Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba Kush & McPurple

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Ziet er heel netjes uit
    lekker vol zeg goed bezig
    Ik heb ook dat de mijne 1 tot 1,5L per dag nodig hebben al zit ik wel iets verder maarja

    succes komende tijd maar gaat zkr goed komen zo te zien
    top
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #62
      IMG_4772.jpg
      IMG_4781.jpg

      IMG_4782.jpg


      En dan nog een poging van bovenaf ;


      IMG_4776.jpg IMG_4778.jpg IMG_4777.jpg
      IMG_4774.jpg IMG_4773.jpg



      En, de nieuwe ronde staat ook al klaar, ze zijn vandaag boven komen piepen. Het zijn 3 x LSD + 1 x Chronic Thunder van Barney's Farm. Staan nu nog in de zaai- en stekgrond welke is ingewaterd. Voorlopig nog geen water nodig. Hier zijn ze ;


      IMG_4771.jpg


      C u soon baboon !






      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #63
        Knap tentje !! goe vol , en de opvolgsters al in de maak !!
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


          #64
          Ad usum proprium!

          Comment


            #65
            Kijk niks geen dag wachten meteen volgende erin hoppaa
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


              #66
              Afgelopen week zijn de planten achteruit aan het gaan, voor de herfst lijkt het mij nog wat vroeg. 8 Weken 12/12, ik tel 6 weken bloei aankomend weekend.

              Kan het komen door een te lage PH ? Zonder afzuren kom ik, na toevoeging van voeding, uit op 6.0. Ben nu wat kraanwater (7.0) aan het geven om het weer een beetje op te krikken, hoop dat het helpt ! Of zou het aan de booster die ze nu sinds 2 weken meekrijgen ?

              Booster : Hy-Pro Epic Bloom N1 - P9 - K8
              Voeding : Hy-Pro Terra N2 - P5 - K5

              PH heb ik tussen de 5,8 en 6,5 geprobeerd te houden, laatste keren was het 6.0.

              Bladeren vergelen en voelen droog aan, breekbaar, hier zijn enkele foto's ;



              IMG_4821.jpg IMG_4822.jpg IMG_4820.jpg IMG_4819.jpg

              Wie het weet mag het zeggen...

              Ze zullen het wel overleven maar als ik weet wat ik fout heb gedaan kan ik het de volgende ronde verbeteren..

              Attached Files
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Zouden ze niet te nat kunnen staan nu?

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Zou het zo zijn ? De tensiometers geven aan van niet, stonden op 200 voor de laatste waterbeurt gisteren. Grond voelde ook niet echt nat aan, beetje koud en vochtig. Weet het ook niet meer ...

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                De temperaturen zijn nu gemiddeld iets lager en merk al dat mijn NL minder zuipen dus pas ik de watergiften aan. Elke keer wanneer ik ze meer gaf keek ik de dag erna na de bladen of ze bol stonden en dat het vergelen onder doorzet. Zodra ik al merk dat de bladen iets boller worden geef ik minder mee , de vergeling is stabiel dat zet niet door. Alleen blad wat eenmaal is aangetast word niet meer groen dus voor de rest kijk ik dan naar de blad (fanleave) erboven die blijven hetzelfde dus kwa water en voeding zit dat wel goed lijkt me.
                Ik zie wel wat bol blad op de foto! Ik ken die meter niet, maar maak nu helemaal geen gebruik van tensio's ik weeg alleen en kijk naar de plant.

              #67
              ik kweek ook op aarde en ik houd mijn ph tussen 6.3-6.8 en dat vinden ze wel prettig
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Zal deze week eens gewoon water geven zonder voeding met een PH van 7, misschien dat het dan bijtrekt. Op de voeding staat dat de gewenste PH tussen 5,5 en 6,0 moet liggen, ben zelf al wat hoger gaan zitten omdat mij dit de pH voor hydro lijkt. Dan zal ik ook eens wat PH + gaan halen, met voeding komt mijn PH op 6.0 uit.

              • Toverfee
                Toverfee commented
                Editing a comment
                ik ben zelf niet bekend met de hypro voedings lijn dus kan daar geen tips over geven ikzelf gebruik plagron

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Heb ze zojuist ieder 2 liter water gegeven zonder toevoeging, PH 7,4. Eens kijken wat dat gaat doen..

              #68
              OK Heb de oorzaak gevonden, het is een overvoeding en de oorzaak is eigenlijk te dom om hier te melden, laten we het erop houden dat het een human error is....

              Deze week dus alleen water, zal ook minder afzuren ivm de hoge PH waarde die ze de afgelopen week hebben gehad. Hoop dat ze dan niet verder achteruit gaan.

              De Bubba's lijken niet meer aan te komen, die stonden ook al erg vroeg in de bloei met dikke knoppen. De McP's dikken lekker aan, zal eind van de week nog eens foto's maken.

              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #69
                Human error ik ken da !!!!

                images-6.jpeg
                🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                Comment


                  #70
                  Zoals beloofd de foto's, ik heb deze gemaakt vlak voordat de lamp aansprong. Ik heb ze dus flink overvoed door eigen stommiteit, ze moeten nog zo'n 2 weken dus ik geef vanaf nu alleen nog maar afgezuurd kraanwater. Ik denk eraan om de gele, verdorde bladeren nog weg te knippen..


                  IMG_4851.jpg IMG_4854.jpg IMG_4849.jpg IMG_4847.jpg IMG_4848.jpg IMG_4850.jpg IMG_4852.jpg IMG_4853.jpg IMG_4846.jpg



                  Tot slot nog een fotootje van de kraamkamer ;

                  IMG_4855.jpg


                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #71
                    wat dacht je laatste keer voeden laat het ons goed doen lol
                    ze gaan het wel overleven is nog 14 dagen spoelen en de kweek ligt terug op zijn rug
                    gaan mooi gewicht zijn staat terug heel wat toppen overeind

                    welke verlichting gebruik je in je kraam kamer ????

                    ik ga de mars hydro gebruiken hoewel dat ze sneller onder de tgl groeien mss later van tijd nog nen tgl bij kopen mijn vrouw gaat binnen kort gek worden denk ik

                    je kraam kamer ziet er al terug goed uit om volgend kweekje te starten wat staat er in van soortje
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

                    Comment


                    • Flip Hasjkip
                      Flip Hasjkip commented
                      Editing a comment
                      Er hangt 2 x 55 w tneon in de kraamkamer.

                      Er staan (in de grote potten) 3 x LSD en 1 x Chronic Thunder van Barney’s Farm.

                      In de kleine potjes staan 3 x Girl Scout Cookies van Zamnesia, er ligt nog 1 zaadje te kiemen. Deze gaan vanmiddag naar een maatje. Ik heb ze op de wereld gezet, hij zal ze verder opvoeden.

                      Heb je al eens gedacht aan een combi van de TGL en de Mars ?

                    • smoker2002
                      smoker2002 commented
                      Editing a comment
                      ik heb ook de 2x55 watt tneon liggen maar vind dat ze daar zeer traag onder groeien al 2 kweekjes daar mee gewerkt en vind het niet zo speciaal.
                      laatste kweekje nu heb ik eerst mars hydro erboven gehangen en dan de mars hydro met 2 tgl star 60 en vond dat ze sneller veranderden onder de tgl dan onder de mars hydro maar ze hebben samen maar een paar dagen gebrand tot ze in 11 liter potten gingen dan heb ik mijn nieuwe lamp van tgl 220 erbij gehangen en ging dan stuk beter dan hadden ze zeker licht genoeg maar de mars hydro gaat naar de voorgroei kamer mag iets langer duren heb tijd dan tot de andere klaar zijn nieuwe gaan in 3.5 potten staan en kunnen er dan blijven in staan tot de bloei kamer klaar is dan overpoten in 11 l potten en bloeien

                    #72
                    Wordt een prima oogst zo te zien! Alvast succes met de nieuwe ronde!

                    Comment


                    • Flip Hasjkip
                      Flip Hasjkip commented
                      Editing a comment
                      Ja, ben benieuwd wat er vanaf komt. Thnx !

                    #73

                    Mooie toppen veldje Vooral de rechterkant zijn goed dik
                    Ad usum proprium!

                    Comment


                      #74
                      terug een plaatsje waar we straks kunnen gaan proeven loooool
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                      KEEP ON GROWING AND SMOKING

                      Comment


                        #75
                        IMG_4871.jpg

                        IMG_4874.jpg IMG_4876.jpg IMG_4875.jpg
                        IMG_4872.jpg IMG_4873.jpg

                        Tot slot nog de kraamkamer, daar groeit het lekker door.

                        IMG_4877.jpg

                        IMG_4879.jpg IMG_4878.jpg
                        Last edited by Flip Hasjkip; 27 February 2019, 20:26.
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment

                        Bezig...
                        X