Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lemon shining silver Haze (RQS) - 100W Hanspanel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lemon shining silver Haze (RQS) - 100W Hanspanel

    Korting op 420shop
    Hej iedereen,

    We zullen eens aan ons 2de kweekje beginnen.

    E9982483-945E-4CA6-9F79-E17FF8133B95.jpeg58B95EC0-63CC-498F-8A4A-DF8A3BF2A094.jpeg 8DB83AB8-2826-4BCE-8E40-FDA2BE222A00.jpeg
    C73BCADF-1F8E-4160-B023-0AA968ED9793.jpeg

    Voor degene die mijn vorig verslag niet hebben gelezen/gevolgd (zie footnote) nog even wat meer info van men kastje:Hans Panel 100w866DE5A6-6039-4A41-B914-FC1F7E5FF472.jpeg

    QnQ : ik ga jou advies eens opvolgen, dacht toch dat jij gezegd had in het begin van men vorig kweekverslag, wanneer ik de zaadjes ga potten ze met het worteltje naar boven in de grond moest steken. Dat wanneer de lobblaadjes boven komen het hulsje er al af is.
    Klinkt wel te kunnen kloppen, zaadjes vallen meestal in de natuur toch boven op de aarde en de wortel zoekt altijd een weg naar beneden. Zoals de afbeelding hierboven.

    Voor de rest ga ik denk ik hetzelfde doen als de vorige keer, enkel dat ik ze maar 1x ga toppen ipv van 2x.
    ik ga ze ook proberen dieven zodat ze meer hun energie in de bovenste toppen kunnen steken zodat ze dikker en mss groter worden? Alluwel ik alleen nog eens moet opzoeken wanneer ik het best alles in 1 keer kan dieven en wat ik allemaal mag weg halen dan. Ook ga ik deze keer in de bloei pk13-14 ga gebruiken en sugar Royal van plagron (voor compactere toppen en meer hars/kristallen).


    Voila voor de moment niets meer te vertellen atm xD.

    Grtz Thajoejoe

    Last edited by Thajoejoe; 2 February 2019, 00:42.
    White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

    #2
    Waarom niet biologisch?

    Comment


    • Thajoejoe
      Thajoejoe commented
      Editing a comment
      De wortel simulator en pure zym, tera grow en bloom zijn toch biologisch? Of zie ik dit mis?

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      je hebt de Natural en de terra lijn te zien welk 1 je neemt en je hebt dan natuurlijk de additefs om erbij te doen
      eens kijken op de site van plagron staat mooi uitgelegd welk product bij welk product past

    #3
    Op die tekening staat zoals het in de natuur gaat idd.
    Om het mogelijk te maken dat de wortel omkeert en de zaadhoes in de grond achterblijft mogen ze wel 1-1.5cm diep.
    Voorkiemen is niet nodig dus.
    Als je dat toch doet moeten ze vrij snel in de grond. Als het zaadje openbreekt of als er een puntje van 1mm uitsteekt is de tijd.
    Laat je ze langer kiemen zul je ze op z'n kop moeten zaaien, met de wortel naar beneden.
    Succes weer!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Op naar weer een mooi kweekje ...
      Succes!
      Gorilla Zkittlez ( Barneys Farm )

      Comment


        #5
        Succes hoor
        Ad usum proprium!

        Comment


          #6
          Leuk, ben benieuwd. Succes!

          Ik heb dus hetzelfde kastje als jij maar dan met de 180watt lamp. Sinds ik de luchtinlaten omgedraaid heb groeien de dames erg goed.
          Bij mij worden het 4 planten die ik ga scroggen. En ga denk ik 2 keer toppen.

          Attached Files
          Mijn kweekverslagen:
          https://tinyurl.com/yxmrfs8w
          https://tinyurl.com/y69gjs6g

          Comment


          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            inlaten open of dicht?

          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Zet ze dan maar niet te laat naar 12/12 of je kasje vaat te klein zijn anders

          #7
          ganjagast ik had voorheen dit gedeelte aan de buitenkant, zoals op cnnbs.nl aangegeven staat. Sinds ik het omgedraaid heb, gaat alles prima. Zo staat het het ook op g-tools.nl.
          Attached Files
          Mijn kweekverslagen:
          https://tinyurl.com/yxmrfs8w
          https://tinyurl.com/y69gjs6g

          Comment


          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Bij mij staan de afbeelding hierboven aan de buitenkant van de kast zodat ze niet meer plaats in nemen in de kast

          • Gozah
            Gozah commented
            Editing a comment
            Ik heb ze ook aan de buitenkant. Wordt anders iets te krap met 4 11 liter potten

          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            ah op die fiets

          #8
          Ja joh, wat een ellende met die tegenstrijdige info. En ik maar denken dat het aan de lamp lag. De luchtinlaat is nog wel open en er zal best nog wat lucht doorkomen als je hem omdraait. Maar ik denk wel een stuk minder, kijk maar naar het plaatje. Als je dat zo ziet, kan ik me niet voorstellen dat ie ook omgekeerd kan.

          Attached Files
          Mijn kweekverslagen:
          https://tinyurl.com/yxmrfs8w
          https://tinyurl.com/y69gjs6g

          Comment


          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Bij mij staan ze andersom geeft voor mij toch geen probleem.

          #9
          Ok, wat raar. Ik heb 3 kweekrondes verpest, de planten bleven maar doodgaan. Alles geprobeerd en gedaan maar niets hielp. Sinds ik de luchtinlaten omgedraaid heb zijn alle problemen verdwenen als sneeuw onder de zon.
          Mijn kweekverslagen:
          https://tinyurl.com/yxmrfs8w
          https://tinyurl.com/y69gjs6g

          Comment


          • Spacende Hollander
            Spacende Hollander commented
            Editing a comment

          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Maakt niet uit! Werkt nu toch voor je

          • Spacende Hollander
            Spacende Hollander commented
            Editing a comment
            Zo is het! Jij ook weer succes, ik hoop op weer een paar prachtige dames voor je

          #10
          ik ben er ook terug bij succes met je 2de ronde
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Hej Smoker, blij dat je er terug bij bent

          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            altijd ben ik erbij e lol

          #11
          Veel succes Thajoejoe

          Comment


          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Thx makker

          #12
          Succes dude
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

          Comment


          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Thx

          #13
          Hej jongens,

          Even een klein updatje.

          ontkiemen: 5 dagen

          Nu staat ze juist onder de lamp op 18/6. (groeistand uiteraard)

          Al even sorry voor de discopics

          CD2406AE-D49F-4256-9905-8991EA37A1D8.jpeg 89BE204F-259A-45A6-866C-F16B665001B6.jpeg 27E72802-FAAF-48AC-B546-4F881875A137.jpeg 6B7AFEFE-9EAA-42A4-BAC5-102E0579CE82.jpeg

          had 2 zaadjes willen ontkiemen maar bij de 1 zag ik de wortel al vrij lang worden terwijl de andere zelf nog niet opengebroken was dus heb er snel een derde bij gelegd. Al een geluk heb ik dat gedaan want het tweede zaadje is nog altijd niet boven de grond. Terwijl het derde van vandaag zichtbaar is!

          ik weet dat het derde nog een beetje tegen de grond hangt maar die zal vanavond/morgen ook wel recht staan. Vanaf heden toch wel 3 zaadjes ontkiemen ipv 2 dat ik er zeker wel 2 goeie heb xD.

          Voila dit was het weer voor vandaag, tijdens het verslagje men eigen WW gesmoord en amaaai. Hij is 2x zo goed dan dat ik gehoopt/verwacht had! Dank u jointjedraaien.nl !!!

          voor dit kweekje heb ik de pk13-14 en de royal sugar ook maar aangeschaft. Pk 13-14 (hardere en compactere toppen) gebruiken elke voedingsbeurt in week 5 van de bloei. Royal sugar (meer kristallen/hars) 1 keer per week in de bloei.

          Thx aan de volgers !

          ​​​​​Grtz Thajoejoe!
          Attached Files
          White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

          Comment


            #14
            Hej iedereen,

            hier zijn we weer!

            opletten met de reacties ze zijn nog minderjarig, dank u !!!

            ontkiemen
            : 5 dagen
            groeien: 6 dagen

            7B347073-347E-45EC-B57E-EB0345B10412.jpeg 28C1FF6F-11FA-4606-BA4A-6241FEAD4341.jpeg

            Het gaat hier al wat sneller als de eerste kweek. Ontkiemen duurde wel wat langer maar de groei gaat wel sneller.

            Buiten dat de linkse zaailing wat schuin groeit is er nog niet veel te melden. Bij het overpotten zal ik hem wel wat rechter zetten.

            Tot nu toe hebben ze enkel water gehad. Nog niets van voeding.

            ik hoor jullie wel .

            ​​​​​​​Grtz Thajoejoe
            White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

            Comment


              #15
              Hej iedereen,

              Weeral even geen updatje meer gepost dus hier zijn we weer !

              Ontkiemen: 5 dagen
              Groeien: 14 dagen

              temp: 19,6 - 25,1 graden
              lv: 34 - 42 %
              lamp: 33 cm boven zaailingen

              8400473A-B855-47A3-9B23-1BF60185D41B.jpeg D4DB43FA-3240-4677-8AAF-3D05A5811F7A.jpeg
              AC26865C-A3FF-4652-BB98-6D6F69A65C91.jpeg F9190008-F777-4042-8EFD-6F7C5CC163F6.jpeg

              Vandaag overpotten naar 11L potten en die tensiometers er nog eens ingestoken.
              Hopelijk geraak ik er deze keer wat meer aan uit xD.


              CD000A0C-8CC1-497A-8D45-D5E378D236E1.jpeg 956E12C7-B041-42B3-BA2C-9841D9ADACFC.jpeg

              Zoals jullie zien heeft het rechterplantje wat achterstand. Deze zag ik ook tijdens het overpotten, linkse plantje had dikke witte wortels en het rechtse had nog niet zoveel wortels (wel witte). Weet niet goed hoe het komt vermoedelijk heeft deze teveel water gehad ofzo. Mss is de lv ook wel wat laag maar dan zou het andere er ook wel last van moeten hebben toch?

              Merk wel dat de eerste blaadjes wat gekruld zijn, zoals je ook op de fotos ziet, maar deze gaan er toch af wanneer ik ze ga toppen. Dus maak ik me er niet zoveel zorgen over, kan me niet goed herinneren of het bij men eerste kweekje ook was.

              overpotten ook wel wat sneller gedaan dan de eerste keer dus hopelijk is dit goed gegaan. Zal morgen wel duidelijk zijn xD.
              Ik heb de aarde van elke pot 1L gegegeven.

              Nu doordat ik aan het laatste van men zak biobizz lightmix zat heb ik de lightmix van plagron boven gehaald. De linkse plant staat volledig in biobizz.
              De rechtse stond in biobizz in het kleine potje, nu de 11l pot heb ik plagron lightmix in gedaan, hopelijk kan dit geen kwaad??
              ga er vanuit van niet?

              Dit was het weer voor deze post.

              ​​​​​​Grtz Thajoejoe! Tot snel!
              White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                maar zouw voor beiden 2 weken wachten min van te bemesten want bij overpoten groeien ze weinig de eerste dagen je zal zien wat ze doen
                want bij overpoten hebben mijn planten nu ook maar 1 dagje stil gestaan en direct verder gegroeid meestal is het een dag of 3 voor ze terug in gang schieten
                als je ziet dat ze gele blaadjes krijgen zal het teken zijn dat ze honger hebben

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Qnq adviseert bij lightmix na een week voorzichtig te beginnen met bijvoeden.
                Je ziet wel hoe de planten reageren.

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Mee eens, ik begon ook met licht voeden in de tweede week maar dan ook maar 1x, de week erop twee keer minimaal en dan bouw ik het lichtjes op, maar nog steeds twee keren per week (vanaf nu hou ik me hier ook aan )
            Bezig...
            X