Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek: Kera Critical auto onder MARS II 400

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
    Laat het ze smaken!
    Alhoewel, 180gram lijkt me wel zeer onwaarschijnlijk met de mars II 400w
    Toch 1800 euro als je het moet kopen.....

    Comment


      #62

      Comment


        #63
        Toch 1000 euro ipv. 1800 toch!!

        Comment


        • Fybro
          Fybro commented
          Editing a comment
          Eerlijk gezegd weet ik dat niet eens. Zoals gezegd, ik heb zelf nooit iets gebruikt.
          Ik doe het puur voor de oudste die het medicinaal gebruikt tegen pijn.
          De andere is een ADD-er die er rustig van wordt.
          Maar inderdaad, het scheelt ze hopelijk flink wat geld. Dan hoeven ze niet meer bij mij te lenen

        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Succes en hopelijk tot horenssssss

        #64
        Mooi voor de eerste keer

        Comment


          #65
          Ziet er goed uit
          ben benieuwd naar je volgende kweek met die lamp , heb er zo nog tegen gekomen op alieexpres ook aan een vriend laten zien die dacht dat het niet zou werken zulke goedkope lamp , miss maar een 2 de kweekruimte maken

          Comment


          • Fybro
            Fybro commented
            Editing a comment
            Voordat ik hem kocht heb ik veel gekeken naar de reviews op YouTube e.d. Ik heb eigenlijk geen slechte reacties gezien.
            Wat mij opviel en goed beviel was dat de plantjes in de groeifase het heel goed deden. Als ik dat vergelijk met andere verslagen dan zag ik toch vooral iele kale planten met lange internodes.
            Dit waren mooie kleine compacte plantjes, wat op de foto's te zien is.
            Mijn zoon wil dat ik volgende keer de traditionele hps lamp ga gebruiken maar ik kan dan helemaal mijn warmte niet kwijt plus dat de stroomrekening dan omhoog schiet.
            Dus als ik het vermogen zou verhogen wordt het toch weer een mars hydro.
            Ik moet wel aangeven dat deze Mars hydro steeds blijft verbeteren. Het schijnt dat de zelfde lamp (in naam) van een paar jaar geleden duidelijk minder in kwaliteit is dan als je hem nu koop.
            Die op aliexpress staan zijn vaak wel de oudere en ook iets duurder dan bij Mars Hydro zelf. Advies is dus direct bij hun kopen. Ze hebben in Duitsland en Engeland ook verkoop locaties dus ze zijn dan ook sneller in huis.
            Ik heb zelf geen kweek ervaring dus ik kan hem niet adviseren of beoordelen t.o.v. andere lampen maar ik ben er in ieder geval content mee.

            Misschien helpt deze info.
            Succes met het maken van een keuze.

          • Kolonel Green
            Kolonel Green commented
            Editing a comment
            Thx voor de info ga ik volgend jaar zeker overwegen als ik een tweede ruimte zou maken , heb nu pas een kast van g tools gekocht ben ook bijna op het einde van mijn eerste kweek wel spannnend.
            Wel wat verkeerd gedaan in het begin , kijk uit naar de volgende

          • lightitup420
            lightitup420 commented
            Editing a comment
            Als je op led over wil quantum boards zijn n zeer goeie investering

          #66
          Mooi topic

          Comment


          • Fybro
            Fybro commented
            Editing a comment
            Dank je wel!

          #67
          Inmiddels is de kwaliteit getest. O.a. door een ervaren kweker en die heeft verklaard dat het hele goeie wiet is.
          Ook een compliment voor mijn zoon die ze uiteindelijk goed gedroogd en gecured heeft.
          En voor mij een bevestiging dat ik op de goede weg ben.

          Comment


            #68
            Oorspronkelijk geplaatst door Fybro View Post
            Inmiddels is de kwaliteit getest. O.a. door een ervaren kweker en die heeft verklaard dat het hele goeie wiet is.
            Ook een compliment voor mijn zoon die ze uiteindelijk goed gedroogd en gecured heeft.
            En voor mij een bevestiging dat ik op de goede weg ben.
            Blij dat alles goed is gegaan, succes wel gemeend!!

            Comment

            Bezig...
            X