Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Lemon haze onder 450W Cob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    pps. ik denk dat je traag groeit omdat je op 3000kleurcode zit overigens ... als ik correct lezen kan is de 3000 range voor bloei en de 6000 voor groei?

    Comment


    • Stonerr
      Stonerr commented
      Editing a comment
      Klopt wat je zegt maar ik denk niet dat dit de oorzaak is, dit omdat er vele verslagen zijn waar ze voorgroeien onder 3500K..
      Ik denk dat ik ze te nat gezet heb, we zullen zien wat ze gaan doen in hun grotere schoenen

    #17
    Draai heel de kweek onder 3500k, zijn iets meer dan 3 weken oud en groeien aanzienlijk.

    Hier te zien: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-og-kush/page2

    Denk niet dat de laatste 500k van 3500->3000 voldoende is om dit te verklaren.

    Trekken ze al een beetje bij?

    Als de wortels al helemaal rond gecirkeld waren, was je te laat met overpotten overigens.

    Comment


    • Stonerr
      Stonerr commented
      Editing a comment
      Dat is te vroeg om te vertellen, ik merk wel dat de bovenste bladen mooi naar het licht gaan staan, er is dus vooruitgaan! Ik hoop dat ze tegen het einde van de week bekomen zijn

    #18
    Er zit toch best wat verschil in de kleurtemperatuur. HPS bijvoorbeeld is 2000K. HPI is 4200K.

    Ik denk een combinatie, van te fel wit licht nadat ze aan de hps gewend waren, en te lang arme grond.
    Wat ook nog mee zou kunnen tellen is de luchtstroom in de kweekruimte, tocht kunnen ze slecht tegen.
    Als ze eenmaal aangeslagen zijn in de nieuwe potten en ze flink gaan groeien zal het wel beter gaan, dan kunnen ze wat meer hebben.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Stonerr
      Stonerr commented
      Editing a comment
      Whoehoew weer wat geleerd, bedankt!
      Ik dacht ook een combo ervan, ik was het me al aant afvragen toen ik het frame in de tent ophing en aansloot, het verschil in lichtsterkte met hps is inmens, ik dacht gaan ze dit wel leuk vinden?..

      Tocht heb ik niet direct, tenzij van de passieve inlaten langs beide zeiden.. De ventilator staat niet aan en de aangezogen lucht is tss 20- 23graden dus echt tocht is het niet? De afzuiger zuigt de hitte weg recht boven de drivers en heatsinks..

      Ook denk ik wel dat ik ze wat te nat gehouden heb met die 0.7liters.. dus zaai en stek grond kan je geen 2weken gebruiken zonder iets bij te voeden dan? Volgende kweek toch weer gewoon rechtstreeks de 18L pot in!

    #19
    Even dit kweekverslag aanvullen met wat sfeerbeelden en enkele gezonde plantjes

    Attached Files

    Comment


      #20
      Zozo, hier zijn we weer voor een kleine update!

      Kiemen: 2 dagen
      Groeien: 25 dagen
      Temp: 24.5 - 29.5 graden
      RLV: 45 - 57%
      Lamphoogte: 28cm
      Wattage: 220W

      De dames zijn mooi herstelt en genieten van hun nieuwe schoenen, ook hebben ze nog geen extra water gekregen sinds het inwateren van de 18L potten.
      Voor de rest niets speciaals te melden, de temperatuur is goed onder controle te houden omdat het vermogen nog niet op full power staat.
      Zijn er later problemen met de temperatuur overweeg ik de drivers buiten de tent de plaatsen in de zomer.
      Verder denk ik ze deze week te toppen, dan is de 5de node al wat beter ontwikkeld..
      Dan nog de foto's!



      Attached Files
      Last edited by Stonerr; 6 June 2018, 21:08.

      Comment


        #21
        Op een van de autoflowers (buiten) heb ik denk ik spint ontdekt? Zou ik deze gaan behandelen met neem olie voor de andere hier ook last van gaan krijgen? Of de natuur zijn werk laten doen?
        alvast bedankt!
        99207A42-27B1-47A3-BC27-2D184F48EA24.jpeg

        Comment


          #22
          Hier zijn we weer!

          Kiemen: 2 dagen
          Groeien: 28 dagen
          Temp: 24 - 29 graden
          RLV: 54 - 57%
          Lamphoogte: 35cm
          Wattage: 220W

          De dames hebben er zin in en zijn vertrokken Vandaag heb ik alle dames getopt behalve nr. 5 en 7.
          Ik ben aan het overwegen heel de kweek op 220W te draaien ipv te klooien met de temperaturen in de tent, ook zal ik maar eens aan het scrognet beginnen voor het te laat is

          Attached Files

          Comment


            #23
            owww yeaaaah!

            Comment


              #24
              Zozo, hier zijn we weer!

              Kiemen: 2 dagen
              Groeien: 32 dagen
              Temp: 25 - 29 graden
              RLV: 55 - 60%
              Lamphoogte: 28cm
              Wattage: 220W

              Wat een productieve zondag vandaag! De dames hebben nog altijd geen bijkomend water gehad, maar een van dees gaat het zover zijn. De ventilator staat sinds een dag of 2 op en ik merk dat ze aanzienlijk meer drinken, ook zijn ze mooi herstelt van het toppen!
              1.jpg
              2.jpg

              Wat een grote bladen voor sativa dominante strain vind ik, iets kleiner dan mijn hand!
              3.jpg
              image_308706.jpg
              4.jpg
              Dan ook maar even wat foto's met de lamp uit:
              5.jpg
              6.jpg

              7.jpg
              8.jpg
              9.jpg
              Die staan mooi groen al zeg ik het zelf

              Vandaag ook maar even een scrognet gebouwd voor in deze tent, het is een mini half pipe geworden
              10.jpg 11.jpg

              Tot de volgende!
              Attached Files

              Comment


                #25
                Gaat lekker, zien er super uit !
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #26
                  Hey Hey,

                  Wie kan mij tips geven voor het overschakelen naar 12/12? Ik weet dat deze lemon haze overwegend sativa is maar hoeveel% geen idee.. Ik zie in vele verslagen dat ze omschakelen als ze het net raken en ik ben 4 plantjes al bijna dagelijks aan het binden..
                  Het zal wel stilletjes tijd zijn voor 12/12 of nog 1 - 2 weekjes wachten?
                  38A26C4E-5485-4D53-9B37-FBADF76AC019.jpeg 1F44C0AF-A29D-4BA5-A102-8E0E2102FB76.jpeg 20406461-8004-4A50-946D-C569EC446730.jpeg

                  Last edited by Stonerr; 13 June 2018, 11:53.

                  Comment


                    #27
                    ze groeien zeker nog 2-3 weken serieus door na overschakelen op 12/12 dus ik denk dat het wel ver de moment is om tot bloei over te gaan
                    succes ziet er mooi uit

                    Comment


                    • Stonerr
                      Stonerr commented
                      Editing a comment
                      Thx voor je comment!
                      Het is dat ik twijfel omdat de bladeren zo groot en breed zijn, dit vind ik typisch indica waardoor ik denk dat de lemon skunk de overhand heeft van de Super Silver haze in dit pheno? Of heeft een sativa dominant type in de groei ook zo’n groot breed blad?
                      Last edited by Stonerr; 14 June 2018, 06:25.

                    #28
                    Iets wat lemon haze heet, klinkt in mijn oren als een flinke sativa

                    Bekijk het zo: wat heb ik er aan als ik ze nog verder door laat groeien ?

                    In feite niks, want dat de plant hoger word levert niet zo veel op, je wil juist het bladoppervlak vullen niet de hoogte. Een sativa gaat sowieso nog flink doorschieten, helaas kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar ik heb het gevoel dat een lemon haze wel eens kan verdubbelen in lengte op t punt dat je op 12/12 overgaat, misschien zelfs 2maal.

                    Ik zou persoonlijk niet heel veel langer meer wachten.
                    Scrognet wel ietsjes hoger hangen (of was je van plan nog een 2e te gebruiken?), en heel erg goed alles vast blijven binden zodat het een flink vol veld word

                    Comment


                    • Stonerr
                      Stonerr commented
                      Editing a comment
                      Thx! Ik was niet van plan een 2de net te hangen. Ik benieuwd hoeveel het doorgroeien gaat zijn, het is de eerste maal dat ik sativa dominant kweek ook vind ik nergens de percentages omdat dit over een huismerk gaat. 60/40 (60indica) heb ik al gekweekt en daar vond ik wel dat het doorgroeien meeviel na Ik ga straks kijken als de lamp aangaat of het nog mogelijk is het net hoger te hangen, 25cm van de potrand? (Nu13-18cm) Zal dan morgen ook de lichttijden aanpassen, het net zal nog wel vol geraken
                      Last edited by Stonerr; 16 June 2018, 16:34.

                    #29
                    ?u=http%3A%2F%2Fwww.leafscience.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F06%2Findica-vs-sativa-2-06-19.jpg

                    Comment


                    • Stonerr
                      Stonerr commented
                      Editing a comment
                      Thx, de tijd zal het uitwijzen!
                      Ik heb het net verhoogd naar 22cm, ze raken het net nu en heb de klok omgezet naar 12/12

                    #30
                    2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg
                    Ondertussen groeit er natuurlijk al nieuw leven bovenin en bloeien de auto's, maar leuk vonden ze het zeker niet!
                    Nu weet ik niet wat ik fout gedaan heb, buiten dat ik ze misschien veel te nat gespoten heb met de mengeling? Ik dacht de mengeling moet toch leeg
                    Oftewel moest ik pure neem gebruiken in plaats van koudgeperste?

                    Ondertussen staan ze er zo bij:
                    22.jpg 23.jpg 24.jpg 25.jpg8.jpg 9.jpg 10.jpg 11.jpg 12.jpg 13.jpg
                    14.jpg 15.jpg 16.jpg

                    Dag 54 bloei, vanaf hier bloeidagen beginnen te tellen!

                    17.jpg 18.jpg 19.jpg 20.jpg 21.jpg
                    Attached Files

                    Comment


                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      Ik zou ze nu de hoogte in laten schieten. Netjes gedaan btw.
                  Bezig...
                  X