Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hangjongeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Thanx
    WaterKan van 10 liter en gisteren twee keer. Probeer ze vanaf nu wat vaker water te gaan geven. Potten worden best snel al weer licht van gewicht. Denk dat ik nog wat moet gaan snoeien en wellicht een paar buigen. Lamp zit er ook best dicht op en zie al wat kartels verschijnen. Hing op 30 cm van de hoogste paar toppen, nu op 40 cm. Zijn snel veel gegroeid. Heb het net even gemeten en hoger gehangen, was het aan typen en kan net zo goed ff fiksen natuurlijk. Ruikt al wel weer heel lekker.

    Eentje is heel klein, zitten zelfs 2 smartpotten onder en is nog steeds het kleinst. Heel bossig ook en moeilijk te checken of er geen ballen of iets dergelijk verschijnt. Heel klein beetje groeivoeding gehad op het oog vandaag. Heb die kleine ook verzet, die plek waait teveel denk ik, is ook naast de lucht inlaat.
    AA7B1E94-6E45-46D1-B059-B9DF30195C08.jpeg
    Last edited by Greyvol; 23 February 2018, 14:02.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Hopelijk zal ze nog wat strekken kan je makkelijker controleren op balletjes, en of het echt komt doordat ze naast de inlaat stond Ik zou nu goed op de kleine blijven letten, ik had er exact een die net zo klein bleef daar zaten zaden in verstopt later was een critical met bloemkool topjes

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Ik ga ze morgen even grondig dieven/snoeien heb dat net bij je zitten kijken en maakt het weer wat overzichtelijk. En kan ik goed die kleine bekijken.

    #92
    Shit zeg, 1 lamp niet aangesprongen, echt blij dat ik er twee heb. Die andere doet het gewoon op de oude davin. Nieuwe davin en nog steeds opstart problemen. Kabels ingekort, koppelstuk ertussen uit. Van die kekke hoesjes om de kabel met speciaal tangetje.. dus.

    Kweet het ook niet meer. De davin werkt wel, ik hoef alleen de stekker eruit te trekken van de lamp die het niet doet en er weer in en springt aan. en zie nu ook overal paarse vlekken van de lamp checken, grrrrr..

    Last edited by Greyvol; 25 February 2018, 00:44.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #93
      Woohoo, die koekjes zijn me toch een partij lekker geworden, ghihi.

      filedata/fetch?id=1320673&d=1559154645&type=thumb
      Havermout, rozijnen, walnoten en pure choco met caramel! En natuurlijk 225 gram wietboter erin. Tweede batch met een klein beetje cayennepeper. Veels te weinig want proef je niks meer van uiteindelijk. Volgende keer iets meer erin, maar ben super blij met deze heerlijke koekjes! Halve op en voel me lekker relaxed, eerst hapje eten en dan de andere helft erin..
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Lekker creatief bezig hier. Zien er heerlijk uit hoor.

      #94
      Geweldig grey ze zien er heerlijk uit ik pak er ook eentje met chocola
      had zelf ook gebakken vandaag koekjes zonder suiker met honing met maar 50 gram wietboter en 67 gram gewone boter ma ben nog kneitervaag na 8 uur
      de rechtse zijn de spacekoekjes de linkse waren voor mn dochter die moesten natuurlijk niet space zijn
      Doe je wel beetje voorzichtig de koekjes kunnen wel sterker zijn dan je verwacht Slaap lekker ouwe .

      20180225_123512.jpg

      Comment


      • Nonsense
        Nonsense commented
        Editing a comment
        Ik had 1 ons topjes op 900 gram boter gedaan en 5 uur pruttelen op 93 graden in water in 2 pannen daarna toch paar keer zeven en af laten koelen .
        De wiet in allufolie even half uurtje op 75-90 graden in voorverwarmde oven gedaan voor die de pan in ging .

        Voor de smaak vind ik altijd wel fijn om wat gewone boter erbij te doen anders overheerst het zo , en kan de volgende keer nog wel minder doen .
        Was nu ongeveer 50%/50% volgende keer doe ik 25% wietboter /75% roomboter want zo een klein koekje was meer dan genoeg
        Heb mn wietboter in 3 rollen gedraaid apart verpakt in plastic en ook in de vriezer gedaan als ik dan wat nodig heb hoef ik maar stukje af te snijden en te verwerken.

        Toch makkelijk zo een keuken machine he met deeghaak scheelt hoop kneden en het is zo gepiept .
        Last edited by Nonsense; 25 February 2018, 20:56.

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Dat is fijn, daar kan ik wat mee. Kan ik mooi vergelijken. Ik zo een 50 gram op 400 gram geklaarde boter, waren drie pakjes, maar bleef maar 400 over.

        Heb het bij een vriendin van me gedaan die zo’n machine heeft en erg goed kan bakken. We waren ook al lekker in de buitentuin bezig geweest en daarna gaan bakken. Superdag weer vandaag! Ze vond het nu veel lekkerder ruiken als de vorige keer. Binnenkort nog eens proberen, want deze koekjes gaan een stuk sneller op als de vorige, vermoed ik zo..

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Lijken net op bambix koekjes

      #95
       
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        #97
        Lekkere pruikjes, gaat volgens mij lekker zo, alleen die kleine ziet wat donkergroen en glanzig. Alle problemen met de davin opgelost?

        Enne wie is dat poppetje in je vensterbank, lijkt precies op Patrick Ster?
        1e kweek - Mohan Ram (Done)
        3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

        Comment


          #98
          Davin doet het af en toe niet. Correctie, de davin doet het wel. De lamp springt af en toe niet aan. Denk een wispelturige VSA. Heb een lasglaasje liggen om te kijken in de lampen. Vandaag ging het goed, achteraan staan ook nog twee wat kleinere. Maar die vooraan is een apart geval, ze heeft de haren in de war omdat ik telkens de topjes aan het zoeken ben in dat warhoofd..

          verder gaat het wel lekker zo denk ik. Oja, finding Nemo natuurlijk!
          filedata/fetch?id=1321360&d=1559154648&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


          • MV1977
            MV1977 commented
            Editing a comment
            Licht het niet gewoon aan je lamp?

          #99


          Oogt erg donkergroen en zie her en der klauwvorming, beetje teveel stikstof voor zo'n klein plantje misschien? Staan er voor de rest mooi bij toch gaat lekkah.
          Ad usum proprium!

          Comment


          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            What MV said. Zo te zien hebben we (grey) gelijktijdig gepost.

          Ziet er lekker compact uit, geniet van die planten hoor

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Thanx BackYardPlant ben twee dagen terug met bloei voeding begonnen van plagron. 10 ml per 10 liter. Paar bruine plekkies en sommige worden al wat geel. Vandaar de voeding, wilde dit keer langer wachtten met de bloeivoeding. Ruikt flink naar de wiet en ze doen het heel aardig. Sommige worden al echt dik en ik geef de achterste plant telkens weer teveel water want dat is de enige met bolle bladeren. Kan die pot niet optillen en kan er net bij met de gieter en giet dan net iets teveel. Niks meer afgeknipt en ze hebben een mooie volle bush

          filedata/fetch?id=1322072&d=1559154648&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Last edited by Greyvol; 7 March 2018, 10:26. Reden: Bakje koffie verkeerd met space koekje, wooohooo!
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Schaakmat? Heb wel een Aliens Warrior achter het aquarium gezet en aan de andere kant vader.. (Ghihi heb Aliens nu ook aan staan, heerlijk!)
            Vaas en waterpijp liggen er ook in. Heb er al twee snorvissen en vijf guppies en nog twee andere visjes erin maar zijn een beetje aan de kleine kant. Zit ook een hele dikke garnaal in de wortels van de munt. Is zijn favoriete plekkie blijkbaar. Denk dat ik maar een kamerplant extra ga maken van de Pothos of twee, drie.. beetje teveel gestekt.

          • MV1977
            MV1977 commented
            Editing a comment
            liggende torentje in het aquarium

            Als je die pothos in je woonkamer gaat zetten heb je over 3 weken een echt oerwoud, neem je wel je kapmes mee dan?

          • BackYardPlant
            BackYardPlant commented
            Editing a comment
            Prachtig!

          Wanneer gaan we weer koekjes maken? Euh.. vanavond..
          filedata/fetch?id=1322303&d=1559154648&type=thumbfiledata/fetch?id=1322304&d=1559154648&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


          • groot
            groot commented
            Editing a comment
            Ziet er lekker uit, die kleinere koekjes is een stuk fijner dan een grote cake. Ga ik de volgende keer doen.

          Eeet smakelijk grey dat ziet er weer geweldig uit en die zullen een stuk beter smaken nu je de verhouding iets heb aangepast

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Scheelt echt heel veel, die cupcake papieren dingetjes zijn ook erg fijn en blijft de structuur beter van de koekjes. Smaakt nu veel meer naar havermout en een stuk minder sterk.

          Nu bij de gall en gall wilde wijndagen veel korting en gratis bezorging
          dan hoef je igg niet te slepen wij hebben een paar doosjes laten aankomen

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Ghehe Thanx Nonsense
            Probeer nu echter wel wat te minderen met de wijn, werd even te gek en voelde me ook moe. Das teveel alchohol kreeg ik te horen van me maatjes. Dus nu maar een paar dagen rustig aan gedaan en voel me inderdaad wat beter. Beetje overboord gegaan, tis ook zo lekker..

          Weer een weekje verder en geen problemen met de lamp meer gehad! Wooohooo!
          Eentje begint al goed geel te worden en zodra ik bruine stippen ben gaan zien ben ik overgestapt op de bloeivoeding. Hoop kartelrandjes ook en aan de zijkant bij de kleinste plant, beetje vreemd en voel met mijn hand maar vind het zeker niet te warm. Misschien iets teveel met mijn uv lamp bezig geweest, elke dag bij water geven zap ik de dames met wat extra uv.
          filedata/fetch?id=1322344&d=1559154649&type=thumb filedata/fetch?id=1322345&d=1559154649&type=thumb filedata/fetch?id=1322346&d=1559154649&type=thumb filedata/fetch?id=1322347&d=1553975418&type=thumb filedata/fetch?id=1322348&d=1553975630&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 5 photos.
          Last edited by Greyvol; 10 March 2018, 11:34. Reden: Geniet, maar met mate..
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment

          Bezig...
          X