Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lemon shining silver Haze (RQS) - 100W Hanspanel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    In paniek geraken natuurlijk en aan u denken ( van den joejoe had dan toch gelijk ) !!
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Thajoejoe
      Thajoejoe commented
      Editing a comment
      Ik heb altijd gelijk hahahahahha.
      En als ge mij ni hoort wilt da zeggen dak er geen fuck van ken hahaha

    #77
    QnQ
    White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

    Comment


      #78
      Unknown.jpeg Maar je hebt al een extra lamp lees ik net !!!!
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Thajoejoe
        Thajoejoe commented
        Editing a comment
        Ja 150 watt hps maar die gebruik ik niet omdat dit veel te warm wordt in de kast

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Cooltube 32E.

      #79
      Dus mensen shoot welke led lamp op 60x60 en verklaar xD
      White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

      Comment


        #80
        Ja, dat zou ik ook wel willen weten. Ik ben ook op zoek naar een geschikte lamp. Weliswaar voor 80bij80 cm, maar toch ....

        Comment


          #81
          benieuwd wat het gaat worden ..
          Ad usum proprium!

          Comment


            #82

            Comment


              #83
              Nope, not funny...

              Comment


                #84

                Comment


                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  Smoker en hoe is dat afgelopen ?

                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Nou, ook bij de kweekotheek zeggen ze zelf dat het twee weken duurt

                • smoker2002
                  smoker2002 commented
                  Editing a comment
                  heb led ontvangen een 3 weken later remco lol

                #85
                Hej iedereen,

                Tijd voor een update!

                ontkiemen: 5 dagen
                groeien: 45 dagen
                voorbloei: 15 dagen
                Bloeien: 22 dagen

                312377A2-B9D1-4232-903C-AD40DC4E04DD.jpeg

                De 2 x lemon shining joejoes haze gaan zeer lekker. Nu juist week 3 gepasseerd. Sinds mijn laatste post (6 dagen geleden) zijn de toppen zich ook mooi aan het ontwikkelen. Mooie dikke witte haren al vind ik het zelf. Wat me ook opvalt de sugar royal, doet zen werk wel, zoals hieronder op de foto maakt hij wel al veel mooie kristallen aan. Zelfs nu al meer dan men WW van vorige keer. Nog een weekje nu en ze krijgen de pk13-14 er ook nog bij zien wat dit doet. Vanaf deze week komt in de voeding: terra bloom, sugar royal (1x per week) en green sensation te pas.

                F8A02468-8E3B-4F79-94E5-BB5B8A1A9D18.jpeg 1BC37B87-02BA-4D62-B6C1-A156C49B2054.jpeg ABCA5CAE-FBFE-476D-8FB7-D48264817D10.jpeg BB5EE686-9607-4806-8179-5439DA58EEB4.jpeg

                Enkele wat ik niet weet is de bruine puntjes op de tanden van het blad. Lijkt enkel op de linkse plant en enkel op een paar van de bovenste blaadjes. Ik heb de indruk dat het gestopt is met uitbreiden maar ben niet zeker. Lijkte me eerste beetje overvoeding maar nu twijfel ik toch een beetje.

                FD4CDD35-8AC6-4B29-AEEC-BA386300DE42.jpeg


                Voor de rest gaat alles prima die tensiometers ook goed onder de knie!!!

                Ivm met de nieuwe lamp ben ik nog niet aan uit!

                ​​​​​​Grtz Thajoejoe
                White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

                Comment


                  #86
                  Mooie toppen heb je al, planten zien er prima uit !


                  ganjagast Zijn dit dezelfde vlekken als die van jou ?
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                  • Thajoejoe
                    Thajoejoe commented
                    Editing a comment
                    Thx Flip!

                  #87
                  Flip Hasjkip
                  Mmmmmm lijkt er wel op ja, hier is het wel wat verder gevorderd heb ik het vermoeden.

                  Neemt niet weg dat ze er prachtig bijstaan! zitten idd al mooie toppen aan goed bezig thaj!
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                  • Thajoejoe
                    Thajoejoe commented
                    Editing a comment
                    Thx kerel!

                  #88
                  Hallo iedereen,

                  Betreft: Nieuwe verlichting voor mijn kastje (60*60*170)

                  Ik ben er eindelijk bijna aan uit.

                  Thx to ganjagast Flip Hasjkip en David (CEO) van TGL.

                  Twijfel juist nog door:

                  1. https://www.greensell.nl/a-52636492/...b/#description

                  en

                  2. 2 units : https://www.todogrowled.com/gb/tgl-l...ptions-2_units


                  Volgens David is het altijd beter om 2 units te hangen ipv bv. 1 x 100W TGL. Hij zegt wel dat de max W in 60*60 150 W mag zijn. Dus de eventuele DIY kit kan ik nog altijd dimmen.
                  Hij stelt zelf 2 x TGL 60/3590 voor = 120W ideaal zegt hij.

                  Met 150 W van de DIY kit zal ik dan wel wat meer licht/productie hebben. David zegt ook dat 4 punten beter is als 2 maar dit op 60*60 niet veel verschil zal geven, misschien ietsje beter. Natuurlijk zou ik ook mijn eigen lampen willen verkopen natuurlijk.

                  Wat denken jullie, we zijn bijna zover xD!!!

                  Grtz Thajoejoe
                  White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

                  Comment


                  • Thajoejoe
                    Thajoejoe commented
                    Editing a comment
                    Kleine aanpassing hier: David beveelt 2 x tgl 60 aan. En niet de 60/3590. Voor een ruimte van 60*60.
                    20 cm tussen cob en cob

                  • smoker2002
                    smoker2002 commented
                    Editing a comment
                    vriend van mij heeft 80x80x170 en hun advies was 4x star 60 en werkt goed daar
                    bij mij was hun advies 8x star 60 of 2x 220 zo heb 4x tgl star 60 en 1x 220 e werkt ook perfect zouw naar hun advies luisteren
                    uw eerste link van greensell is een kit zo je moet ze zelf samen kunnen steken ik heb dat niet gedaan omdat ik daar iet zo handig in ben

                  • Beardfarmer
                    Beardfarmer commented
                    Editing a comment
                    Maar hoe zet het dan met de G-led 280 watt, die hangen ze namelijk ook in dezelfde kast en word door G-tools aangeboden.

                  #89
                  Wat wil je gaan doen in de toekomst ? Als je op dit oppervlak wilt blijven kweken zou ik 2 lampen ophangen, als je wilt uitbreiden in de toekomst zou ik de set van 4 kopen en die dimmen of maar 2 aansluiten en 2 bewaren voor de toekomst.


                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                  • Thajoejoe
                    Thajoejoe commented
                    Editing a comment
                    In de toekomst ga ik misschien wel wat uitbreiden. Maar dan wel in de verre toekomst. Dus zal zeker niet voor de komende 2 jaar zijn.

                    Kan ik nu evengoed 2 van tgl bestellen. en moest het zijn dat ik niet uitbreid kom ik toe met deze 2 moest het zijn dat ik binnen zoveel jaar toch iets groter zet kan ik nog 2 tgls bijkopen. Dan heb ik natuurlijk wel hetzelfde als die DIY kit. Enkel wel duurder maar deze zijn plug en play. Met men 2 linkse handen hier, ziet er inderdaad niet moeilijk uit maar wel weer een heel gedoe om alles in elkaar te steken/vijzen.

                    Kan zelf zijn dat ik met dit kastje blijf voortdoen en niets meer uitbreid wil het ook niet te groot gaan doen en te veel energieverbruik snap je.

                    De knoop doorhakken op 2 x TGL 60/3590?

                  #90
                  Ok denk dat ik eraan uit ben.

                  Ga voor 2 units TGL60. Ze hebben al veel kweeks gedaan met de 2 verschillende lampen. En deze zijn echt wel zo goed als hetzelfde (=equel).
                  De 60/3590 verbruikt 52 W en de 60 verbruikt 55W. Dus op 2 lampen een verschil van 6W. Kan niet op tegen het prijsverschil van de 2 lampen.

                  Ben nu niet zeker maar ga ervan uit dat je later als de led cree kapot is er gewoon een 3590 erop kan zetten.
                  Dit ben ik nu niet zeker want er staan wel iets van andere sink op de site, misschien weten andere mensen dat hier?
                  White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

                  Comment


                  • Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    Die 60 is met cxb 3070, toch ? Die zou ik ook pakken, verschil is minimaal maar het prijsverschil aanzienlijk.

                    Ik heb 1 balk met 3070 en 1 balk met 3590. Het lijkt erop dat de planten onder de 3590 meer de hoogte inschieten maar dat kan ook genetisch zijn.

                  • Thajoejoe
                    Thajoejoe commented
                    Editing a comment
                    Klopt ! TGL60 = 3070 en de TGL 60/3590.
                    Heb David gevraagd wat hij zou doen op 60/60. Hij zei zelf de TGL60 omdat het zo weinig verschil is maar wel 40 euro goedkoper per lamp.
                    Hij zei ook moest je ooit naar 80*80 gaan kan je er zo nog 2 bij kopen + een houder van hun kan je er 4 aanhangen (totaal=228W). 100*100 zou hij er wel 5 nemen (Totaal=285W) en geen 4.
                Bezig...
                X