Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek van Zeitgeist Movement

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweek van Zeitgeist Movement

    Korting op 420shop
    filedata/fetch?id=1380684&d=1553728593&type=thumb Mijn setup is een G tools Bonanza van een krappe m2.
    250 Watt hps met cooltube > 150 watt cob
    Biobizz all mix / Potgrond

    temp: 22 graden
    lv: 35%

    Na twee jaar klooien met nauwelijks een oogst heb ik een nieuwe vsa gekocht en er een 250 watt hps ingehangen. Waarschijnlijk te heet met 600 en 400 watt hps, en misschien ook overbewateren. Een autoflower staat er nu. Op de foto zie je hoe hij er 11 dagen geleden bij stond. De 16e waren de eerste bloeihaartjes te zien. Hij is nu 50% groter dan op de foto. De soort is Super Skunk auto huismerk.

    Ik heb ook 3 kiemplantjes Early Skunk van Sensi Seeds. Die staan in 3,5 liter potten met potgrond. De overgebleven 3 zaadjes had ik in All Mix gezaaid maar die waren na 5 dagen niet terug te vinden, iets wat ik al ontelbare keren heb gehad, ik snap er niks van. Nu ga ik voortaan in potgrond zaaien, het houdt het vocht goed vast zodat je de eerste twee weken geen water hoeft te geven, en tot nu toe scoor ik 1 op 1 op potgrond. Wel vraag ik me af of ze op potgrond net zo goed groeien als op All Mix. De laatste lijke me luchtiger.

    Vanwege de laatste mislukking heb ik 3 extra zaadjes super skunk van sensi seeds besteld.

    Na deze kweek wil ik als ik het geld bij elkaar kan krijgen 2 96 watt hlg quantum boards gaan ophangen, en nog later een voorgroei tent. Ik zou dan zo snel mogelijk willen oogsten, mogelijk door er 35 3,5 liter potten in te zetten. Ik ga dan zalen bestellen bij tinyseeds. Ik gebruik liever duurdere zaden, maar dat kan ik niet betalen met zo veel. Ik zat te denken ze voor te groeien in 0,7 liter potten met potgrond, dan overpotten in 3,5 liter potten met All Mix.

    Ik kan helaas moeilijk foto's maken maar ik heb alleen een webcam en die doet het niet met hps licht. Als er iemand langs komt met een mobiel kan ik foto's maken. Hoop dat ik hier veel kan leren. Dit was 11-1.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by zeitgeistmovement; 19 February 2019, 19:45.

    #2
    Heb je foto even bewerkt, dan kan je die foto waar jezelf ook op staat verwijderen.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • zeitgeistmovement
      zeitgeistmovement commented
      Editing a comment
      23-1.Toch even een foto van hoe hij er nu bij staat. Hoogte 40 cm, max breedte 40 cm. Pot 30 liter. (11 dagen geleden vanaf 3,5 liter) in AllMix. Nog geen voeding gegeven. Dit plantje is ergens December geboren, leek eerst niks te worden, maar na een aantal dagen, waarin de lobblaadjes vergeeld waren, ging hij toch ineens mooi donkergroen blad produceren, en toen ik een tensiometer aanschafte en meer water ging geven begon hij even goed te groeien. Op 16 januari waren de eerste bloeiharen zichtbaar.
      Last edited by zeitgeistmovement; 26 January 2019, 20:39.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      ghehe..netjes!

    #3
    Erg behulpzaam, dank je wel.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment

    • Nakkie1981
      Nakkie1981 commented
      Editing a comment
      anoniem ben je nooit via internet

    #4
    3 Early skunk zaailingen groeien super, mooie volwassen wordende tweede set blaadjes. Ze zijn nu 6 dagen boven de grond (sinds 20-1). 3 Super Skunk van Sensi Seeds arriveren morgen. Ik heb wel wat moeite met tussen de 80 en 120 te blijven met water geven van de auto. Eerst reageert hij niet, en dan schiet hij naar de 20. Vaak te nat dus, iig nooit te droog. Moet het nog leren. Heb een gieter gekocht met van die gaatjes, maar lukt nog niet helemaal.
    Last edited by zeitgeistmovement; 8 February 2019, 00:31.

    Comment


      #5
      Twee Super Skunk gezaaid. Hopen dat ze niet vijf dagen nodig hebben voor ontkiemen zoals de Early Skunk. Die overigens mooi groeit. Zes dagen sinds ontkiemen en de eerste set kartelbladeren is al bijna volgroeid. De volgende set staat rechtop en is een centimeter groot. Het gaat eindelijk lukken! Ergens in Maart kan ik eindelijk van die coffeeshop meuk af voor een weekje. Iemand enig idee hoeveel ik ga oogsten van dit plantje?

      De autoflower wil elke dag wel een flinke plens water. De kiemplantjes hebben pas 1 keer water gehad (inwateren voor het zaaien niet meegeteld).
      Last edited by zeitgeistmovement; 26 January 2019, 20:54.

      Comment


        #6
        Temp met licht uit gecheckt: 18 graden. Ik weet van het Migro youtube channel: https://www.youtube.com/watch?v=0WzwQkeY-nE dat 30 C de optimale temperatuur is. Nu heb ik de verwarming in de hiuskamer aangedaan en wordt het met licht aan 27C. Licht uit week ik nog niet. Lv nu 40%. De dames hadden meteen dorst natuurlijk.

        De zaailingen vallen om, dus een beetje ingegraven ter ondersteuning.

        Comment


          #7
          30 is de maximumtemperatuur. Niet de optimale.
          Als ze strekken moet je je lamp een stukje laten zakken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • zeitgeistmovement
            zeitgeistmovement commented
            Editing a comment
            In het youtube filmpje citeren ze een onderzoek. Lijkt me wel betrouwbaar. De strek was denk ik van het begin, toen ze nog niet op een verhoging stonden.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ik vind mooi.
            Ik spreek alleen uit ervaring, niet vanuit de drang om iets te verkopen

          #8
          De bloeiende auto zuipt wel aardig veel. Geloof dat ik de afgelopen dagen bijna 3 liter per dag heb gegeven.

          Comment


            #9
            Las hier https://www.cnnbs.nl/maak-je-eigen-m...op-en-100-bio/ dat bananenschillen een goeie organische topdressing zijn voor in de bloei. Nou had ik net vijf bananenschillen liggen. Dus nu ligt de pot vol met bananschillen, hehe.
            Maak zelf plantenvoeding met de perfecte NPK verhouding voor je buitenwiet. Makkelijk, voordelig en 100% biologisch!

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Die site moet je niet geloven, daar wordt heel veel bs verkocht..

            • zeitgeistmovement
              zeitgeistmovement commented
              Editing a comment
              Okay. Maar zijn wel meerdere bronnen. Je schijnt het in de oven te moeten drogen en dan verkruimelen.

            #10
            Mijn autoflower is inmiddels 54 cm. Flink gegroeid nog tijdens de bloei! 14 cm groei in de laatste 5 dagen. Van daar die dorst.

            Comment


              #11
              Helaas is het met mijn super skunk zaadjes weer fout gegaan. Hetzelfde euvel. Ze komen niet boven en als ik graaf vind ik alleen een half zaadje. Ik denk dat ik de aarde van te voren een beetje moet aandrukken, anders kruipen ze naar beneden.

              Kon het niet laten nog 1 super skunk bij te bestellen.
              Last edited by zeitgeistmovement; 28 January 2019, 20:44.

              Comment


                #12
                Heb ook maar Root Riot starter pods besteld. Kan het zaadje iig niet verdwijnen. Dure hobby, maar wel leuk!

                Comment


                  #13
                  Mijn VSA is stuk. Is al de tweede. Ik ben zo stom geweest om 250watt in een 400watt vsa te steken. Winkel gemaild, ik denk dat ik niet zeg wat ik gedaan heb. Denken jullie dat ze er achter komen als ze hem onderzoeken?

                  Erg jammer nu er net twee boven komen, die gaan strekken.

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Nee. Komen ze niet achter.

                  #14
                  In allerijl maar een nieuwe vsa aangeschaft. Weer 150 euro lichter. Maja...eens zal het over zijn. Hij zou morgen of maandag besteld worden. Duimen dat het morgen is. Nu maar hopen dat ik de 75 euro van de andere ballast nog terug krijg.

                  Comment


                    #15
                    Oorspronkelijk geplaatst door zeitgeistmovement View Post
                    denk dat ik niet zeg wat ik gedaan heb. Denken jullie dat ze er achter komen als ze hem onderzoeken?
                    Best altijd eerlijk zijn, karma gets u back, zeker als het met weed te maken heeft.
                    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                    Comment

                    Bezig...
                    X