Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Purple Bud & 1 x Somango - Scrog onder Led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    004_27-01-18.jpg

    Nog een link naar het filmpje waar ik alles uit leerde.https://youtu.be/oD-8AQUnnDE Echt mooi en simpel uitgelegd.
    Ik ga me toch eens een hash-shaker aanschaffen. De microndikte van die zeefjes zijn ervoor gemaakt en het lijkt me ideaal voor kleine hoeveelheden knipafval.

    EDIT: Na de tweede zifting is er nog een 0,50gr skuff van het knipafval afgekomen. Heel wat minder dan de eerste keer, logisch. Het is nu wel uitgeput.
    Ik ga er niks meer mee doen. Boter ga ik er bvb niet van maken, als dat nog enig nut zou hebben. Ik ben niet zo'n fan van edibles.
    Van deze skuff ga ik nu geen hasj maken, maar gewoon zo oproken

    De 4 gram hasj heb ik toch nog eens bewerkt en het gedaan zoals het moest. Terug pakketje gemaakt en deze keer gedrenkt in heet water, dan 10 minuten in de oven.
    Het was al heel wat meer kneedbaar dan de eerste keer met m'n "verwarmtechniek" met de radiator. Blijkbaar moet er toch wat meer hitte inkomen.
    Enkele keren goed gerold en tot een blokje gevormd en voor 2 uur de diepvries in. Resultaat is een harde, licht kneedbare hasj, wat ik eigenlijk wilde 005_27-01-18.jpg

    Het zijn allemaal kleine dingetjes die het kweken extra fun maken

    Greetz,
    Jack
    Last edited by Jack Spliff; 28 January 2018, 23:53. Reden: Toevoeging tekst & foto

    Comment


      #92
      Djeezes man! Wat een zieke toppen
      die hash ziet er ook wel lekker uit hoor

      Comment


      • Jack Spliff
        Jack Spliff commented
        Editing a comment
        Thx! Yup, het is een smakelijk hasje geworden

      #93
      Je inspireert me om eens wat knip afval te gaan zeven ipv in een cake of koekjes te gooien Ziet er erg gaaf uit die kief zo ! Mooie toppen trouwens zeg

      Comment


      • Jack Spliff
        Jack Spliff commented
        Editing a comment
        Thx! Het is erg makkelijk en met enkele huishoudelijke spullen(blik, panty, spiegel) kan je van start gaan. Het is natuurlijk beter om de juiste zeefdikte te hebben voor een zo zuiver mogelijke skuff of kief. Maar zoals ik het doe met de panty doen ze het in de gebergtes van Marokko ook.
        Voor mij mag het iet wat onzuiver zijn, maakt niet zoveel uit.

      #94
      lijkt me heerlijk om inderdaad weer eens een cake te maken... Hmm pantys... Ik kan denk ik ook gewoon mn grinder gebruiken, daar zit zo'n zeefie in, die is er nog voor gemaakt ook lijkt me Ben ik wel lang bezig... Geen idee of het uitmaakt als t onzuiver is, gaat toch de cake in.. beetje die smaak erbij is wel lekker toch?

      Comment


      • Jack Spliff
        Jack Spliff commented
        Editing a comment
        Aan dat zeefje had ik ook gedacht, maar dan zou ik er uren of dagen over doen. Tenzij je een xxxl grinder hebt...
    Bezig...
    X