QnQ's kweekkelder 2019

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Modest
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 1390

    #196
    Ziet er knap uit daar!
    Heb hier ook eens Bubblegum gezet, en die was heerlijk. De Santa Maria staat hier nog steeds op het wenslijstje. Zijn die nog steeds enkel regulier verkrijgbaar via NoMercy?
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Yup, Cees doet enkel nog maar regulier.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      De echte Santa is nooit als fem. verkrijgbaar geweest.
      Als je ze tegen komt zijn het projecten van gluiperds die geld willen maken met het werk van anderen.
  • Gam3Aholic
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2019
    • 76

    #197
    knap staaltje kweek werk
    Get to the Choppah!

    Comment

    • philly
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 424

      #198
      gaat lekker

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #199
        qnq2019.jpg

        Maandag 13-05-2019 Update.

        Weer een paar dagen verder.
        Wat laatste fotootjes van de Santa in leven.


        QNQ201905.271.JPG QNQ201905.272.JPG QNQ201905.273.JPG

        Ik denk dat die morgen aan de beurt is om naar de kapper te gaan.


        QNQ201905.276.JPG QNQ201905.274.JPG QNQ201905.275.JPG

        De Guanabana laat ik nog een paar dagen langer staan.
        Ze is een beetje gaan foxtailen, eigenlijk doen ze dat allemaal een beetje.
        Oorzaak ? Ik denk de stralingswarmte van de HPS. Maar zeker weet ik het niet.
        Maakt me ook niet zo heel veel uit, zo'n top past toch niet helemaal in de verdamper


        QNQ201905.278.JPG QNQ201905.277.JPG QNQ201905.279.JPG

        De Bubblegum sativa gaat inderdaad het langste nodig hebben, die kan nog wel een dag of 10.
        Sommige toppen zijn al dikker aan het worden, andere, die wat foxtailen zien er wat raar uit.
        Mja, die worden nog wel wat dikker komende tijd hoop ik.


        QNQ201905.280.JPG

        De Princess is dood, geknipt en ligt te drogen.
        Daar kwam nog wel even een probleem naar voren. De tent die ik normaal voor het drogen gebruik staat vol met pepers en ander plantmateriaal.
        Het komt net niet helemaal goed uit, ik had de wiet iets later gepland, en de pepers had ik iets eerder naar buiten willen gooien, maar het is wat het is.
        Dus, als noodplan het droognet in de kelder erbij gehangen.
        Op de markt een paar meter verduistergordijn gehaald en om het droognet gespannen/geknijperd zodat het in ieder geval wel in het donker hangt.
        Dus de wiet bloeit en droogt in de kelder op dit moment.

        Allrite, tot de volgende

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Het is een droognet, maar dat zal de autocorrectie wel zijn.
          Met veel plantmateriaal gaat het drogen een stuk langzamer.
          Soms is dat gewenst, soms ook niet.
          Voor de smaak maakt het niets uit als je er maar de tijd voor neemt.
          10-14 dagen langzaam drogen geeft hier het beste resultaat.

        • Nicle
          Nicle commented
          Editing a comment
          Het is mij de vraag of ik wel alles kwijt kan als ik kies voor 2 scrognetten in de kweektent om de cannabis aan te hangen.

          Het droognet, hierop kan veel meer cannabis op liggen in totaal.

          Op de kop hangen heeft wel als voordeel dat je ze niet hoeft te draaien.

        • ak12
          ak12 commented
          Editing a comment
          tof kweekverslag en coole pictures! ge ziet echt wel da ge er heel veel jaren ervaring in hebt ze. wa toppen zo kan niemand ze denk ik lol
      • Burundanga
        Son of the Bong
        420 MemberMemberLucky Member
        • Dec 2016
        • 408

        #200
        NAAAAIS

        Comment

        • Ipie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2016
          • 2241

          #201
          Ja, ziet er goed uit!
          Ik zou graag een kelder willen!
          Woningruil? Hahahahahahaahaa...

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Woon 35 meter hoog op een flat!
            Whaahaa


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Oh, nouja, als het dak dichterbij is kun je ff een sleutel van het luik regelen, dan kan je wat plantjes op het dak zetten

          • kees49
            kees49 commented
            Editing a comment
            Je zal niet de eerste zijn ik ben ze wel tegen gekomen met een controle.
        • newhobby
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Nov 2016
          • 327

          #202
          Lekker hoor!!

          volgens mij komt de planning met kweken nooit uit! Het Verloopt toch altijd weer net anders haha

          veel
          plezier met
          het verdampen van het lekker

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Yuuup, so true.
            Echt plannen kan niet met planten kweken.
            Thanks
        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #203
          QNQ201905.281.JPG

          14-05
          Huppekee, we zijn over de helft.
          Nu even een paar dagen rust voor m'n kniphand
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Kratos
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2019
            • 187

            #204
            Hele mooie toppen!

            Comment

            • SweetMango
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 1252

              #205


              Dacht overigens dat je gewoon rookte dmv joint.. :o
              sigpic

              Comment


              • Fritsie
                Fritsie commented
                Editing a comment
                je vapet je ganja ook of ? zoja, welke vaporizer heb je

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Ik heb hier een review geschreven : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...11#post1342911

              • Fritsie
                Fritsie commented
                Editing a comment
                ik heb er ook 1. odin (eerste versie niet de tweede) maar ben er ook blij mee. doe 2 keer zo lang met wiet als wanneer ik het rook, maar roken blijft toch wel de classic way, vapen is een uitstekende tweede.
            • smoker2002
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 1065

              #206
              blijft nog mooi veldje over
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment

              • EasyW
                Son of the Bong
                420 MemberMemberLucky Member
                • Oct 2018
                • 406

                #207
                Jammer hoor, die prachtige planten gewoon omgehakt, gelukkig hebben we de foto's nog
                2e
                3e

                Comment


                • smoker2002
                  smoker2002 commented
                  Editing a comment
                  daarom kweken we ze ook als ze klaar zij om ze om te doen en te genieten van de lekkere vruchten
              • Patrick026
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2019
                • 179

                #208
                wat zijn nu die witte steentjes?
                help dat tegen de varenrouwmug zo dat ze geen eitjes in de grondt leggen?

                Comment

              • Cookieekush
                Wicked Stoner
                420 MemberMemberLucky Member
                • Oct 2017
                • 246

                #209

                lekker man hopelijk mag het smaken als het alemaal.goed droog is .
                en wat voor soortjes ga je de volgende keer zetten ?

                Comment

                • Gam3Aholic
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2019
                  • 76

                  #210
                  mooie buds dat ziet er lekker uit
                  Get to the Choppah!

                  Comment

                  Bezig...