Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek: 5x PowerPlant door een noob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Zien er super uit! Top je ze bewust niet ? Ik heb er nu ook 5x PP staan maar wel getopt....ben benieuwd naar het verschil

    Comment


      #17
      Ze gaan lekker hard en zien er goed uit !

      De Green Sensation voegt volgens mij wel wat toe, Pure Zym denk ik niet maar een maatje zweert bij beide producten. Vooral over de GS is hij lyrisch.

      Als het uitkomt maak dan eens een foto vlak voor de lamp aanspringt of vlak nadat deze uit is, dan zien de lezers ook de planten in normaal wit licht.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #18
        Green Sensation voegt zeker wat toe, maar wel pas nadat je toppen in bloei gaan. Eerder heeft volgens mij niet heel veel zin...
        Gniffel, gnaffel, gnuisje... Wie blowt daar in zijn huisje?

        Comment


          #19
          Zien er super uit! Top je ze bewust niet ? Ik heb er nu ook 5x PP staan maar wel getopt....ben benieuwd naar het verschil
          Inmiddels zijn ze getopt, ik wilde wachten tot er wat meer nodes op zaten, zie de foto!

          Als het uitkomt maak dan eens een foto vlak voor de lamp aanspringt of vlak nadat deze uit is, dan zien de lezers ook de planten in normaal wit licht.
          Bij deze!

          6119cb96-43f7-441b-b546-424f145a3726.jpg
          "There is no wealth like knowledge, no poverty like ignorance."

          Comment


            #20
            Plantjes zien er erg goed uit man!
            Gniffel, gnaffel, gnuisje... Wie blowt daar in zijn huisje?

            Comment


              #21


              Mooi man !
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #22
                Marvelous
                zien er goed uit.
                Ad usum proprium!

                Comment


                  #23
                  Even een statusupdate, als ik de tent open doe begint het nu echt sterk te ruiken, heerlijk! Ik merk ook dat ze steeds meer dorst beginnen te krijgen. Ik wacht nog 2-3 dagen en dan wil ik beginnen met scroggen, kijken hoe dat gaat!


                  6119cb96-43f7-441b-b546-424f145a3726.jpg
                  Attached Files
                  "There is no wealth like knowledge, no poverty like ignorance."

                  Comment


                    #24
                    Planten staan er erg goed bij... Is het nog niet te vroeg om te gaan scroggen? of bedoel je de verdere voorbereidingen treffen?
                    Gniffel, gnaffel, gnuisje... Wie blowt daar in zijn huisje?

                    Comment


                      #25
                      toppie! succes!!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door gnaffel View Post
                        Planten staan er erg goed bij... Is het nog niet te vroeg om te gaan scroggen? of bedoel je de verdere voorbereidingen treffen?
                        De kleinste plant meet ik vanaf de grond tot het hoogste punt van de plant 42cm, volgens CNNBS.nl is dat een mooie hoogte, of kan ik beter nog even wachten?
                        "There is no wealth like knowledge, no poverty like ignorance."

                        Comment


                          #27
                          StanLee Aha, nee, das een mooie hoogte idd. Kon op de foto niet zo gauw zien dat ze al zo hoog waren... Succes! Ben benieuwd, wil ook gaan deels gaan scroggen bij mijn volgende kweek...
                          Gniffel, gnaffel, gnuisje... Wie blowt daar in zijn huisje?

                          Comment


                            #28
                            Tijd voor een statusupdate! Een paar dagen geleden heb ik m'n scrognet opgehangen en de eerste scheuten die door het net gaan onder het net gestoken. Voorheen sloeg ik wel eens een dag over met kijken hoe het het de planten gaan maar ze hebben zoveel dorst dat ik elke dag wel een beetje water moet geven.

                            Ik denk dat, omdat ik de zaailingen bestookt hebt met 600w en de temperatuur niet onder controle had, de grond zo warm is geworden dat het absorberend vermogen van de grond ook achteruit is gegaan: tip voor de volgende keer!

                            Als de scrog wat beter gevuld is overweg ik om te lollipoppen of te dieven, of kan ik daar nu al aan beginnen?

                            Ik zag op youtube dat sommige kwekers hun takken vastbinden aan de bovenkant van het net en de andere hun takken los onder het net houden, wat heeft jullie voorkeur en waarom?

                            17aa5901-2a51-4212-bdc2-230f893f95fb.jpg

                            Attached Files
                            "There is no wealth like knowledge, no poverty like ignorance."

                            Comment


                              #29
                              Geen ervaring met scroggen, maar ik volg je wel. Wil de volgende kweek ook een tweetal planten onder een scrognet zetten... Ik zou zelf zeggen rustig onder het net door leiden, dat vast zetten geeft je weinig flexibiliteit...

                              Maar goed, wie ben ik als ik geen ervaring met scroggen heb...
                              Gniffel, gnaffel, gnuisje... Wie blowt daar in zijn huisje?

                              Comment


                                #30
                                in dat geval, een heeeel klein drupje zeep in je water doen; zo neem je de oppervlakte spanning van je substraat en krijg je betere penetratie van water.
                                Niet te veel want zeep heeft een invloed op de PH.

                                verder, je scrognet moet best lekker strak zitten. Je kan het misschien beter opspannen? succes

                                Comment

                                Bezig...
                                X