Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba Kush & McPurple

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Geen idee, tel eigenlijk nooit. Een vol net vind ik ook belangrijker dan het aantal toppen. Hoe minder toppen je hebt hoe dikker dat ze worden Zal over een weekje eens een topje eraf knippen en mee naar boven nemen, dan zal ik met de usb microscoop eens wat foto's maken.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Is zie of dat jij mooie trichomen foto's kunt maken !!
      Ik vind het nog niet zo simpel om met da usb ding aan de gang te gaan !?i

    #77
    De volgende generatie doet het goed ! En de anderen hoeven niet lang meer zien er goed uit

    Remco
    zijn handig hoor die usb microscoopjes!
    Ad usum proprium!

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Ik vindt het wel een heel gefoefel , proberen op zijn plaats te
      houden , dan nog eens scherp stellen en het dan nog stil houden
      om dan nog eens de foto trekken !!

      Links en rechts staan daar een paar rode druk topjes op , ik zou
      echt niet weten wat voor een nut die hebben !!

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Ik ga misschien is op youtube is kijken , hoe dat zo een ding moet werken !!

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      gewoon usb aansluiten op je telefoon,tab of laptop zet die naast je
      stel de camera in,belichting.. en je kan gaan. Rustig heen en weer gaan zo min mogelijk trichomen killen en kijk op je scherm

    #78
    Hallo mensen van het goede leven ! Veel valt er niet te vertellen, de Bubba's dikken niet meer aan, de McP's blijven maar gaan. Niet dit weekend maar het weekend daarop gaan de Bubba's om, dan heb ik lang genoeg gewacht. Denk ook niet dat ze nog veel zullen doen... De McP's probeer ik nog een week of 2 in leven te houden.


    Omdat ik niet veel te vertellen heb dan maar wat foto's.. Ze staan in willekeurige volgorde, met en zonder flits en ook nog wat foto's van de volgende generatie die staan te popelen om in het hok te mogen plaatsnemen

    IMG_4934.jpg




    IMG_4929.jpg IMG_4933.jpg IMG_4932.jpg IMG_4931.jpg IMG_4930.jpg IMG_4928.jpg IMG_4915.jpg IMG_4914.jpg IMG_4912.jpg IMG_4911.jpg IMG_4918.jpg IMG_4916.jpg IMG_4917.jpg IMG_4920.jpg IMG_4919.jpg IMG_4913.jpg


    IMG_4924.jpg IMG_4923.jpg IMG_4922.jpg


    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      nee e heb de lamp gekocht voor 90 €voorgroei tent 84€ 2 hangers voor de lamp 2x 8€ euro om makelijk te rekenen wind blazer 15€ dan nog isemo om eronder teggen tegen de koud voor wortels een 7€ en verloop stekker 3 euro action dus dat zal komen op een 215 euro ( het loop snel op als je alles samen telt ) zonder zaadjes,potjes, en aarde + ben ik nog vergeten tijd schakelaars

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ok effe over na denken , en we zien wel , de financiering
      da moet wel lukken , t'is gewoon ik heb plaats gebrek !!

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      zelfde hier ze Remco plaats te kort nu al een gehele kamer en nog plaats te kort zal geheel mijn zolder moeten verbouwen maar in een huur huis ga ik dat niet doen

    #79
    Die staan er fris bij, mooi groot blad!

    Comment


      #80
      Zo die hangen goed vol THC
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

      Comment


        #81
        Had er ook zo eentje zoals op foto 6 en 11.
        Speciale kleine toppen maar super wietje.

        Volgende keer wat minder geel blad he Flipke

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Joa zal er met mijn lompe kop niet meer teveel voeding ingooien :p

        #82
        Netjes Flip hasjkip!!

        Comment


          #83
          ziet er netjes uit flip zien er lekkere toppen uit vol kristallen
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


            #84
            Zo, daar zijn we weer met de laatste update. De dames zijn geoogst en hangen al een paar dagen op zolder te drogen. Knippen was zo gebeurd, uurtje of 4 heb ik nodig gehad.

            Naar de trichomes heb ik niet meer gekeken, ze hebben 10 weken gestaan en ze leken ook stil te staan, zal met de gele ben verdorde bladeren te maken hebben. De volgende ronde geef ik en meer water en houd ik mijn EC meter in de gaten, als je deze op pph hebt staan krijgen ze een dubbele dosis voeding en dat vinden ze niet fijn Per ongeluk op het verkeer de knopje geduwd, vond al dat ik veel moest afzuren en ook daar niet verder gedacht. Stomme stoner :p

            Op het laatst stonden ze er zo bij, een beetje ongelukkig maar soit, dan is er tenminste ruimte voor verbetering zullen we maar zeggen..

            IMG_4976.jpg IMG_4977.jpg

            IMG_4979.jpg IMG_4978.jpg

            1 Topje had ik al vantevoren geknipt om te testen, je ziet goed het verschil waar de top onder het net heeft gezeten. Er zit een wat rood/paarsige schijn aan die iets duidelijk wordt als ze droog is. Qua smaak zat het al goed ben benieuwd wat ze doet na het curen. De stam van de Bubba was behoorlijk dik, de wortelontwikkeling was redelijk te noemen maar voor mi nog niet goed genoeg dus meer wateren de volgende ronde.


            IMG_4958.jpg IMG_5004.jpg

            IMG_5016.jpg IMG_5001.jpg



            Dan de McPurples. Hier zaten een paar aardige toppen aan met een mooie paarse kleur. Nu zijn ze bijna op, heb nog 1 zaadje liggen, dat ga ik aan een vriend doneren om buiten te zetten van de zomer.


            Net geknipt had ik een aantal van deze toppen ;

            IMG_5007.jpg IMG_5006.jpg IMG_5005.jpg

            En nog 2 toppen die een dag of 2 gedroogd zijn, nog een paar dagen te gaan ;




            IMG_5015.jpg IMG_5013.jpg


            Als alles droog is zal ik nog even laten weten hoe ze smaken en wat het effect is.

            Dit was mijn eerste ronde op minerale voeding, de volgende ben ik van plan beter te doen. Zoals gezegd meer water en spaarzaam met voeding. De volgende ronde is btw alweer een tijdje onderweg, verslag is HIER te vinden. Ik hoop jullie daar weer terug te zien





            Attached Files
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              mooi knipwerk

            #85
            MooiMooi da zijn pas toppen !! Dit is een mooi oogstje volgens mij !!

            Cola fles model hehe past zelfs niet in uw hand !?i pump it up baby !?i

            Ik volg zeker mee naar de volgende ronde !!!!!

            πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
            ​
            πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
            ​

            Comment


              #86
              Hashkip gij hebt verdomme schoon toppen ze maat respect. en die met da paars kleurtje heel mooi kleuren pallet Nice work
              The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
              5 lekkere grieten onder de zon

              Comment


                #87
                Ja ik wou dat mijn af toppen zo compact waren. Heb ik 8 weken bloei gegeven toen kreeg ik toprot.

                Comment


                • smoker2002
                  smoker2002 commented
                  Editing a comment
                  altijd jammer pech te hebben en top rot te krijgen ... heb van de zomer met mijn buitenplant Lemon haze in open grond in een serre ook meer dan 100 den grammen mogen weg smijten van top rot het doet serieus pijn dat allemaal weg te moeten smijten
                  veel succes in je volgende kweekjes

                • zeitgeistmovement
                  zeitgeistmovement commented
                  Editing a comment
                  Was bij mij alleen de hoofdtop. Wat me verraste is dat ik nog een hoop overhield. Denk dat als ik 30 gram oogst, dat ik 8 gram heb weggegooid.

                • smoker2002
                  smoker2002 commented
                  Editing a comment
                  heb er nog 75 gram aan over gehouden

                #88
                Jij gaat vast niet meer verder met bio voeding!? Mineraal bevalt je volgens mij wel. Mij ook wel moet ik zeggen, maar ik ga toch weer een poging wagen met organische voeding (duim voor me)
                Enniehoe, Dikke toppen zeg super! nu dit zien te overtreffen met de CT, lsd
                Ad usum proprium!

                Comment


                  #89
                  zo toch een mooie oost

                  Comment


                    #90
                    terug weer mooi wat toppen en mooi van grote
                    zal terug mooi gewichtje worden laat het smaken e
                    en terug ook succes met je volgende ronde

                    nu nog ff wachten op het gewicht is altijd intressant om te weten
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

                    Comment

                    Bezig...
                    X