Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek #1 // fastbuds gorilla auto. // ufo led 135w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Alles heeft nu 10 dagen (meen ik) goed kunnen drogen in de tent!
    De takjes knakten over, dus werd het tijd voor de dames op te maken en in de pot ermee!

    De eerste heeft (voor mij en voor een eerste keer) het al niet slecht gedaan! Maar denk dat deze de meest fluffy toppen had!
    Gisteren toch al eens moeten roken! Lekker zoete geur, beetje lemon achtig! Wel een hele aardeachtige lemon achtige smaak! Niet slecht, maar gaat nog beter worden met wat curen! Ben benieuwd!

    2&3 volgen nog!
    Maar door de storm gisteravond hier, vroeger moeten stoppen om enkele spullen buiten wat beter te beveiligen!
    Laterz!
    Attached Files

    Comment


      #32
      Ben er even tussenuit geweest.. Fast buds.. Is dat weer iets nieuws? De laatste innovatie die ik op dat gebied mee maakte waren de autoflowers

      En die folie, is dat een trucje om de wortels naar boven te krijgen? Of gewoon om uitdrogen tegen te gaan. Mijn toplaag heeft nog wel wat huisvesting voor wortels beschikbaar
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Anymouse
        Anymouse commented
        Editing a comment
        Fastbuds is Amerikaanse seed bank van vooral autoflowers!
        En die folie, heb ik ook maar gewoon bij iemand anders op forum gezien!
        Om idd de wortels naar boven te krijgen... En helpt ook wel bij uitdroging wss? Want bij die leds viel dat best wel mee!

        In ieder geval, ik ben content!

      #33
      Ben dus gestrand op 98g toppen en 42g knipafval en zeer fluffy topjes! Maar alles zit wel lekker vol trichomen !
      De oogst is beter meegevallen dan ik oorspronkelijk gehoopt had! Meer dan dubbel al wel! Nu goed curen en dan genieten!

      Volgende kweek zal voor najaar/na de zomer zijn! Te heet hier op zolder met mooi weer! Gaat te veel gedoe worden vrees ik!
      Maar ben geen reuze grote roker en denk hier wel even mee toe te komen!

      Grtzzzzz ✌️
      Attached Files

      Comment


        #34
        hoeveel watt verbruikte deze 2 lampen samen ?

        Comment


        • Anymouse
          Anymouse commented
          Editing a comment
          Het is 1 lamp van 130w en 1 zou 150w zijn! Maar werkelijk verbuik weet ik nu ff niet! Zal bij mijn volgende ronde zeker nog eens checken!
      Bezig...
      X