                          In een tentje van 150x150 een scrog doen valt niet mee als je er maar van één kant bij kan.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • fitnessfreakK2
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2017
                            • 129

                            #58
                            Ik heb de dames gister allemaal getopt. Morgen gaan ze op 12/12. Ik ben benieuwd!

                            Comment

                            • fitnessfreakK2
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2017
                              • 129

                              #59
                              Morgen staan de dames een weekje op 12/12. Niet echt iets te melden. Alles gaat lekker mooie bossige planten. Tent staat ram vol in ieder geval. Vandaag heb ik de Gavita op 1150 watt gezet. De temperatuur gaat prima met dit weer. Om dit moment max 26,5 min. 19,4. Afzuiging loopt rond de 60%

                              Comment

                              • roller
                                T.H.C. Master
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2010
                                • 543

                                #60
                                en toen?:p

                                Comment

                                Bezig...