Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x nirvana papaya en 4x cherry bomb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x nirvana papaya en 4x cherry bomb

    Korting op 420shop
    hallo mede growers

    na een jaartje stil te liggen om binnen te kweken door de verhuis dan toch maar eens terug beginnen
    heb deze zomer er een paar buiten gezet maar was maar in augustus dak ze in de grond heb kunnen steken zo heb ze in december dan maar binnen gezet in de kast om ze af te bloeien

    deze keer wil ik een srog doen ....dus nog nooit scrog gedaan zo zal ook beetje moeten zoeken maar met jullie hulp zal het wel lukken
    heb ook al heel wat scrog verslagen gelezen in het afgelopen jaar 2017 zo weg gaan zien waar we gaan eindigen liefst met een lekker rookertje

    we hebben een kast van 80x80x180
    hebben filter en afzuiging
    en de voedingslijn van bio bizz

    verlichting was met de nirvana met de hps 400 begonnen en natuurlijk beetje strek gehad
    nu nieuwe verlichting heb nu t neon gehaald voor stekjes met kleur code 9500K /55watt en voor groei 6500K /55watt
    voor de bloei gaan we de 400 watt hps gebruiken

    deze keer omdat ik soms te veel voed om minder te geven zal ik batt mix mengen met light mix

    de zaadjes zijn nirvana papaya ( besteld bij herbie seeds ) Engeland
    en de cherry bombs ( besteld bij wietzaadjes.nl ) die hebben een mooi paarse plukjes

    normaal was het voorzien om enkel de papayas te doen 3 plantjes maar is 1tje niet uitgekomen
    dus snel nog extra zaadjes besteld de ene zijn 12 dagen ouder maar zal wel lukken steek ze dan iets dieper in de potjes


    dus alles even samen nirvana in de potjes van 31/12/2017
    en cherry bomb vanaf 12/01/2018 in de potjes
    ze hebben allemaal met bewatering 0.5/l rhizotonic gehad
    vandaag allemaal rhizotonic 0.5/l en 0.5/l bio grow en 0.5/l bio heaven ​​

    geniet van de foto's en tot volgende

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    #2
    Cool, heb die Cherry Bombs ook staan, gaan dit weekend uit de voorgroeitent in het bloeihok.

    Ik ga ook scroggen btw.

    Ik ga je volgen, kan ik eens af en toe vergelijken

    Succes !
    Last edited by Flip Hasjkip; 18 January 2018, 20:03.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
      Cool, heb die Cherry Bombs ook staan, gaan dit weekend uit de voorgroeitent in het bloeihok.

      Ik ga ook scroggen btw.

      Ik ga je volgen, kan ik eens af en toe vergelijken

      Succes !
      leuk dat je komt kijken welkom
      is ook mijn eerste scrog zo ben ook aan het kijken naar andere scrog kweekjes die ook net zij begonnen
      en nog bij te leren
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #4
        hallo

        hier zijn we terug een weekje later

        we zijn nu aan groei dag 13/25 lol

        25 dagen voor de papaya
        13 dagen voor de cherry bomb

        ze krijgen nu alle dagen een kleine 100 ml water +.0.5/l rhizotonic + 0.5/l grow + 0.5/l heaven + 0.5/l al g mix

        heb ze nu ff alg mix bij gegeven omdat de papaya zijn blaadjes nu al enkele dagen laat hangen hoe het komt weet ik niet
        was gisteren eerste keer dat ik alg mix bij heb gegeven maar verbeterd niet direkt

        denk van ze morgen te verpotten in grotere potten

        veel meer heb ik niet te zeggen is in het begin van de groei zo denk ergens ze volgende week na internode 3 of 4 ze ergens te toppen
        zodat ze wat verder in de dikte kunnen groeien

        als iemand het probleem herkent van de papayas geef me maar input ......

        hier nog enkele foto's is wel met mijn oude i pone4 maar foto's zijn nog redelijk

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          #5
          Ik schuif hier ook aan. Succes met de kweek.
          Ad usum proprium!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
            Cool, heb die Cherry Bombs ook staan, gaan dit weekend uit de voorgroeitent in het bloeihok.

            Ik ga ook scroggen btw.

            Ik ga je volgen, kan ik eens af en toe vergelijken

            Succes !
            geef eens de link van uw verslagje want vind het niet tussen al de verslagen

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
              Ik schuif hier ook aan. Succes met de kweek.

              welkom en dank je
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


                #8
                DD24FB8C-1DB4-4EDD-AB9D-89063EC05A7C.jpeg smoker2002 Dat kan kloppen, ben nog niet begonnen aan het verslag

                Zodra ik wat meer tijd heb begin ik er aan, ik zal je dan een seintje geven.


                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                  DD24FB8C-1DB4-4EDD-AB9D-89063EC05A7C.jpeg smoker2002 Dat kan kloppen, ben nog niet begonnen aan het verslag

                  Zodra ik wat meer tijd heb begin ik er aan, ik zal je dan een seintje geven.

                  ziet er goed uit kan niet wachten tot je je verslag start ben benieuwd je bent een stuk voor op mij
                  succes laat maar iets weten als je je verslag start
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                  KEEP ON GROWING AND SMOKING

                  Comment


                    #10
                    smoker2002 ; Ik ben eraan begonnen, je kunt mijn verslag hier vinden ; 1317989-scrog-4x-cherry-bombs-onder-4-x-cob-led


                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                    • smoker2002
                      smoker2002 commented
                      Editing a comment
                      heb ik bekeken ziet er goed uit

                    #11
                    hallo hobby kwekers

                    hier zijn we terug was ff te druk bezig en dan geraak je niet aan je update van je verslagje

                    we zijn onder tussen al terug 1 1/2 week verder

                    eerst zijn de papayas getopt geweest op 30/01

                    en 3 cherry bombs op 5/02 en de 4de op 6/02

                    tussen 3 en 4 de internode

                    heb de plantjes nu verpot in grotere potten het was nodig denk ik als je de wortels bekijkt

                    foto 1 nirvana papaya foto 2 cherry bomb

                    de papayas zijn verhuisd naar 11 liter potten en 1 cherry bomb en andere 3 cherry bombs zitten in 18 liter potten

                    tentje staat deftig vol (lol) was bedoeling 3 planten maar kan er nooit over mijn hart krijgen om er weg te doen

                    ze staan nu in een mix van light mix en batt mix met een mooie klomp stek aarde rond de wortels en iedere dame 5gr BAT Funky Fungi gekregen onder haar wortels

                    en allemaal een halve liter water met 1ml/L rhizotonic en een beetje No Mercy supply bacterial bij het water

                    en natuurlijk was de T neon nu te klein om alles te belichten zo heb de evsa om te starten op 250 Lumen gezet

                    om ze het even gewent te laten komen voor enkele dagen dan gaan we op 400 en 400 SL draaien

                    ook afzuiging en koude lucht blazer tussen lamp en plantjes laat gaan en we zijn terug weg

                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 7 photos.
                    Last edited by smoker2002; 7 February 2018, 04:30.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

                    Comment


                      #12
                      Je had er niet langer mee moeten wachten nee Flinke wortelgroei zeg nice!
                      Ad usum proprium!

                      Comment


                        #13
                        Met die grotere schoenen zul je zien dat ze nu weer flink gaan knallen. Die verdorde bladeren vallen vanzelf af en er komen mooie grote bladeren voor in de plaats.

                        Niet teveel voeden in het begin, in die aardemix zit ook al genoeg.
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #14
                          Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                          Met die grotere schoenen zul je zien dat ze nu weer flink gaan knallen. Die verdorde bladeren vallen vanzelf af en er komen mooie grote bladeren voor in de plaats.

                          Niet teveel voeden in het begin, in die aardemix zit ook al genoeg.

                          ben niet van plan van de eerste weken te voeden 1 a 2x per week nog 1ml/l rhizotonic bij hun water en 2x per week No Mercy supply bacterial bij het water

                          weet enkel niet voor hoe lang er voeding in de mix zit iemand een idee ???? ( 1 zak light mix en 1 zak batt mix 50l zakken )
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                          KEEP ON GROWING AND SMOKING

                          Comment


                            #15
                            Light Mix 1 week, Bat Mix 6.

                            Volgens Plagron website.



                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment

                            Bezig...
                            X