Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KB #2: 4x Jack Herer (Kera), 200W T5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Update!

    Start week 7.
    Er is wat animo in de kast! Dan toch!

    Een van de planten is er in een paar dagen zo gaan uitzien. Een week geleden ondertussen.

    IMG_20190325_203514_BURST002[1].jpg


    Onderin gaat de bloei nog verder maar bovenin ziet het meeste er zo uit.
    Vandaag had ik de indruk dat er hier en daar terug wat nieuwe bloei tevoorschijn komt. Ze dikken wel verder aan.

    Als ik mij niet vergis is het begonnen nadat ik ze eens flink wat te drinken heb gegeven omdat de tensio nogal hoog stond. Misschien is dit het gevolg van natte voeten?
    Ondertussen heeft ze al terug wat droger gestaan en is het nu terug stabiel.
    Het is dezelfde plant die het wat hard te verduren heeft gehad tijdens het binden. Ze was nogal stug en heeft wel wat knakken gekregen.

    De andere gaan prima.

    IMG_20190325_203845[1].jpg

    IMG_20190325_203852[2].jpg

    IMG_20190325_203421[1].jpg

    IMG_20190325_203439[1].jpg


    Grts
    KB

    2018, Bubblegum, Kera Seeds
    2019, Jack Herer, Kera Seeds

    Comment


      #62
      Ik zie een plant die bijna klaar is, verder geen bijzonderheden. Eventueel kan je dat topje vast oogsten.

      Comment


        #63
        Zien er erg mooi uit! Ook lekker bedekt met hars

        Comment


          #64
          Denk dat je diy lamp de perfecte combinatie is van al die licht spectrums extra hars productie
          Ad usum proprium!

          Comment


            #65
            Hmm ziet er mij een heeeeerlijke plakboel uit.
            Dat word genieten binnenkort!

            Comment


              #66
              Update!


              Week 8 is bijna achter de rug!

              De Jack Herer zou een bloeitijd van 50 - 70 dagen hebben. We zijn er dus.... Nu gewoon niet te vroeg oogsten.
              Vorige week dinsdag hebben ze een laatste keer voeding gehad. Met bio duurt dat even dus dat ging ergens op vrijdag binnen.
              Op donderdag verschenen er plots verbrande bladpuntjes. Ze zitten dus tegen het maximum van voeding aan. Ondertussen kregen ze enkel nog water zonder voeding.
              Na bijna 2 weken alleen water staan ze nog steeds mooi groen. Hier en daar verschijnen wat paarse tinten.
              In tegenstelling tot mijn eerste kweek zullen deze dus wel goed gespoeld worden!

              De toppen zijn een stuk kleiner dan mijn eerste ronde. Er zitten er dit keer echter meer tussen het bladerdek verstopt. Meer toppen, maar kleinere toppen dus.
              Trichomen zijn vooral milky met hier en daar al een amber.

              Knippen zal voor de komende dagen ergens zijn.... Ik check regelmatig met de microscoop.....

              Beeldjes zullen door internet problemen voor later zijn.
              Mogelijk worden het ineens beelden van geknipte toppen



              A walk in the park....







              grts
              KB

              2018, Bubblegum, Kera Seeds
              2019, Jack Herer, Kera Seeds

              Comment


                #67
                Update!


                De kweek zit erop. Alle planten zijn geoogst. De eerste een week geleden. Toen gewoon een weekje geen tijd gehad maar dat was eerder een voordeel dan een nadeel.
                De planten kregen de laatste twee weken enkel water.


                De eerste zit net in de wekpot. 46,5gr. Valt niets op aan te merken. Nog even curen nu!


                Foto's van een week geleden:

                IMG_20190407_200237.jpg

                IMG_20190407_200249.jpg


                IMG_20190407_200309.jpg


                Oogsttijd!




                IMG_20190407_201217.jpg

                IMG_20190412_220435.jpg

                IMG_20190412_220504.jpg




                De topjes zijn klein maar dapper!


                IMG_20190414_130613.jpg



                Ik kom nog wel eens langs met de eindetotalen en een rookverlsagje.


                Grts
                KB














                Attached Files
                2018, Bubblegum, Kera Seeds
                2019, Jack Herer, Kera Seeds

                Comment


                  #68
                  Die toppen zien er lekker uit zeg! Er gaat niets boven je eigen geteelde wietje, veel rookplezier er mee!

                  Comment


                    #69
                    Hoi hoi, Hoe heet deze lamp en waar is hij te bestellen? Ziet er wel goed uit!

                    Comment


                    • Flip Hasjkip
                      Flip Hasjkip commented
                      Editing a comment
                      Ach verrek, ik moet beter opletten zie ik... Nog niks gerookt, dan krijg je dat

                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment

                    • zeitgeistmovement
                      zeitgeistmovement commented
                      Editing a comment
                      Een top kwaliteit led is bijna drie keer zo efficient als t5.

                    #70
                    Mooi werk man, netjes
                    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                    5 lekkere grieten onder de zon

                    Comment


                      #71
                      Netjes thc bommen!

                      Laat je de toppen drogen onder het licht?
                      Ad usum proprium!

                      Comment


                        #72
                        ganjagast De eerste plant heb ik aan het net te drogen gehangen met de lichten nog aan. Ik heb de toppen wel zoveel als mogelijk afgedekt van het licht. Na de oogst van plant 2 heb ik de lamp gewoon uit gezet. Drogen gebeurt dus, voor zover als mogelijk, in het donker.
                        Ik heb nog een fan en filter liggen dus misschien bouw ik nog een droogkastje in de toekomst. Zou wel handig zijn met meerdere planten en gespreide oogst...

                        Nakkie1981 Ik heb de 8x24W versie van deze lichtbak. Die heb ik voor de laatste 2-3 weken zelf uitgebreid met 62W extra led.
                        Verwacht hier wel geen knoerten van toppen van zoals je ziet met HPS of Cob's.
                        Het voordeel is dan weer dat je regelmatiger een rondje kunt draaien als je een kleine gebruiker bent zoals ik


                        grts
                        KB
                        2018, Bubblegum, Kera Seeds
                        2019, Jack Herer, Kera Seeds

                        Comment


                        • Nakkie1981
                          Nakkie1981 commented
                          Editing a comment
                          Ik vond het een net hokje en het ziet er gewoon mooi en netjes uit.

                        • ganjagast
                          ganjagast commented
                          Editing a comment
                          Wel aan te raden, om ze dan apart te drogen en zeker in het donker. Heeft wel impact op smaak en potentie.
                      Bezig...
                      X