-=[ 2x Vanilla Kush en 2x Bigbuddha Cheese 400w ]=-

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AmnesiaMaikel
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 113

    #1

    -=[ 2x Vanilla Kush en 2x Bigbuddha Cheese 400w ]=-

    Korting op 420shop
    Goedendag iedereen, ik ga beginnen met me kweekverslag hier te uploaden.
    Mijn setup: Tent 90x90x185
    Licht 400W MH en HPS
    Afzuiging 350m3 Koolstoffilter 420m3
    2x Vanilla Kush van BarneysFarm en 2x Big Buddha Cheese
    Potten worden denk ik 2x 26liter voor de Kush en de Cheese in 2x 19liter
    verder heb ik een bevochtiger in me tent , 2Clipfans
    Ik gebruik Lightmix van Plagron en heb heel de voedingslijn van plagron.

    Fotos komen bij me volgende Post.
    Last edited by AmnesiaMaikel; 25 December 2018, 10:24.
  • AmnesiaMaikel
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 113

    #2
    Iedereen met tips en tricks of adviezen welkom

    Comment

    • AmnesiaMaikel
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2009
      • 113

      #3
      Attached Files
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by AmnesiaMaikel; 15 December 2018, 16:36.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Nou, dat lijkt me duidelijke zaak, dat gaat een succes worden.
        De spullen heb je alvast, dus daar gaat het niet aan liggen.

        (uit m'n 2011 verslag)

        Vanilla Kush is een heel apart rokertje.
        Ze heeft echt een typische smaak. Je moet er wel van houden.
        Ik was er niet zo gek van, maar vrienden vonden het toen de beste wiet die ze ooit gehad hadden.
        Smaken verschillen eh..

        Succes!

        .
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • AmnesiaMaikel
          AmnesiaMaikel commented
          Editing a comment
          Jaa bedankt, heb er weer veel zin in. Mooie foto van de Vanilla Kush zeg.... hoop dat ie er hier ook zo uit gaat zien.
      • AmnesiaMaikel
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2009
        • 113

        #5
        Vandaag zijn de eerste 2 al boven gekomen het wachten is nog op de derde.
        Ook heb ik mijn afzuiger verandert ik zoog eerst max 240m3 de afzuiger moest vrij
        hard draaien, heb nu een max350m3 afzuiger gehaald.

        Comment

        • renoir68
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2018
          • 144

          #6
          succes,,ik volg je,,
          Zeg maar zo, Keep It Simple

          Comment

          • EasyW
            Son of the Bong
            420 MemberMemberLucky Member
            • Oct 2018
            • 406

            #7
            Ik ga je ook volgen, veel succes
            2e
            3e

            Comment

            • AmnesiaMaikel
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2009
              • 113

              #8
              filedata/fetch?id=1374254&d=1554058095&type=thumb Ze zijn nu een dag 3 oud de derde vanilla kush heb ik opgegeven. Deze kwam te zwak.
              Maar geen probleem is alleen maar extra ruimte voor de andere 2.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment

              • AmnesiaMaikel
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2009
                • 113

                #9
                Even wat hulp gevraagd ik heb nog beschikking over big buddah cheese zaden zou ik er nog 2 bij zetten bij me Vanilla Kush ? De Kush is inmiddels bij a 7 dagen onderweg in de groei, wat zouden jullie doen of gewoon eerst de Kush afbloeien ?

                Comment

                • philly
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 424

                  #10
                  zet er maar lekker bij hoor. er zal een klein verschil op de grootte van de planten zitten, maar als je gaat scroggen kan je toch nog alles mooi verdelen.

                  Comment


                  • AmnesiaMaikel
                    AmnesiaMaikel commented
                    Editing a comment
                    scroggen ga ik wel doen ja en met de Kush mischien nog mainlining. Dus zet ze er gewoon bij Bedankt voor de info

                  • philly
                    philly commented
                    Editing a comment
                    succes ermee, blijf updates posten
                • AmnesiaMaikel
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2009
                  • 113

                  #11

                  De Vanilla Kush is inmiddels een dag of 8 a 9 onderweg ik heb er toch nog 2x Big Buddah Cheese bij gezet. Wat een kiemkracht na 12 uur een worteltje van 4 centimeter...
                  Thnx Jointjedraaien voor de zaden.

                  Attached Files
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment

                  • AmnesiaMaikel
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2009
                    • 113

                    #12

                    Ziet er gezond uit verder weinig updates ivm de Kush
                    De Cheese is nu 2 dagen oud
                    Attached Files
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment

                    • AmnesiaMaikel
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2009
                      • 113

                      #13
                      filedata/fetch?id=1375484&d=1554058096&type=thumb
                      Goedemorgen allemaal, ik en mn planten zijn net wakker ze hebben meteen water gehad.
                      De 2 Kush een halve liter bij beide planten met Plagron Grow 3ML en Enzym 1ML.
                      En de 2 Cheese hebben vandaag voor het eerst wortelstim en enzymen gekregen.
                      Ph houd ik rond de 6,5
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #14
                        Heb je een handeltje in thermometers?

                        De grond is nog flink ingezakt, of heb je ze niet helemaal gevuld?
                        Dat scheelt wel wat liters eh...
                        Als die pot 30x30cm is, en van de rand tot de aarde is bijvoorbeeld 7cm, dan scheelt dat ruim 6 liter

                        Ik ben geen Plagron-gebruiker, maar is het niet wat vroeg voor 3ml/L groeivoeding nu ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • AmnesiaMaikel
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2009
                          • 113

                          #15
                          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                          Heb je een handeltje in thermometers?

                          De grond is nog flink ingezakt, of heb je ze niet helemaal gevuld?
                          Dat scheelt wel wat liters eh...
                          Als die pot 30x30cm is, en van de rand tot de aarde is bijvoorbeeld 7cm, dan scheelt dat ruim 6 liter

                          Ik ben geen Plagron-gebruiker, maar is het niet wat vroeg voor 3ml/L groeivoeding nu ?
                          Hahaha QnQ die zitten normaal in me wekpotten die thermometers. Voor t Curen.
                          Qua voeding vind ik bij plagron 3ml/L perfect voor de groei periode ik gebruik altijd de lightmix.
                          Het zand is idd laag gaan staan dat ga ik aanvullen. Had niet in de gaten dat dat zoveel scheelt.

                          Comment

                          Bezig...