Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grow room 8x strawberry kush en 8x purple haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    update

    25/2

    ontkiemen 2 dagen
    groei 36 dagen

    temp 16.4 / 26.7
    lv 49/80
    lamp hoogte 30 cm
    week 5 dag 1

    hallo hier zijn we terug een weekje verder
    heb vandaag de afzuiging aangelegd met een lv van 80% waren paar blaadjes nat van enkele planten en das niet goed zodat ze geen plekjes krijgen op hun blaadjes zo ze mooi
    afgekuist met beetje papier en ze hebben terug allemaal een 200 ml water gekregen was terug al een dag of 3 geleden dat ze iets hadden gekregen

    enige min puntjes is dat ze maar op 5/3 dan 3 weken in de potten zitten die ook voor 3 weken is voor bemest en dat de meeste een licht groene kleur krijgen
    en durf ze nog geen voeding geven met dat ze zo gezegd 3 weken zijn voor bemest kan de grond niet van Atami zo hoop dat ze juist zijn wat erop staat

    het ene plantje die wat roest kleurige blaadjes had is nog klein beetje verder gezet klein beetje van de nieuwe blaadjes aangetast maar hoop dat het niet verder zet
    wil terug een mooi kweekje als paar kweekjes ervoor was geweest als ze alle 16 eens goed willen lukken kan ik mooi gewicht eruit halen

    heb jammer genoeg vandaag naar de wietboer moeten gaan heb nog zo een 5 gram over van mijn black rhino die is ook al terug op geconsumeerd
    vorige jaar was het eerste jaar dat het me was gelukt niet naar de wietboer te gaan maar door de tegenslag dat vorige kweek weinig was dat ik nu terug hebben moeten gaan
    hoop dat het de enige en laatste keer was dit jaar hoewel het nog iets meer dan 2 maand is want ze zitten nog niet in bloei zo vrees ervoor

    alle planten zijn al getopt geweest en hebben terug al 2 nodes om hun nieuwe vertakkingen zo denk dat ze deze week nog node 3 gaan krijgen dan kunnen ze voor de 2de keer getopt worden dan laat ik ze nog paar dagen staan tot ik zie dat ze terug verder groeien en smijten we dan snel om naar 12/12 hup hup meisjes moeten serieus verder doen

    hier maar ff afsluiten eten staat op tafel tot volgende week
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 8 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #32
      Hey smoker wil je aub met interpunctie schrijven? Ik krijg echt hoofdpijn van je tekst....

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ghehe...wel opvallend dat het ook zo consequent is.
        Ik zie de logica wel: Als je geen punten gebruikt, hoef je ook geen hoofdletters te gebruiken

        Ik zet weleens teveel puntjes en komma's, ik zal je een doosje opsturen @smoker

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        sorry hoor mensen maar ik schrijf nooit punten en comma's te veel werk, is me al meer gezegd geweest als ik verder schrijf op een nieuwe lijn is omdat de zin nog niet af is stop de zin in het midden en begin ik een nieuwe lijn gaat het meestal om iets anders zal er aan denken , maar ben niet zeker dat het gaat lukken doe het al 22j niet meer van als ik van school weg was lol te veel werk en hoofdletters is ook niet nodig ...waarom is al mer werk voor niet iedereen kan het lezen more time to smoke gewoon door lezen hihihihi zoals je een boek leest zonder leestekens dan .

      #33
      Ik zou gewoon wat voeding meegeven smoker. Er zit bemesting in voor drie weken ja, eerder startvoeding. Naarmate de plantjes groter worden kunnen ze wat meer opnemen dan zou ik in week 2 minimale vloeibare voeding meegeven en de week erop doe je twee maal, minimaal en dan bouw je dat langzaam op en geef je mee zoals altijd -volgens schema of wanneer ze het nodig hebben.
      Ad usum proprium!

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        is nu geen biobizz dak gebruik met dat ze al 8j oud zijn mijn voeding heb ik plagron terra pack gekocht voor 1 kweek
        ph weet ik niet heb geen ph meter is 50% regenwater 50% leidingwater

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Is dat dan wel ok om bij elke beurt voeding mee te geven? Misschien toch iets met dat water doen.. denk dat ook een oorzaak kan wezen.

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        kan blijkbaar geen kwaad is niet verergert en niet verminderd heb ze nu terug 200ml water geven dat hebben ze wel alle dagen nodig die drinken duidelijk meer dan vorige planten deze is ook wel eerste keer dak sativa's zet

      #34
      Hele mooie kweek, ik ga dit volgen
      Mooie set up trouwens
      Last edited by Karel; 26 February 2019, 21:50.

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        dank je wel

      #35
      smoker2002 staan ze niet wat droog maat?

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        ik geef nu vanonder aan water niet meer boven aan zoals vorige kweeks als ik mijn vinger in de aarde steek voelen ze nog nat

      #36
      keep-calm-and-let-op-je-leestekens.png
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        nee ik kan jammer genoeg niet aan alle kanten werken in mijn tent . enkel maar aan 3 kanten .voorkant en 2 zijkanten .
        zijkanten kunnen zo half open dat je er toch met rug pijn aankan
        ja toppen doen we om meer toppen te krijgen op afgaan van vorige srogs had ik 10 toppen per plant en had ze dan maar 1x getopt .

      #37
      En wat is het geworden? poging gewaagd met de pf?
      Ad usum proprium!

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        pf ????

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Powder Feeding
        kheb de neiging alles in te korten, waaronder ook mijn zinnen

      #38
      update

      04/3

      ontkiemen 2 dagen
      groei 43 dagen

      temp 15.4 / 24.6
      lv 51/76
      lamp hoogte 30 cm
      week 6 dag 1

      hier zijn we terug .
      vrijdag hebben we de dames hun 2de knip beurt gehad , en hebben ze dan direct met hun beentjes open gelegd en vast gezet zodat ze meer licht aan de binnen kant kunnen opnemen.
      dat lijkt allemaal goed gelukt enkel hebben 3 planten wat last van slecht bladen weet zelf niet echt wat het is heb al van alles geprobeerd minder water ,meer water ,klein beetje voeding ,maar ze verslechten beetje bij beetje .
      maak me niet al te veel zorgen zijn nog bladen die zullen afvallen als ze groter worden maar hoop dat het stopt
      mensen met meer kennis hier met blad problemen laat me het gerust weten

      heb ook gemerkt met de afzuiging aan deze week dat de lv terug onder de 80% is gegaan .

      denk van volgende week over te gaan op 12/12 , weg gaan volgende week zien waar we staan maar ze groeien wel goed zo denk wel dat ze dan ongeveer klaar voor gaan zijn .
      ze zijn nog niet zo heel groot maar sativa's groeien nog goed door na de omschakeling zo we zullen zien .

      hier nog de foto's van de dames

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 8 photos.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        "temp 15.4 / 24.6
        lv 51/76"

        kan voor problemen zorgen lijkt me

      #39
      die van jou zien er totaal anders uit dan die van mij kwa kleur en groote. mocht je interesse hebben kan ik een fototje uploaden

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        dutch stuff je mag altijd foto up loaden heb je zelf geen verslag anders mag je me link van je topic sturen dan lees ik het uwe eens door

      #40
      nee ik hou geen verslag bij. heb dat in verleden wel eens geprobeerd maar ik heb daar het structuur niet voor dus heb ze niet afgemaakt.
      daarom besloten om het niet meer te doen niet leuk voor de lezers natuurlijk. mischien later ooit weer
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        idd zijn de mijne kleiner dan de uwe de mijne hebben al een 2de knipbeurt gehad en staan klaar om te scroggen laat ze niet groeien zoals een kerstboom zoals bij jouw

      #41
      hoe gaat ie hier dan, nog wat mee gedaan met de powder feeding of toch niet?
      Ad usum proprium!

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        gelijk heb je eerst maar de wat oudere voeding opmaken. Welk soortje staan buiten straks?

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        kben er nog niet volledig uit wat ik buiten ga zetten weet wel al 1 soortje zeker en das Gorilla blue auto

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Gorilla blue nice kende ik nog niet

      #42
      smoker2002 nee dat klopt van jou zijn wat compacter indd. ik doelde ook meer op de kleur. ze komen van de zelfde zaden bank. mischien dat het ook te maken kan hebben tussen led en hps. ik ga mijne ook de breedte in laten groeien de foto is gemaakt naar dat ik hem eerste x geknipt erna heb ik de zij takken voorzichtig naar ondergebogen en aan de pot vast gemaakt.

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        komen jouw zaden ook van bij fso mss volgende keer bestel ik terug bij weedzaadjes heb er nu 4 purple haze staan van weedzaadjes de rest is van fso
        wil hier ook eens zaden kopen aan de 420shop van de site hier

      #43
      update

      10/3

      ontkiemen 2 dagen
      groei 49 dagen ( 7 weken )

      temp 15.4 / 24.6
      lv 45/70
      lamp hoogte 30 cm
      voorbloei dag 1 week 1

      IMG_5747.JPG
      vandaag zijn we dus overgeschakeld naar 12/12 om ze te laten bloeien heb gezegd dat het beetje vooruit moet gaan zit zonder weed enkel die broodkweek heb ik liggen
      ze hebben net 1 week hun 2de knip beurt gehad zo vond het wel tijd om ze om te schakelen

      strawberry
      IMG_5741.JPG IMG_5742.JPG
      deze doen het zeer goed nu hebben ze terug voor de eerste keer voeding mee gekregen
      laatste keer wortel roots 1ml/l
      terra grow 0.5/l
      pure zym 0.5/l
      en elk hebben ze een 200 ml water gekregen gaan dat nu ook lichtjes beginnen opvoeren hun water en zien hoeveel ze kunnen drinken

      Purple haze
      IMG_5743.JPG IMG_5744.JPG

      hier op eerste foto van de purple haze zie je dat er het 2 beetje moeilijk hebben
      zie dat ze niet verslechteren en de linkse onderaan is al van in het begin achter hoewel hij ook al 2x is getopt
      deze hebben ook voor de laatste keer wortel roots gehad 1 ml/l
      terra grow 0.5/l
      pure zym 0.5/l
      en ook elk een 200ml water

      IMG_5745.JPG IMG_5746.JPG
      het net licht er nog niet over met dat de planten nog zo klein zijn ga ik nog ff wachten met het net erover te leggen
      het zijn sativa's zo die zouden een serieuze groei spurt nog moeten krijgen zo van als ze wat gegroeid zijn span ik het net en kan ik ze dan beginnen met binden

      IMG_5749.JPG IMG_5750.JPG
      dat was het zo terug tot volgende week
      time to smoke now





      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #44

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          heb zo wel mijn vermoeden die ene is altijd al iets achter geweest en heb ze 14 dagen 2x klein beetje voeding gegeven en denk dat het iets te vroeg was
          was aan het zoeken hoe het kwam dat de blaadjes bruin kwamen ...ze hebben allemaal zelfde behandeling gehad .
          de enen plant is de andere niet e
          we gaan ze proberen groen te houden toch nog een week of 10 2 weken voor bloei en dan nog 8 weken bloei volgens de zaadbank

        #45
        Hej Smoker,

        Uit ondervinding (mits men vorige kweek) denk ik dat je te weinig water gebruikt. Nu met meer water te geven (Niet teveel natuurlijk) groeien ze wel veel sneller.
        Ik geef 1 nu al 650 ml en de ander 550 ml. denk om de twee dagen. En ze blijven niet zo klein als de vorige.
        Ze staan nu ook lekker goku style met hun bladeren.

        De verkleuring had ik ook bij men eerste kweek, denk dat dit meer te wijten is aan te weinig voeding. Dat ze de bladeren vanonder leeg beginnen trekken voor voedingstoffen voor vanboven aan de plant.
        Ook merk ik dat ik de zelfde verkleuringen had van binnen naar buiten over gans de plant.

        Ben het niet zeker maar is het proberen wel waard. (Heb dit nu ook gedaan en ze schieten als zot! Ook sativas)

        Voor de rest good luck!!!!!! hopelijk wordt dit een goed kweekje dat je niet meer langs de wietboer moet.

        Vanavond rond 19.00 uur post ik nog een updatje want men plantjes gaan wel vlotjes !!
        White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          vanavond of morgen hebben ze terug water nodig zal ze eens dubbel geven zal ze eens 400 ml geven en zien wat ze doen anders zullen ze paar dagen droog staan als het te veel water is / lampen zijn juist om 19u terug aangeschoten ze hebben deze morgen om 7ur als de lichten uit waren nog eens badjes spray met fish mix gehad straks eens kijken hoe ze het hebben gedaan met eerste keer 12u donker

        • Thajoejoe
          Thajoejoe commented
          Editing a comment
          Ik geef ze meestal water een uur anderhalf uur na de lichten aan gaan. Jou geval om 20.00 - 20:30.
          Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je best water geeft als de lichten aan staan en niet als ze uit gaan dan gaan de plantjes juist niet drinken.

          Mss versta ik je wel verkeerd met badjes spray met fish mix.

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          Thajoejoe neen je begrijpt me niet verkeerd heb 1ml fish mix gemengd met 1L water en nadat de lampen uit waren ze fijn bespoten met fish mix das goede blad voeding mag je 2x per week gebruiken .... kan je ook doen bij je gietwater
      Bezig...
      X