Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KB #2: 4x Jack Herer (Kera), 200W T5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16


    De vreemde eend kan ik buiten wippen?

    IMG_20190121_231847.jpg



    2018, Bubblegum, Kera Seeds
    2019, Jack Herer, Kera Seeds

    Comment


      #17
      Hoi, waarom? ik zie niets speciaal op deze foto...

      Comment


        #18
        Gezien de opvallende groei tov de andere (minstens 2x zo snel) werd hier het vermoeden geuit dat het een man zou kunnen zijn.
        In de oksels vormen zich overal kleine bolletjes die er bij de andere niet zijn en die ik bij mijn vorige kweek ook niet heb gezien.

        Ze zijn klein en wat moeilijk vast te leggen, maar met het het blote oog duidelijk zichtbaar.

        Vandaar dat ik het even in de groep gooi...
        2018, Bubblegum, Kera Seeds
        2019, Jack Herer, Kera Seeds

        Comment


          #19
          jah ik begreep wel waar je op aanstuurde, Het kan zeker zo zijn natuurlijk, maar... zolang je geen duidelijke ballen of bananen hebt is het niet zeker he... laat ons hopen he

          Comment


            #20
            Die moet je zeker even in de gaten houden, bolletjes in de oksel klinkt als man. Hebben de andere planten wel normale calyxen ?
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #21
              Dat is idd het bolletje die ik bedoel.
              Er zijn er meerdere. De anderen hebben dit niet.

              Ik wacht nog even af. Ze moeten nog 1 a 2 weken voordat de klok naar 12/12 gaat, dus tegen dan zal het wel duidelijk zijn.

              Groeit veel sneller
              nodes liggen veel verder uit elkaar
              Nu kleine bolletjes...

              Alles wijst wel wat richting "man" denk ik...


              Grts
              KB
              2018, Bubblegum, Kera Seeds
              2019, Jack Herer, Kera Seeds

              Comment


              #22
              IMG_20190126_095155.jpg






              IMG_20190126_095250.jpg


              IMG_20190126_095309.jpg

              IMG_20190126_095313.jpg


              Het 'twijfelgeval'

              Wat denken jullie?

              Bij twijfel gaat ie eruit...

              IMG_20190126_095225.jpg



              grts
              KB







              Attached Files
              2018, Bubblegum, Kera Seeds
              2019, Jack Herer, Kera Seeds

              Comment


                #23
                Da's bijna zeker een man.

                Comment


                  #24
                  Ok

                  Die gaat er morgen uit.

                  KB
                  2018, Bubblegum, Kera Seeds
                  2019, Jack Herer, Kera Seeds

                  Comment


                    #25
                    Wacht maar even af, er is immers nog geen gevaar voor bestuiving.

                    Comment


                      #26
                      Ik zie niet direkt waarom dat een argument zou zijn om hem te laten staan?!

                      Hij neemt plaats in en is 90% zeker een man. Ik zou dat net graag vullen met bloemen, als ik deze rr binnen 2 weken uithaal is dat net niet vol en ik ga niet wachten om te weten te komen wanneer zo'n bestuiving nu juist plaatsvindt...

                      KB
                      2018, Bubblegum, Kera Seeds
                      2019, Jack Herer, Kera Seeds

                      Comment


                      • Pit
                        Pit commented
                        Editing a comment
                        Om zeker te weten dat het een man is, maar als je dat zeker weet kan ie er natuurlijk uit.

                      #27
                      Als ik reguliere planten zet en ik zie wat jij ziet op je foto 5 dagen terug, dan zwier ik die er al uit. Let maar is goed op vrouwelijke voorbloei, eerst zie je een fijn puntje en ongeveer 24 uur later heb je al een volledige calyx met pistel. Hier zie je een bolletje en 5 dagen later is het wat groter geworden en zie je dat het op een steeltje komt te zitten.

                      Comment


                      • Pit
                        Pit commented
                        Editing a comment
                        Dat je het geslacht kan herkennen voordat de klok op 12/12 gaat is wel ideaal.

                      #28
                      Onthoofd, ge-vierendeeld en ondersteboven de vuilniszak in Einde verhaal.

                      Ik heb de grootste van de 3 resterende planten vooraan in het midden gezet, die moet de ruimte die de man heeft gelaten helpen opvullen.
                      Het net ligt erop. Nu laat ik ze doorgroeien tot alle hoofdtakken door het net zitten en dan gaat de klok op 12/12. Ik vermoed nog een dag of 4.

                      Bij het weghalen van de man heb ik aan de aarde kunnen vaststellen dat ik aan de zuinige kant ben met water, dus dat mag iets meer zijn. Beter iets te zuinig gedurende 6 weken, dan iets te gul zo blijkt!
                      Vanaf nu elke dag 330ml ipv +/-250ml.

                      De kleur toont aan dat ze zeker voeding genoeg op voorraad hebben, dus ik geef voorlopig nog 1x per week een kleine dosis en voer het aantal voedingsbeurten rustig op naar 2x per week de komende weken. Dat bleek bij de vorige kweek ook de gepaste hoeveelheid.
                      De voeding die in de bodem reeds aanwezig was zou nu op moeten zijn (4 weken)

                      Ik heb ondertussen lang genoeg op dit forum vertoefd, om erachter te komen dat zij die het meest kennis van zaken hebben, die kennis net zomaar voor iedereen op een schoteltje presenteren. En begrijpelijk!
                      Soms geven ze de info mee, verborgen tussen de regels en is het aan jou om die eruit zien te halen.
                      Bij het herlezen van mijn vorige verslag (wat ik nu al een paar keer heb gedaan) zijn mij een paar van die "opmerkingen " tussen de regels opgevallen. Het zit verborgen in woordkeuze etc en het viel me niet direct op de eerste keer ik ze las.

                      Dus bij het omschakelen naar 12/12 zullen alvast wat zaken anders verlopen dan bij mijn eerste kweek en dat zou tot een beter resultaat moeten leiden!
                      Uiteraard aan jullie om na te gaan wat er dan anders aan is

                      Grts
                      KB
                      2018, Bubblegum, Kera Seeds
                      2019, Jack Herer, Kera Seeds

                      Comment


                        #29
                        Update


                        Begin week 7: 42 dagen oud.

                        Vandaag is de klok op 12/12 gegaan.
                        Verder niet veel te melden eigenlijk. Ze drinken. Ze groeien. Alle bladen zijn nog groen. Ook de allereerste blaadjes.
                        Honger hebben ze nog niet direct. Ze hebben naast de wekelijkse voedingsbeurt hebben ze met de neemolie ook wat bladvoeding meegekregen. Ietwat aan de donkere kant, dus voorlopig nog een paar dagen enkel water.

                        De hangende bladen zijn van de koelere lucht wanneer de kast open staat. Het is wat frisjes op de zolder.
                        Zo staan ze niet wanneer de deur open gaat.


                        IMG_20190129_210109[1].jpg

                        Daarvoor dient die folie dus. Wortels tot helemaal bovenin

                        IMG_20190129_210355[1].jpg


                        IMG_20190129_211441[1].jpg



                        Grts
                        KB

                        Last edited by Kleine Belg; 30 January 2019, 07:14.
                        2018, Bubblegum, Kera Seeds
                        2019, Jack Herer, Kera Seeds

                        Comment


                        • philly
                          philly commented
                          Editing a comment

                        #30
                        Duw duw duw!

                        Even een poging om die 12u oude update alsnog zichtbaar te maken in het overzicht
                        2018, Bubblegum, Kera Seeds
                        2019, Jack Herer, Kera Seeds

                        Comment

                        Bezig...
                        X