Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje :) Tneon/Hps
Re: Afghaan x nycd + Purple Princess + wat onbekend zaad kweekje Tneon/Hps
Dag 5 12/12
Eindelijk eens foto's met de lamp uit. Is echt een groen bladerdek. Vooral de afghaan trekt zich breed.
Purple princess begint nu goed omhoog te komen Afghaan een dikke voorsprong.
Ja ruiken doen ze al meer als 1 week. Vond ik al vrij snel.
Dikke stammen door de clip-fan
Denk wel dat ik een buisfan ga halen, en die als inblaas aan ga sluiten op een van de gaten in me tent..
Lv vind ik nog te hoog. En wil maar niet omlaag. Denk dat het ook komt, omdat me tentje zo vol staat.
Dat die mannen maar snel te voorschijn komen komt er weer ruimte bij.
Nou er komen steeds meer mannen tevoorschijn. Snap niet waarom zowat alles als man eindigt.
Weet nog niet duidelijk over de rest. Maar heb er alweer 1 weg kunnen pakken waar ik het vermoeden van heb.
Heb ook weer een vermoeden bij een ander. Dan blijft er niet veel meer over...
Denk eerder aan totaal opnieuw te beginnen. Alleen die vrouwtjes wat over blijven, blijven dan natuurlijk staan.
Heb nu 5x Uberkush FEM besteld. Geen gezeiks met mannen gedoe.
Mischien dat ik ook nog wat Sour Diesel van bulldog seeds erbij bestel.
Pff wat een slechte ronde zeg.
Van de 11 staan er nu nog maar 5 waarvan ik er nog 2 verdenk man te zijn.
Dus zowat alle afghaan x nycd man, zelfde als bij de Purple Princess (gewonnen via de lotto) Jammer van de zaden/stroom, en tijd die ik erin gestoken heb.
@ Gonzo
ko kush X skubba Feminized (Uberkush)
We werken nu enkele jaren met de ko kush maar nog veel langer met de genetica welke hierin gebruikt is, de pre98 bubba kush welke is gebruikt in beide ouders zal zorgen voor een volle bubba kush smaak met een fruitig maar donkere boventoon van kush en herijuana.
De skubba kush is een kruising tussen pre98 bubba kush en cheese, en dit was de plant welke uit mijn eigen selectie is gekomen maar ik heb haar gedoneerd aan een vriend en ben zelf verder gegaan met de killa kush, in de tussentijd stuurde diezelfde vriend en andere aanhangers steeds vaker samples op welke op zijn zachtst gezegd mond waterend waren, juist deze plant heeft een grote aanhang hier in Nederland. De mix van kush en cheese is heerlijk, dit met de herijuana om de smaak donkerder te maken en de potentie op te krikken.
Is een nieuwe soortje Dus ben benieuwd.
Als er voorbloei is, zou ik er dus gewoon stekken vanaf kunnen pakken? Moeten ze wel even wortelen dan, maar zou wel weer wat plantjes opleveren (wel wat stekpoeder halen dan)
Dat zou het verlies weer goed maken
Heb hier wel 1 steklamp van Tneon hier liggen, dus die zou ik daarvoor kunnen gebruiken.
Zouden het straks allemaal mannen zijn.
Heb ik gelukkig Uberkush nog liggen. Die ga ik direkt ontkiemen zodra ik ze binnen heb(Morgen )
Last edited by Angelic2010; 8 October 2010, 19:14.
Dag 12 12/12
Gister dacht ik al een vrouwtje ontdekt te hebben. Vandaag bevestiging. Eindelijk het eerste vrouwtje.
En is het dan ook nog eens het onbekende zaadje waar ik niks van verwachte.
Dit is ook meteen de groote plant. Die echt naar de lamp toegroeid. Waardoor ik hem volgens mij hoger kom te hangen.
Het plantje waarvan ik eerst van dacht MAN. NIET DUS.
Nu afwachten wat de andere 3 in de tent gaan doen. maar zie nog geen voorbloei bij die. Dus wie weet ook vrouw?
Heb totaal zo'n 7 mannetjes verwijderd van de 11 :O
Denk dat ik ook maar eens ga beginnen met ze een lichte dosis bloeivoeding te geven.
Zal straks eens foto's maken. Het tentje is in ieder geval niet meer zo vol als dat het was.
Zo even wat foto's. Niet echt een vol tentje meer. De grootste plant is een vrouwtje en is het onbekende zaadje. Dus afwachten wat de rest word
Vreemd dat juist dat ene zaadje wat ik per toeval gevonden heb wel vrouw word. Hoop dat de rest ook vrouwtjes worden. Anders zou het zaad van bekende breeders man geworden zijn. Vreemd.
Heb vandaag de eerste dosis bloeivoeding gegeven. Hopen dat het ook meer aanstoot geeft snel bloei aan te maken DSC00652.jpgDSC00644.jpg
Comment