Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Budget Wiet van de Chinees, Eerste Binnenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Budget Wiet van de Chinees, Eerste Binnenkweek

    Korting op 420shop
    Na de eerste ronde deze zomer op het balkon goed te hebben afgesloten, had ik stiekem de smaak een beetje te pakken, dus we gaan binnen verder

    Maar ik ben ook vrij hollands, en wil toch voor een dubbeltje op de eerste rij zitten dus wat gaan we doen? naar aliexpress!

    Kwam terug met een tentje van 60x120cm breed en 180cm hoog, niet gek voor 100 euro!

    Als voeding was het lekker simpel, General Hydroponics Trio, een pakket met alle 3 flesjes in 500ml versie was nog geen 14 euro, gemiddeld 1ml per liter nodig, dus lekker zuinig, budget!

    De zaadjes niet erg op bezuinigd, ben gegaan voor een paar Gorilla Glue Autoflowers van Fastbuds.

    En een paar chinese lampjes, 2x Roleadro 400W COB Led.
    Voor 99 euro per stuk destijds, misschien de hele reden voor deze titel, goedkoop is duurkoop, chinese troep haal je niks vanaf, naja, we zullen zien
    Voor 199 euro wilde ik wel instappen op 400W totaal uit de muur aan COB.

    Een Corsair 120mm PC Fan die ik nog had liggen met een 6v adapter.

    Aangezien het toch nog niet helemaal legaal bevonden wordt, en ik toch liever goed zit, qua afzuiging gegaan voor een 550 M3 softbox met een 600 M3 Rhino Pro filter, want op legale risicos kan je maar beter niet besparen

    2 Oktober werd ik wakker en 1 plantje stak de kop al boven de grond uit, na het verplaatsen in de tent zijn de andere 2 ook boven, blijven mooi stevig, eerste had wat strek, krijg je als je 's nachts bovenkomt

    Net boven, nog witte stam


    De plantjes gaan wel erg hard, zo stond deze er gisteravond bij.


    Waar vanmorgen dit er al mooi bijstond!


    Staan nu lekker onder *kuch* kasjes *kuch* voor luchtvochtigheid, past mooi bij de budget.
    Last edited by Bringdown; 3 October 2017, 19:49.

    #2
    nice ben benieuwd

    Comment


      #3
      de kop is er af!
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        K-007
        Kishan's kijkdoosje

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            En ik kon het weer niet laten met mn fotos, maar ze groeien zo mooi!

            De volgende verdieping blaadjes zit er al aan te komen.





            Comment


              #7
              FF wat aarde bijgevuld, alle dames staan nu lekker kort, de nodes komen er ook al lekker uit

              Dag 4:


              Dag 5:

              Comment


                #8
                En we gaan lekker verder, de blaadjes komen er goed door, alleen de eerste paar grote blaadjes zijn een beetje vervormd, heb de lampen maar iets hoger gehangen, denkend dat het misschien te sterk is.

                Dag 6:


                Dag 7:


                Dag 8 (net na het sproeien):


                Comment


                  #9
                  ik ben nog altijd benieuwd naar wat dat nou precies is. Heb dat vaak ook met de eerste blaadjes, en daarna is het gewoon weg..

                  Maar, ziet er mooi uit

                  Comment


                    #10
                    waarvoor zet die pet flessen?
                    leuk verslag, ik zet me stoeltje neer

                    K-007
                    Kishan's kijkdoosje

                    Comment


                      #11
                      Ik schuif aan
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        En daar gaan we weer, weekje verder zijn best wel lekker aan het groeien, alleen blijven ze nogal laag, komt dat omdat mn lampen te fel zijn/laag hangen? of is dat gewoon het soortje?
                        Ze maken ook al lekker vertakkingen aan! en 7 vingerig blad al :O




                        Hier zijn de 7 vingers al ontwikkeld

                        .
                        Hier worden de nieuwe scheuten 7 vingerig


                        En de derde, zie nog geen 7, maar kan die scheut makkelijk zijn


                        Denk ook dat ik mn halve flessen biobizz grow en bloom ga gebruiken, in plaats van de general hydroponics trio open te maken, toch een bio grow :O

                        Comment


                          #13
                          de gene die begon met de rare blaadjes is nu het verste, of niet?



                          gaat mooi

                          Comment


                          • Bringdown
                            Bringdown commented
                            Editing a comment
                            ze hebben allemaal rare blaadjes gekregen uiteindelijk, maar degene die als zaailing strekte gaat het hardste, is die plant met die 'te grote' vingers op de eerste echte bladen.

                          #14
                          Bladeren worden maar groter en groter, ik zit te wachten op een gigantische strek straks

                          Hier zelfs zo groot dat ze zichzelf nauwelijks kunnen dragen :O






                          Comment


                            #15
                            Nog even een random groepsfotootje, ze staan nog een beetje nat als ik gewicht van de potten mag geloven

                            Comment


                            • BackYardPlant
                              BackYardPlant commented
                              Editing a comment
                              dat ene glas water in een ruimte die zo hard word afgezogen gaat niet zo spectaculair veel doen aan de LV
                              Eventueel een vochtige handdoek neerleggen die snel warm word (bijvoorbeeld een zwarte of een donker blauwe) waardoor t vocht erin wat sneller verdampt, zou al wat meer nut hebben.

                              Ga er slechts van uit dat dat de reden is dat het glas er staat, maar mocht dat het geval zijn, hopelijk heb je wat aan m'n tip

                            • Bringdown
                              Bringdown commented
                              Editing a comment
                              Glas staat er omdat de 5 liter gieter niet zo goed is in 'kleine' hoeveelheden watergeven

                            • BackYardPlant
                              BackYardPlant commented
                              Editing a comment
                              aaah
                          Bezig...
                          X