Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Lemon haze onder 450W Cob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    C61F81DA-1633-4447-B6F3-467FEFE93F02.jpeg 8A5E7C22-3898-4DE0-B7A8-415D5F96C551.jpeg
    Attached Files

    Comment


      #32
      mooie plaatjes... misschien kun je een Mission Impossible achtige hangconstructie maken voor die achterste dames

      Comment


      • Stonerr
        Stonerr commented
        Editing a comment
        bedankt, hahahaha als dat maar goed komt
        Denk de volgende ronde 4 of 5x 25liter of groter ​​​​​​​ met individuele Scrog rekken of toch een groot omdat je dan minder plaats verliest en gewoon wat langer voorgroeien.. Ik ben er nog niet uit maar het wel stilletjes tijd een van dees maar eens op zadenzoektocht!

      #33
      1.jpg 2.jpg


      Dit vind ik echt een knappe pheno

      3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg

      En dan nog een overview van al onze schatjes, jammer van de lege plekken.. Hopelijk maken ze het goed door mooi aan te dikken!

      10.jpg 11.jpg

      Tot de volgende!

      Attached Files

      Comment


      • philly
        philly commented
        Editing a comment
        mooi veldje aan het worden !!

      #34
      Schreeuw voor stikstof?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #36
        Een te lage of te hoge pH kan inderdaad een lockout veroorzaken waardoor je plantje bepaalde elementen niet (goed) meer opneemt. Een te hoge EC (op de eerste foto's van je post 6 dagen geleden zijn de topbladeren nogal donkergroen, wat geloof ik duidt op te veel stikstof in je medium, wat de bloei kan remmen) of overbewatering kan ook voor lockouts zorgen.
        pH-meter lijkt me sowieso wel geen overbodige luxe. Grts
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


        • Stonerr
          Stonerr commented
          Editing a comment
          Bedankt voor de info, een extra investering sowieso dan! Ik dacht dat dat donkergroen goed was zolang ze niet klauwen.. Ik ga nu sowieso de stikstof verlagen maar ze moeten toch nog een 7weken bloei, dus wou ik wel nog stikstof in lage dosis 0.3ml/l blijven meegeven tot week 5bloei? Overbewatering lijkt me straf eerder te weinig, de potten zijn erg ligt als ik water geef, soms hangt het blad zelfs!
          Je merkt ook duidelijk dat de ene pheno meer voeding kan verdragen, alle die indruk heb ik toch..

        #37
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


        • Stonerr
          Stonerr commented
          Editing a comment
          Ja dat klopt, als ik het schema moet volgen dan had ik pas overvoeding gehad denk ik. Bij mijn vorige kweek vond ik persoonlijk dat de hoge dosissen bloom meer slecht dan goed deed(geen plagron), dat is de reden dat ik nu zeer weinig voed. Ook heb ik hier al verschillende discussies gelezen waar ze eigenlijk zeggen dat de planten zeer weinig voeding nodig hebben en de aangegeven hoeveelheden op de schema’s vaak te hoog liggen. Het blijven allemaal meningen en bevindingen natuurlijk..
          Kweek je zelf met plagron en op aarde?

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment

        #38
        Thx, teveel nadenken is dus ook weer niet goed straks de ph meter bestellen en hopen dat ze het einde halen. Ben wel een curieus wat de ph waarde van mijn regenwater gaat zijn.. Ja ik werk met gewone tuincentrumgrond, de ph zal dus een vraagteken zijn omdat ik het schema niet volg en niet de juiste buffer heb..
        de ph vanaf nu gewoon op 6.3 houden dan?
        zou je de voeding verhogen/ verlagen?
        is er een voorkeur voor de pennen of voor de toestellen met losse elektrodes?
        Lees veel goeds over blulab dus denk hiervoor te gaan..

        Comment


          #39
          ***Koop meteen een fles bewaarvloeistof (KCL) extra, daar moet de sensor van elke pHmeter altijd in staan dus die is het snelste op.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Stonerr
            Stonerr commented
            Editing a comment
            Bedankt voor de uitleg, ik kweek nu ook de eerste maal hiermee, ik ben vanplan in de toekomst mineraal te voeden en ph te meten zodat het ph probleem uitgesloten kan worden..
            Jij wilt dus zeggen als ik de dosissen van plagron gevolgd had ik wss geen problemen had gehad, zelfs met niet plagron aarde?

            Als ik voed geef ik 50/50, zonder voeding geef ik regenwater, dit heb ik ergens gelezen in een post van jou denk ik:p Ik ga de grow volledig weglaten dan en de bloom opvoeren tot 2ml/l voorlopig zoals de ervaren telers hierboven aangeven..

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ah, oke dan zit je met het water wel goed.
            Of het helemaal zonder problemen was gegaan als je het schema iets meer had gevolgd weet ik niet.
            Het blijven plantjes dus er kan altijd vanalles mis gaan. Bij mij gaat het ook niet altijd zoals ik wil
            Als ik naar de foto's kijk met jouw info erbij denk ik dat ze wat tekort krijgen momenteel, ja.

          • Stonerr
            Stonerr commented
            Editing a comment
            Ik heb de dosis bloom verhoogt naar 2ml/l en de grow weggelaten.
            Ik zal dit nu blijven doen gedurende elke waterbeurt, hopelijk trekken ze wat bij!
            Bedankt voor de info!

          #41
          Serieuze blokkade precies. Kun je de potten wegen, staan ze niet te nat? En meet je nu al de pH van je voedingsoplossing? Grts
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


          • Stonerr
            Stonerr commented
            Editing a comment
            Idd en zeer snel gegaan vind ik persoonlijk. gelukkig blijft het voorlopig stabiel (denk ik toch) maar 5weken is lang, ik vrees ervoor..
            Dat heb ik uitgesteld omdat ik lees dat je biologisch de ph toch beter niet kan afzuren ivm het bodemleven? Ik heb die ph meter van China gecalibreerd en kwam uit op 7.3..
            Ze stonden wat nat omdat ze momenteel maar een 200ml per dag drinken..

          #42
          Slecht nieuws, 3 dagen geleden 500ml per plant gegeven en deze morgen stonden ze nog te zwaar, zware blokkade dus..
          De dames nemen dus zogoed als niets meer op.. aangezien deze al een tijdje bloeien: wat gebeurt er indien ik deze nu buiten zou zetten? revegge of zijn ze daarvoor al te ver in de bloei?


          Comment


            #43
            Ik zou ze proberen af te bloeien.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #44
              Zou het ook proberen, zolang je nog iets van blad hebt... Mogelijks geef je al een tijdje systematisch te veel water. Dat in combinatie met een mijn inziens foute pH in een niet-biologische bodem en dan nog es de lichte ondervoeding.

              Zou ze zeker niet buiten zetten.
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment


                #45
                De gok wagen dus, althans denk ik niet dat ze hiervoor te nat hebben gestaan, bij minder water hing het blad effectief slap..
                Dus jij raad mij aan toch nog een ph meter te halen en de bio voeding af te zuren naar ph 6.5?
                Universele potgrond van het tuincentrum bevat dus geen biologische bodem? Ik had specifiek batmix moeten gebruiken bij deze lijn dan?
                Alvast bedankt!

                Comment

                Bezig...
                X