Firstimer. 3x kalashnikova 600watt
Collapse
X
-
Ben me er beetje in aan het verdiepen en alle voorbeelden die ik zie van hermas waren toch echt trosjes balletjes precies druifjes of is dit pas in een later stadium van de bloeifase dat ze zich ontwikkelen in trosjes?
Want dan zou ik m toch liever eruit willen halen ik ga geen geld verdienen met kweken maar hoop juist flink in me kosten te besparen en daar ben ik best bereidt een plantje voor op te offeren als het zou moeten, wel met tegenzin natuurlijk maar heb begrepen dat als het waar is dat het een herma betreft deze verdachte gaat veranderen in een serie verkrachter.
Rest ziet er goed uit overal onder de oksels komen er witte haartjesYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.Comment
-
Da's precies eerder een vreemd misvormd blaadje dat daar komt piepen. Soms doen ze daar rare dingen. Een balletje is het niet, een calyx precies ook niet. En daarnaast lijkt er een pistel gewoon uit de oksel te komen, zonder calyx. Vreemde plant... Afwachten wat die top gaat doen.Comment
-
Dat is waarschijnlijk wat er vreemd is aan die top, herma kan inderdaad bestaan uit balletjes, maar de banaantjes kunnen/zitten in je top.
Is misschien al bevrucht en zijn die calyxen?....
Pff ik ga mn bed in,ga strakjes nog wel een poging doen een beter antwoord te geven.Comment
-
Het zijn van die soort kropjes die in de top komen.
Het kan nog weken duren voor je goed ziet wat het is.
Het wordt een trosje bananen. Geen ballen.
Foto's zijn niet al te best, maar ik vond het hierop lijken.
Deze zat al vanaf begin bloei in die top, later heb ik 'm eruit geknipt :
.
.
.Comment
-
Hahahaa, was je een zaadje kwijt? of is het gewoon onkruid?Comment
-
Komt normaal gezien niks binnen waaien staan niks van planten in de kamer en de deur van buiten gaat hooguit op een kiertje. En afvoer gaat via buis in de muur naar buiten. Misschien de potgrond. Is van Plagron, van de winkel rechtsreeks in de pot gedaan
Maar vandaag nog iets ergers aangetroffen denk ik
-
Jup, da's bevestigd wat we al dachten, die is helaas voor weg te gooien. Moest het een stressballetje zijn, die kon je nog weghalen. Maar dit is zuiver herma, kan je niks mee.Comment

Comment