Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje :) Tneon/Hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje :) Tneon/Hps

    Korting op 420shop
    Zo na het LR kweekje, komen die er niet meer in. Opbrengst vind ik tegen vallen.
    En had meer kunnen hebben met een ander soortje.

    Heb nu de freebies van sannie te kiemen gelegd 5/5 gekiemd !
    Heb 6 Purple Princess gekiemd 6/6 gekiemd! (is outdoor strain, maar doe hem binnen) Heb ergens een binnen kweekje ervan gezien met lekkere buds.
    En wat onbekend zaad te kiemen gelegd, wat ergens uit een zakkie kwam.

    Maar volgens mij zijn die niet echt meer goed.
    1 ervan is ontkiemd. Rest heb ik maar eens in jiffy's gelegd, komen ze niet uit dan weg ermee.

    Heb toch genoeg zaad gekiemd, en kan ze niet allemaal in de tent kwijt als ze volgroeid zijn. (dr80)

    Heb ze nu weer onder de Tneon staan. En zal ze afbloeien onder de HPS (250W)
    Weer niet tegelijk ontkiemd. Dus weer verschil erin.
    6 staan al goed boven(afghaan x nycd). Die groeien super!
    De rest volgt.

    Previeuw (zijn ze niet allemaal) Die wat boven zijn is de afghaan x nycd. De rest volgen grote tape is de Purple Princess, dun gestreepte tape is het onbekende.
    DSC06957.jpg
    Last edited by Angelic2010; 13 September 2010, 18:09. Reden: Zaad wat niet ontkiemde verwijderd

    #2
    Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

    kijk weer met je mee
    Gzz

    Comment


      #3
      Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

      Eyy Angelic,
      Welke freebies van sannie zijn het hier?
      Het verschil in grootte is vaak nog te compenseren door de grootste dame aan de buitenzijde te zetten en de kleinste dame direct onder de lamp en het liefst met een wat hogere LV dmv bv een kapje of direct naast de luchtbevochtiger te zetten.

      Succes mate

      Comment


        #4
        Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

        De freebies zijn Afghaan x NYCD.

        De LV ligt nu ook vrij hoog, maar is eigenlijk niet zo nodig bij zaden. Dat over aan de buitenzijde zetten had ik al geschoten bij de lowryders

        Ik heb geen luchtbevochtiger in de tent Tot nu vind ik de LV prima. Naast de 5 afghaan die al boven zijn. Komen er nu ook al 3 Purple Princess boven, daar hoeven er nog maar 3 van boven te komen.
        Dat onbekend zaad heb ik pas 1 boven de grond. Ze kiemden lastig. Maar verwachte er ook niet veel van. Per toeval gevonden, in een grote zaak. Althans heb ik daar dus 1 van, hopelijk een vrouw.
        Ik laat de jiffy's gewoon staan(9 stuks) Gaat het me te lang duren voordat er wat boven komt, gaan ze weg. Het is geen gekocht zaad. Dus maakt niet veel uit. En 21 stuks passen er toch niet in me tentje

        Wat zou nu het beste zijn in een dr80, 7 liter potten of 11 liter? Wil d'r wel zoveel mogelijk in kwijt. Dus denk dat het 7 liter word.

        Die Purple Princess die ik gewonnen heb op JD hier, wekt mijn intresse wel. Ergens lekkere budshots van gezien. En geen kleine. Dus hopelijk over een tijd zo'n lekkere bud in de handen.
        Over de afghaan x nycd is nog niet veel bekend vind ik. Ben er nog veel over aan het zoeken. Maar volgens mij een gevoelig soortje. Zie veel herma's op het internet.
        Hopelijk krijg ik er geen.
        Last edited by Angelic2010; 13 September 2010, 18:04.

        Comment


          #5
          Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

          Net even snel gekeken in de tent. De jiffy's met zaad erin heb ik weg gedaan. Heb ze gecontroleerd. En maar 1 van dat onbekende zaad ontkiemde maar. En vind het zonde van me tijd, om er zolang op te wachten. Zelfs na 2 dagen kiemen tussen papier, 2 dagen jiffy's en nog geen verandering. Behalve 1 dus.
          Dus heb er in ieder geval 1 van.
          Dus ben benieuwd wat het word, en hopelijk vrouwtje.

          Dus ik ga met 12 stuks verder.
          5x afghaan x nycd
          6 x Purple Princess
          1x onbekend

          Hopelijke veel vrouwtjes

          Hoeveel 11 litter potten zouden in een dr80 passen?

          Comment


            #6
            Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

            afghaan x nycd, zijn die nog ergens te verkrijgen ?

            http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=nl
            Last edited by Prestin; 13 September 2010, 22:06.

            Comment


              #7
              Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

              Prestin ik heb idd veel gelezen over afghaan x nycd die hermie worden. Hoop dat het bij mij niet het geval is. Valt me ook op dat ik ze nergens meer zie bij sannies. Alleen maar andere freebies.
              Heb wel foto gezien van afghaan x nycd die geen herma is geworden. Dus het wel mogelijk. Dus ben benieuwd of ze herma worden.
              En zou dat zo zijn, heb ik wel nog 6 Purple Princess van Green ambasador(leuke prijs JD) En 1 onbekende.

              Hoelang zou het duren voordat je een herma zou kunnen ontdekken? Ik weet dat ze mannelijke/vrouwelijke kenmerken vertonen. Maar hoor ook vaak, dat je het later pas ziet. Iemand een idee?

              En anders haal ik gewoon nog wat zaad bij. ak48 (beladonna advies) of een ander soortje.

              Heb er nu 11 boven de grond, nog 1 hoeft maar boven de grond te komen. En kan ik gaan wachten tot ik ze kan gaan overpotten.
              Last edited by Angelic2010; 14 September 2010, 09:33.

              Comment


                #8
                Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

                11L potten zijn 25x25x30cm (hxbxd) dus er passen er 9 in een dr 80 en dan hou je 2.5 cm over bij de randen.

                En wat je zelf al zegt, betreft de herma's, bij de een zie je het snel bij de ander te laat. Gewoon goed in de gaten houden.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

                  Ja hopelijk dat het goed gaat, maar we zullen zien. Laat ze tot nu toe staan.

                  Comment


                    #10
                    Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

                    Zojuist bericht terug. Het hoeft dus niet zo te zijn dat het herma's worden. Dus ik laat ze staan. Ze groeien goed zo te zien. Ben nog steeds aan het wachten tot de laatste Purple Princess omhoog komt. En dan gaan ze om naar 18/6.

                    Heb ze nu nog op 24 uur staan. Vanaf dat ze er staan hebben ze ook geen water meer gehad.

                    Comment


                      #11
                      Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

                      Ik had van de 5 afghaan x nycd er 2 over.

                      Comment


                        #12
                        Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

                        cool hoop voor je dat het goe gaat en geen hermas

                        rustig
                        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                        Comment


                          #13
                          Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

                          Dus je had dus wel vrouwelijke en geen herma's? Zou mooi antwoord zijn. Tenminste positief nieuws

                          Comment


                            #14
                            Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

                            Zo eventjes verder. 1 wil maar niet boven komen, dus ik zie wel waar die strand.
                            Als die niet boven komt ga ik met 11 stuks verder. Maar verwacht nog wel dat die boven komt. Laat hem gewoon staan.

                            De afghaan x nycd groeien vrij snel!
                            De purple princess is recent pas boven, dus die zullen ook wel weer goed gaan.
                            Er zit dus wel verschil in tijd van het planten van het zaad.
                            Kan ik lekker afwisselend oogsten Weet de bloeitijd niet van de afghaan x nycd en ook niet van de purple princess. Laat staan van die onbekende

                            Groei ze kort voor, en gaan ze op 12/12
                            Potmaat twijfel ik nog. Wat zou het beste zijn in een dr80? 11 liter of 6,5 / 7 liter? Ik weet dat er 9 x 11 liter inpassen. Maar met 6,5 meer plaats over.
                            Neem aan dat met 6,5 L de planten ook groot genoeg worden? En toch opbrengst zal geven Hoe groter de pot, des te meer opbrengst hoor ik vaker.

                            Maar moet wel denken aan de ruimte in me tent 160 hoogte.

                            Hier wat foto's:

                            DSC06960.jpgDSC06959.jpgDSC06961.jpgDSC06965.jpgDSC06962.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/H

                              Ruimte moet gewoon vol staan, zelf werk ik liever met minder planten in iets grotere potten, minder werk.
                              Met kleine potten moet je meer in de gaten houden betreft voedingsbehoeften, ook kun je zo de hoogte beperken, immers meerdere plantjes moeten concuren, en zullen iets kleiner blijven.
                              Persoonlijk wacht ik ook niet op langzame zaden, duurt te lang, weg pleuren en de rest de kast in.

                              Succes nog.

                              Comment

                              Bezig...
                              X