Hoi allemaal,
ik was er even tussen uit geknepen om eens
te kijken of een kweekje zonder JD me ook goed zou af gaan.
En dat ging in het kort als volgt;
Dezelfde setup als de vorige ronde.
Scrog.
Helaas wat last gehad van de warmte (temp rond de 34 graden) waardoor één de ontkieming niet heeft overleefd en er zich één herma had ontwikkeld (direct verwijdert).
Maar buiten die hitte om verder wel een mooi eindresultaat qua product. De opbrengst viel helaas wat tegen.
Ik was gestart met 4 critical kush (Barneysfarm) en 5 train wreck (wietzaadjes.nl)
1 train wreck niet ontkiemd
1 critical kush verwijderd na het vinden van enorme hoeveelheden ballen. (Te veel om te verwijderen)
Opbrengst 415g.
Deze keer had ik wat minder gevoed (biobizz) en ook later gestart met voeden maar wel een week PK13/14 toegevoegd. Ook heb ik relatief minder water gegeven gedurende de gehele kweek.
Bijna geen vergeling aan het einde van de bloei.
Ivm. de geplande vakantie de TW bijna een week te vroeg geoogst, tegelijk met de CK.
Toch zijn beide prima gelukt en smaken heerlijk.
NIEUW VERSLAG.
Deze keer weer in de dr120 met de voeding en aarde van biobizz. En PK 13/14 van Canna.
Gelijk even m'n filter vervangen na 3 kweekjes.
Geen idee of het langer had gekund, maar ik wil geen risico lopen dat ik ineens halverwege m'n scrog een filter waar ik niet meer bij kan moet gaan vervangen. Dus nemen we maar het zekere voor het onzekere.
Het gaat hier trouwens om een Can-lite 600.
Ook word het weer een kweekje op aarde 9x25l.
Bij het uitzoeken van het zaad was het weer even moeilijk een keuze te maken.
ik ben dol op jeugd sentiment dus is het de SuperSkunk van Sensi geworden.
Dit soortje kan ik mij nog goed herinneren van vroeger.
Een echte skunk#1 x afgaanse hasjplant.
80% indica
bloeitijd min. tussen 45 en 50 dagen.
https://sensiseeds.com/nl/gefeminise...-gefeminiseerd
http://en.seedfinder.eu/strain-info/...k/Sensi_Seeds/
De zaden (fem.) zijn besteld en inmiddels verzonden.
Nu nog ff wachten voor ik kan gaan starten.
De hele tent, de potten, de propagator etc. heb ik al gereinigd en ontsmet.(Dettol)
Alleen de Monkeyfans moet ik nog schoonmaken en vetten en wat nieuwe pantykousjes over de 3 luchtinlaten.
Tot snel
groetjes Hoeloes
ik was er even tussen uit geknepen om eens
te kijken of een kweekje zonder JD me ook goed zou af gaan.
En dat ging in het kort als volgt;
Dezelfde setup als de vorige ronde.
Scrog.
Helaas wat last gehad van de warmte (temp rond de 34 graden) waardoor één de ontkieming niet heeft overleefd en er zich één herma had ontwikkeld (direct verwijdert).
Maar buiten die hitte om verder wel een mooi eindresultaat qua product. De opbrengst viel helaas wat tegen.
Ik was gestart met 4 critical kush (Barneysfarm) en 5 train wreck (wietzaadjes.nl)
1 train wreck niet ontkiemd
1 critical kush verwijderd na het vinden van enorme hoeveelheden ballen. (Te veel om te verwijderen)
Opbrengst 415g.
Deze keer had ik wat minder gevoed (biobizz) en ook later gestart met voeden maar wel een week PK13/14 toegevoegd. Ook heb ik relatief minder water gegeven gedurende de gehele kweek.
Bijna geen vergeling aan het einde van de bloei.
Ivm. de geplande vakantie de TW bijna een week te vroeg geoogst, tegelijk met de CK.
Toch zijn beide prima gelukt en smaken heerlijk.
NIEUW VERSLAG.
Deze keer weer in de dr120 met de voeding en aarde van biobizz. En PK 13/14 van Canna.
Gelijk even m'n filter vervangen na 3 kweekjes.
Geen idee of het langer had gekund, maar ik wil geen risico lopen dat ik ineens halverwege m'n scrog een filter waar ik niet meer bij kan moet gaan vervangen. Dus nemen we maar het zekere voor het onzekere.
Het gaat hier trouwens om een Can-lite 600.
Ook word het weer een kweekje op aarde 9x25l.
Bij het uitzoeken van het zaad was het weer even moeilijk een keuze te maken.
ik ben dol op jeugd sentiment dus is het de SuperSkunk van Sensi geworden.
Dit soortje kan ik mij nog goed herinneren van vroeger.
Een echte skunk#1 x afgaanse hasjplant.
80% indica
bloeitijd min. tussen 45 en 50 dagen.
https://sensiseeds.com/nl/gefeminise...-gefeminiseerd
http://en.seedfinder.eu/strain-info/...k/Sensi_Seeds/
De zaden (fem.) zijn besteld en inmiddels verzonden.
Nu nog ff wachten voor ik kan gaan starten.
De hele tent, de potten, de propagator etc. heb ik al gereinigd en ontsmet.(Dettol)
Alleen de Monkeyfans moet ik nog schoonmaken en vetten en wat nieuwe pantykousjes over de 3 luchtinlaten.
Tot snel
groetjes Hoeloes

Comment