Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Budget Wiet van de Chinees, Eerste Binnenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Had toch het idee dat ik de chinese lampjes misschien wat onderschatte, verhoogd naar 50cm en klok veranderd naar 18/6 om ze wat meer rust te geven, de dames lijken het een stuk fijner te vinden, de zijtakken zijn nu lekker naar buiten aan het groeien op boven de canopy uit te komen.







    de onderste takken van de laatste dame laten haar helaas een beetje in de steek, dat blad heeft zon klein stompje die em nooit in de lucht kan houden

    Nu 21 dagen sinds ontkieming

    Comment


    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Wat een mooi fotoeffect, dat witte bovenblad!

    #17
    Helemaal niks mis mee met die Chinese budget lampjes en de plantjes natuurlijk

    Comment


      #18
      Verbaas me nog hoe paars het licht is, aangezien het cobs zijn, maar paars is ook verdomd mooi soms, zo zien de blaadjes eruit zonder kleurcorrectie

      Comment


        #19
        Die witte puntjes duiden normaal op overvoeding maar zijn misschien een variant van bleaching door deze lampen?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #20
          Op de een of andere manier dus overvoed, maf, is lightmix misschien toch niet zo light?



          En paar fotootjes met de lampen uit:





          Comment


            #21
            Gaat lekker zo te zien

            vind ze er mooi bij staan


            liever een beetje verbranding dan compleet gele bladeren van een tekort toch

            Comment


              #22
              Klopt, was alleen een beetje verbaasd aangezien ze in biobizz lightmix staan die max 3 weken voeding zou bevatten, en ze nog helemaal geen voeding hebben gehad

              Comment


              • BackYardPlant
                BackYardPlant commented
                Editing a comment
                naja, lekker goedkoop toch?

              #23
              En weer even een overzichtsshotje, nogsteeds alleen maar op kraantjeswater.
              Prachtig om te zien hoe 3 dezelfde zaadjes er zo anders uit kunnen zien!



              Comment


                #24
                Alweer een tijdje sinds laatste update, hoop gekloot gehad.
                Had een tijd die overvoeding verschijnselen, ondanks dat ik niet bijvoedde, dus nog maar geen voeding gegeven, tot de eerste bladeren onderin leeggetrokken begonnen te worden, met voeding is dat zo goed als gestopt, heb alleen nog een Cal/Mg probleem, net als vorige kweek, bleek een bekend iets te zijn met biobizz, oops naja, alg-a-mix besteld, hopen dat er nog wat van de fanbladeren te redden valt, bloei is wel lekker op gang, dit kunnen echt trichmonsters worden!




                Maar het totaalplaatje is wat minder kleurig



                Comment


                  #25
                  Wat een mooie kleuren !
                  Ja, tis niet goed, maar dat wist je al.

                  Alg-a-mic is stikstof, fosfor, kalium, calcium en magnesium, zo uit m'n hoofd.
                  Op niet al te zwaar bemeste grond hoort dat erbij.
                  Het zal nog wel wat rechttrekken met de juiste voeding.

                  Dat harde groen lijkt wel een overdosis Photoshop

                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • Bringdown
                    Bringdown commented
                    Editing a comment
                    Dat heeft te maken met schaduw en flits, maar je kan echt alle tinten groen vinden in de planten, van zwaar N overschot donkergroen tot super lightgroen

                  • Bringdown
                    Bringdown commented
                    Editing a comment
                    Maar nu het je het zegt, misschien wil ik wel een keertje gaan kloten met HDR, kijken of dat mooi uitkomt, de canopy heeft natuurlijk dikke lampen erop en kan wat teruggeschaald worden qua witbalans, terwijl de rest van de plant vooral door de flits belicht wordt

                  #26
                  Alg-a-mic eindelijk binnen, beetje later dan ik had gehoopt, maar ok, er valt nog te redden, lijkt erop dat na de algamic voeding, het vergelen niet veel verdergaat.

                  De schade:

                  Comment


                    #27
                    Bringdown

                    Goedemorgen,

                    Die alg-a-mic is top spul!
                    Wat gebruik je allemaal van de biobizz lijn?
                    Zelf gebruik ik de gehele biobizz lijn behalve leaf-coat.
                    Gebruik je ook Bio-heaven? Dat is echt goed spul en zorgt voor gezonde dames.
                    Sinds twee kweekjes gebruik ik ook activera en dat is mij goed bevallen.
                    Biobizz is wat aan de prijzige kant maar zeker de moeite waard.

                    https://www.youtube.com/watch?v=Jgkf...&feature=share

                    https://www.youtube.com/watch?v=pRrx...&feature=share






                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                    Comment


                      #28
                      Ik gebruikte gewoon bio grow en bio bloom in biobizz lightmix, nu dus alg-a-mic erbij, verder niks

                      Eerst goede baselines neerzitten, kan je daarna gelijk testen of die boosters uberhaupt iets doen voor je opbrengsten

                      Comment


                      • Hoeloes
                        Hoeloes commented
                        Editing a comment
                        Nu heb ik pas 3 binnen kweekjes aan ervaring.
                        Maar ik heb verder nog niets slechts gelezen over de lijn van biobizz.
                        Bioheaven zal zorgen voor een stabielere groei en bloei.
                        Het enige wat ik toegevoegd heb de laatste 2 kweekjes is PK13/14 maar met mijn huidige kweek zit ik nog te twijfelen of ik de PK weer eens oversla.
                        Succes hiero

                      #29
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                      • Bringdown
                        Bringdown commented
                        Editing a comment
                        Ach ja, ik ga ook maar uit van wat ik google, maar zonder fouten zou er niks te leren zijn
                        Ik was onder de indruk dat bio grow en bio bloom allebei genoeg zouden zijn.
                        Last edited by Bringdown; 9 November 2017, 20:55.

                      #30
                      Ik geloof niet in een calcium en magnesium tekort als je kraanwater geeft, dat zit daar voldoende in. Ze lijken ook veel te hard achteruit te gaan voor een normaal tekort. Ik begin te denken dat je desondanks biovoeding toch wat moet afzuren. Ik heb ook al zo'n verschijnsel gezien en dat had ik met een mengeling van regenwater en kraanwater nooit. Ofwel is het juist een teveel aan kalk en magnesium door het harde/basische kraanwater? Ik vertrouw het in ieder geval niet meer zo, dat bio gebeuren. Ga terug naar mijn vertrouwd regenwater met een lagere ph deze ronde.

                      Comment


                      • Bringdown
                        Bringdown commented
                        Editing a comment
                        Vorige ronde buiten met biobizz had ik precies hetzelfde, ook merendeel regenwater.
                    Bezig...
                    X