Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hangjongeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    En deze,,
    denk dat het een juiste beslissing was
    Keuzes, keuzes..
     
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #77
      Word vervolgd over een x aantal uren.

      50 gram diverse trim van de buitenkweek van twee jaar terug, al die tijd in potje gezeten en ruikt naar hooi.
      Drie pakjes ongezouten boter in onze nieuwe slowcooker gedaan! (en geklaard. Paar keer overgieten en wat eruit lepelen en toen de wiet Erin gedonderd.
      filedata/fetch?id=1320043&d=1553756505&type=thumb
      Wilde het in een doekje winden en dan erin doen, maar na al dat grinden heb ik het er zo maar in gedaan, filteren doen we morgen. Had geen zin meer. Decorbalatiseren doe ik volgende keer proberen, worden toch nog koekjes of iets dergelijks van gebakken dus komt wel goed.
      Een derde van de 750 gram boter en dan is de verhouding 1 op 10. (Die witte troep onder de geklaarde boter, ongeveer)
      Heb dat vorige keer ook zo gedaan en die werken nog steeds wel goed, maar echt te smerig voor woorden. Kijken of het deze keer lekkerder kan Ghehe..
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        #78
        Shit zeg, ga kijken naar een 30 a 40 minuten ofzo. Veels te heet, oei. Retteketet pats boem, meteen dat decorbalatiseren gedaan, ruikt nu super zoet en een beetje na gebakken kastanjes, ghihihi, precies goe! Hoop ik dan, maar die geur geeft me wel weer vertrouwen
        filedata/fetch?id=1320050&d=1553756505&type=thumb

        Nu maar op medium gezet, dacht dat die dingen niet gingen koken. Deze boter is dus al meteen te gebruiken en kan zo op de boterham!
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #79
          14 uur later..
          filedata/fetch?id=1320087&d=1553756505&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            #80

            ​​​​​​Zou je dat wel op uw bokes smeren of in een koekje draaien? :p

            Comment


              #81
              Best donker ja, heb al wat mijn vingers afgelikt en smaakt niet verkeerd, zeker niet zoals de vorige batch. Als die straks koud is hooo ik op een mooi groen kleurtje..
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


              • Organisch
                Organisch commented
                Editing a comment
                Ik denk niet dat het groen gaat worden. Probeer de volgende keer eens geklaarde boter. Dat verbrandt niet zo snel. En beste is je boter in een schaal te leggen en die schaal laten drijven op heet water. Dat water altijd onder het kookpunt houden. Deze boter van jou nu ziet er heel ongezond uit. Ik zou dat niet consumeren.

              • Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Denk ook dat het niet goed meer is, had wel de boter geklaard

              #82
              Eetlepel cacao door je koekjesdeeg dan proef je er niks meer van
              Of het gezond is ? Idunno...kan je zelf het best zien.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Lijkt me niet gezond..
                Ff wachten nog tot die hard is geworden in de koele kast, kan veel schelen. Vorige keer had ik ook bruine muk, maar na de koeling viel dat best mee. Had er toen wel water in gedaan.

              #83
              Met roomboter vind ik het fijn om dat in het water te doen en zo langzaam te pruttelen

              Na het afkoelen gaat de boter drijven en blijft de prut onder in het water liggen

              Comment


              • Nonsense
                Nonsense commented
                Editing a comment
                Weer lekker tegenstrijdig orgi
                denk dat grey zelf ook wel snapt dat ie dat niet moet laten koken

                Wij deden vroeger gewoon een hele grote pan water erin wietafval erin roomboter erbij en dan net niet aan de kook paar uur pruttelen en afkoelen en had superheftige wietboter
                Last edited by Nonsense; 20 February 2018, 15:22.

              • Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Zat inderdaad niet in de planning om het te koken, maar is helaas toch aan het bubbelen geweest en de 122 graden gehaald. Even maar, maar niet de bedoeling.
                Was het aan het posten en daarna meteen, na een jointje en wijntje, gaan kijken. Volgende keer, alleen op low en toch wat water erbij. Kookpunt van water ligt toch lager als boter, dus ik verlaag het kookpunt dan toch? 14 uur op 85 graden en een 20 min tot max 30 min boven de 100 graden geweest met de piek op 122. Dan vervliegt er wel wat. Volume in de slowcooker was ook te laag waardoor de wanden heter worden en de boter denk ik ook. Al doende leert men. Ben allang blij dat ie niet zwart is of verbrand kleurt en smaakt.

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Als er water bij zat kan het nooit meer dan 100 graden zijn worden.

              #84
              Haha! Voor en na..

              filedata/fetch?id=1320132&d=1553756505&type=thumb filedata/fetch?id=1320131&d=1553756505&type=thumb
              dit valt me helemaal niet tegen, had al een likje op en was al een beetje aan het zweven, ghehe. Potent istie wel.
              Best goed gelukt nog achteraf, reed net langs de supermarkt en dacht ga eerst nog even thuis kijken in de koelkast of het nog zo zwart is voordat ik een berg boter bij ga halen

              Wilde het deze keer zonder water proberen, maar heb dan te weinig volume in de slowcooker. Volgende keer donder ik er wel wat water bij..
              bedankt voor de reacties allemaal!
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                #85
                Testing 1,2,3 gramm
                filedata/fetch?id=1320162&d=1553756505&type=thumb filedata/fetch?id=1320163&d=1553756505&type=thumb
                Smaakt hetzelfde als de vorige, dikke cannabis geur en smaak, niet te zuinig. En niet lekker ook, misschien dat die schep Cacoa wel nodig is ja.. Ben al een pittig receptje aan het zoeken, denk aan chocolade chip met peper en koffie. Stevige smaken dus..

                word vervolgd..
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  #86
                  Wat zijn we allemaal weer crea-bea bezig met onze overblijfselen... Leuk om te zien!
                  Maar als ik het goed begrijp neemt Grey morgen dus koekjes mee
                  1e kweek - Mohan Ram (Done)
                  3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                  Comment


                    #87
                    Ah, morgenochtend op de chat koekjes bij de koffie ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #88
                      I stand corrected. Tis daar nog goed gekomen .
                      Smakelijk!

                      Comment


                      • Greyvol
                        Greyvol commented
                        Editing a comment
                        Thanx!
                        Sta er zelf ook van te kijken, heerlijk geslapen na een hapje wietboter..

                      #89
                      filedata/fetch?id=1320443&d=1553756505&type=thumb
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        #90
                        Flinke strek zeg en mooi groen ook. Hoeveel water geef je ze nu?
                        Ad usum proprium!

                        Comment

                        Bezig...
                        X