Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hangjongeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Was een gezouten eendenei, nog nooit op. Durfde het niet aan, waren ook maanden houdbaar en zijn om te koken. Kwam het tegen in een toko, meer een Aziatische supermarkt. Eigeel is dus al gaar en ik ben meer van de zachte dooiers. Kwam daar pas thuis achter dat ze gezouten zijn.
    Aquarium is weer lek gesprongen, ruim gekit, maar niet goed genoeg helaas. Tweede aquarium is nu ook lek gegaan. Denk dat ik ze stuk voor stuk opnieuw wat moet kitten. Zit te denken aan een plastic hoekprofiel ertegen te kitten voor extra stevigheid, aan de onderkant zit dat ook.

    Heb ruim vijftig jonkies van de visjes en heb de planten al maar in gebruik genomen. Erg geinig om van boven af te zien ook, kweet alleen niet wat ik er mee moet als ze groot zijn.

    En de vriezer opgeruimd, lagen nog een aantal zakken knipafval, 150 gram ongeveer op vijf pakjes boter, blijven na klaren ongeveer vier van over en dan de wiet erin. Ruikt naar spinazie?
    filedata/fetch?id=1337649&d=1555481438&type=thumb filedata/fetch?id=1337650&d=1555488351&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Greyvol; 19 June 2018, 00:15. Reden: Koningskaars ala aquaponics
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      Nou ik kreeg gisteren een mega tip van QnQ hij zeg je moet eerst een dode vis begraven en daar een plantje op zetten dan gaat je plant mega goed en krijg hij voeding van die gadverdamme rotte vis die aan het begaan is whahah . Hoe je die vis dood krijg weet ik niet dat vraag je maar aan QnQ hihihi
      Meneer Grevol
      Ik ben sinds kort ook aan de koekjes gegaan en moet zeggen ik dacht het is niks maar veroemme het werkt als een tierlier het duurt wel even voor het begin te werken
      en dan heel langzaam aan word je ineens stoned en uurtje later slaap ik
      Nu kreeg ik mijn boter van iemand ie het al gemaakt had Dus de volgende moet ik zelf gaan maken en tis niet heel erg makkelijk he ik wil jou en Nonsen zijn recept aan houden
      moet alleen nog zo slowkookerpan hebben en heel veel knip afval. Maak jij het ook wel eens met gewoon toppen?? Eet jij alleen wiet of rook je het ook ?
      Zo hoop vragen hahaha is Nonsense zijn schuld eigenlijk die heeft mij lekker gemaakt
      God was never on your side..

      Comment


      • Nonsense
        Nonsense commented
        Editing a comment
        lolz De laatste die ik gemaakt had was ook gewoon van een ons toppen . maar als je knipafval heb zou ik die er zeker bij doen alle beetjes helpen
        Ga je 2 paginas terug daar staat volgens mij de verhouding van de boter . succes

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Haha dan doe ik die kamikaze guppies en garnalen die eruit springen in een plantenbak. Ligt wel eens een droog visje met bekkie open voor het aquarium, die is gillend dood gegaan helaas. Gisteren liep er ook al een kikker door de keuken, die is ook al twee keer ontsnapt. Wat minder water erin voortaan.
        Koekjes, cake, canna koffie werkt lekker ja, en je voelt het na een uurtje echt wel. Heb nu drie keer zoveel als anders gedaan. Paste ook niet echt in de slowcooker van de Lidl op stand 1 en heb een kopje water erbij gedaan. Volgende keer doe ik met een paar kleine topjes, dat is dan het knipafval van afgelopen kweek.
        Heb echt alles bewaard waar ook maar een trichoompje opzit en heb daar zeker geen spijt van. Wiet eten Werkt veel langer ook en je moet oppassen met dutje doen. Dat gaat heel makkelijk ja, stukje knock-out chocolade lag ook nog in de vriezer en snoep elke dag wel wat en rook daarbij een jointje of twee puur. Chemo, Pineapple van vorige kweek, die chemo werkt erg goed tegen misselijkheid, maar ook erg stoned. Sochtends kwart of halve joint, bak koffie en een koekje of twee en kan er weer tegenaan tot een uur of vier en kets dan wel eens een wijntje naar binnen en eet me dan helemaal suf. Kan nu eten dat wil je niet weten. Voel met erg goed en koning te rijk met al die wiet, heerlijk gevoel.

      filedata/fetch?id=1337736&d=1559154323&type=thumb filedata/fetch?id=1337735&d=1559154323&type=thumb filedata/fetch?id=1337739&d=1555481921&type=thumb filedata/fetch?id=1337740&d=1555480098&type=thumb filedata/fetch?id=1337737&d=1559154323&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 6 photos.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Waarom is het zo zwart ? zit er geen boter bij? ik wil ook zo slowcooker hebben

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Iets donkerder als anders, zit ook wat meer in. Vorige waren een stuk lichter van kleur.

      Wat heerlijkk dat je weer kan eten he ik snap dat je er nu mega hard van geniet .
      Kikkers ik heb er hier wel zoveel in mijn tuin wil je niet weten kom er nooit meer van af of ik moet ze op gaan eten met beetje wiet boter hahah.
      Maare jou wiet verbruik lig dan best wel hoog op 1 dag
      Als ik een pure joint rook heb ik aan 2 hijsjes meer dan genoeg voor de hele avond en nacht 1 koekje is ook voldoende.
      Ik doe het puur om geen nachtmerry's te hebben en om mijn spieren te kunnen ontspannen in de avond.
      God was never on your side..

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Is ook enorm fijn en eet nu wel teveel. Snap nu pas wat dat betekend en hoe moeilijk het is om niet te blijven eten de hele dag. Gebruik best wat wiet en dan onderdruk ik mijn misselijkheid de hele dag wel. Klinkt misschien raar, maar kan nu veel slechter tegen misselijk zijn. En steek dan liever eerder al eentje op om het voor te zijn. Ben nu ook een stuk minder fit, ook omdat ik zwaarder ben maar de drive is minder, misschien omdat ik de hele dag stoned ben. Maar ik denk dat ik nu meer rust heb in mijn lijf en ben daarbij de hele dag stoned

      filedata/fetch?id=1337774&d=1559154324&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Eu dat wil ik ook hartjes boter
        God was never on your side..

        Comment


          ziet er lekker uit grey!

          Je hebt me overtuigd.
          ik heb weer wietboter gemaakt

          Comment


          • Nonsense
            Nonsense commented
            Editing a comment
            Dacht dat ik je had overtuigd om beter botert te gebruiken dan cocos .

            Ziet er weer lekker uit Greyvol met liefde gemaakt

          • BackYardPlant
            BackYardPlant commented
            Editing a comment
            Heb je ook! als je dat niet had gedaan had hier gestaan ik heb weer wietcocos gemaakt

            Grey heeft me overtuigd om het gister weer een keer te maken ghehe

          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Das leuk om te horen, tis ook erg lekker spul. Geniet ervan!

          mooi.topic

          Comment


            Thanx!
             
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              filedata/fetch?id=1340466&d=1559154324&type=thumb filedata/fetch?id=1340467&d=1559154324&type=thumb filedata/fetch?id=1340468&d=1559154324&type=thumb
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.
              Last edited by Greyvol; 1 July 2018, 15:20. Reden: Hoppakkee!
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                Hey ho ik wil ook een hapje hmmmmmmmm
                God was never on your side..

                Comment


                  Heb jij verkeers borden gepikt?
                  Doe effe Recep van dat lekker ding als je toch bezig ben
                  God was never on your side..

                  Comment


                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      En een staalborsteltje

                    • Greyvol
                      Greyvol commented
                      Editing a comment
                      Zit er al drie dagen over na te denken, maar staalborsteltje?
                      Voor de roest misschien? Maar ik haalde ze dezelfde dag weg als ze geplaatst waren dus dat liep wel soepel. De zattemans bord jat methode gaat gewoon uit het blote vuistje en duurt ook heel lang met veel lawaai. Snap ook niet wat me bezielde, heel zat ook bovenin zo’n paal. vooral die knipperde gele waarschuwinglichten jatten was erg spannend maar valt niet op ofzo. Ben verder heel braaf, buiten het wiet kweken dan..

                    Zo weer een space cake gefikst!
                    begint al aardig te lukken, helft gewone boter en de andere helft 155 gram wietboter van de laatste keer. Dat160 graden een uur in de oven.gebruikt, de granberries zijn weer naar beneden gezonken hahaha.
                    filedata/fetch?id=1342236&d=1555474652&type=thumb filedata/fetch?id=1342233&d=1559154324&type=thumb filedata/fetch?id=1342235&d=1559154324&type=thumb filedata/fetch?id=1342237&d=1555480056&type=thumb filedata/fetch?id=1342234&d=1559154324&type=thumb
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 5 photos.
                    Last edited by Greyvol; 7 July 2018, 18:10.
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                    • Toverfee
                      Toverfee commented
                      Editing a comment
                      Je verdient een kook programma haha konen met grey: hoofdingredient WIET

                    zooo wat een lekkere cake !

                    Comment

                    Bezig...
                    X