Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lemon Haze onder Fluence LED (new grow)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gister maar weer eens een vuilniszak vol blad verwijderd en gediefd een netje opgehangen en de twee extra balken erin geplaatst. Hopen dat het weer zo goed uitpakt als vorige ronde.


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Karel
        Karel commented
        Editing a comment
        gaat goed he ,en nu verder knallen ,dat dieven zou ik dat ook kunnen doen ? of raad je me dat af ?

      je gaat los met je fluence leds heh

      Comment


        Is wel de bedoeling idd...

        Comment


        • Fritsie
          Fritsie commented
          Editing a comment
          je kweekt het gewoon op dezelfde manier als je kweek hiervoor toch?

        Fritsie ja gewoon dezelfde methode.

        Comment


          Dag 10 op 12/12
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            Lekker bezig weer Honcho!
            Ad usum proprium!

            Comment


              Dag 18 op 12/12, het is nog iets voller als vorige ronde en heb ze iets hoger boven het net laten uitkomen.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                Mooi tapijt!

                UPDATE 19/5/19 Green Mamba's eerste kweek LED

                Comment


                Mooi hoor, niets op aan te merken.

                Maar ik zou die Lemon nu al meer dan beu gerookt zijn

                Comment


                  Ik dab alleen maar

                  Comment


                    voor hoeveel gpw ga je dit keer? laatst had je 1.9 ofzo toch?

                    Comment


                      Fritsie Klopt bijna 2 gram per watt, 1.96 gram per watt om precies te zijn. Zou al mooi zijn als ik het zou kunnen evenaren. Het is natuurlijk ook maar een opervlakte van 120x120 dus 1.44m2. Dat is dus al 680 gram per m2.

                      Ga uiteraard wel mijn best doen om het te verbreken maar wordt wel lastig hoor.

                      Comment


                        Head Honcho

                        we gaan het zien. daarom zei ik ook dit is 1 van de betere lampen omdat je gewoon goede resultaten behaalt. led is gewoon de toekomst. voordat mensen weer gaan huilen dat je ook met goedkopere leds kan kweken, ja dit kan maar niet iedereen heeft zin om dit in elkaar te knutselen. nothing personal.

                        je had bij die hydro (?) kweek ook al iets van 1.2 gpw toch? en daar had je ook iets gefaald . dus kan je nagaan hoe goed deze lamp is ouwe.

                        puik werk, keep it up. deze verslag staat ook gebookmarked want als ik ook zo een lamp ga kopen dan weet ik naar welke topic ik moet kijken of aan wie ik iets moet vragen.

                        stel ik haal 1.5 gpw (wanneer ik ga kweken, kan nog wel een tijdje duren maar goed dat is een ander verhaal) met deze lamp, dan zit ik gewoon aan de 495 gram per kweek ( die 2 extra leds niet meegerekend die jij wel erbij hebt hangen naast je fluence led) tja als ik 365 gpk (gram per kweek) kan halen dan heb ik elke dag een grammetje te roken, ben ik al heel blij mee.

                        keep it up man ik ben hier geplakt.

                        Comment


                          Ja die ronde op Coco was 1.2 gram per watt. Dat was inderdaad een klote ronde gezien ik op Autopot kweekte en de PH in het vat goed was maar erg opliep in de trays.

                          Comment

                          Bezig...
                          X