Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje :) Tneon/Hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/Hps

    toch hoop ik met je mee op meer vrouwtjes maar die je al gevonden heb zie er goe uit
    en ben ook benieuwt naar het geen wat je wil gaan zetten

    rusitg
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

    Comment


      #62
      Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/Hps

      Ja die Uberkush zal morgen binnen zijn.
      Denk om even een terrarium even om te bouwen tot voorgroei hokje Wat zeil of piepschuim erin. En de Tneon erboven.
      Jammer dat er zo'n hoogteverschil in zit bij de planten.
      Als ik de uberkush erin zou zetten. Dan wel op een verhoging de eerste tijd
      Maar eerst voorgroeien onder de Tneon.

      En krijg ook nog 2 freebies Herijuana x Big white

      Dus lekkere soortjes Nu hopen op een goeie afloop.

      Zou zaad direkt op 12/12 onder hps goed kunnen? Als ik de hoogte van de vorige planten zag, groeiden die als kool opeens.
      Denk dat ik ze wel op 12/12 direkt kan zetten zonder problemen. Moet ook rekening houden met de ruimte die ik heb. 80x80x160.

      1 weekje voorgroei zou het beste zijn lijkt me. En dan onder de hps 12/12 Kan ik ze ook een beetje in hoogte controleren.

      Heb de planten die nu staan ook niet getopt. Dat valt ook te zien aan de hoogte van die onbekende.

      Comment


        #63
        Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/Hps

        Zo de uberkush zaden zijn binnen 6 uberkush seeds + 2 herijuana x Big white
        Dalijk eens werken aan het plekje waar ik ga voorgroeien. Kijken wat ik met dat terra kan bouwen. Heb nog piepschuim hier, dus daar kan ik ook nog wel wat mee

        Misschien dat ik 1 Herijuana x Big white direkt onder de hps ga zetten, en de ander voorgroeien. Leuk om eens het verschil te zien, en wat de planten dan doen.

        Comment


          #64
          Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/Hps

          als je ze voor groei op 18/6 met Tl dan kunnen ze gelijk onder de hps op 12/12 ben benieuwt wat je ga doe en hoe
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

          Comment


            #65
            Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/Hps

            Denk dat ik ze ook op 18/6 ga zetten. Eerste dagen wel op 24/0. Om eigenlijk een constante tempratuur te hebben bij bovenkomen
            Daarna dus even op 18/6 en daarna op 12/12 onder de hps

            Behalve 1 heri gaat direkt dan onder de hps zodra die ontkiemd is. Moet ze nog kiemen.
            Eerst nog stekgrond halen. En daarna moet ik weer een zak Plagrond grow-mix binnen krijgen Maar ze kunnen eerst via spongepots en daarna stekgrond, en daarna grow-mix.

            Vandaag een 2e vrouwtje ontdekt, en weer 1 man. Dus heb er nog 3 over. Wat die laatste gaat worden is de vraag. Maar ik verwacht vrouw.

            Comment


              #66
              Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/Hps

              ik hoop dat het een vrouwtje word,ik vind de nycd goed,,altijd al een lekker soortje gevonde..
              zetum op!!

              peace...
              love growing,love smoking,keep tokin!

              Comment


                #67

                Comment


                  #68
                  Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/Hps

                  Hey monty doe maar op slot ja, kweekje heeft ja geen zin meer

                  Comment

                  Bezig...
                  X