Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Pineapple Kush, 1x Chocolate Haze, 600W Mars Hydro LED, 1m²

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Hey Bosuil,

    Ik zie niet direct een groot probleem. Bij enkele bladeren die in de schaduw/duisternis hangen zie je wat lelijke plekken, maar deze bladeren mogen geen indicatie vormen. Dat blad met die 1/2 gele vingers lijkt meer een genetische fout. Ik zou dat lelijke blad eraf trekken en alle bladeren die geen licht krijgen ook verwijderen.
    Mocht het probleem dan aanhouden, dan is er sprake van een voedingsprobleem. Met deze foto's zou ik dat niet meteen constateren.

    Groeten,

    Comment


      #32

      Het is bosmuis..
      Ik ga ze er meteen afhalen, bedankt!
      Last edited by QnQ; 7 July 2019, 09:52.

      Comment


        #33
        Excuses! auto-correctie, veel succes Bosmuis!

        Comment


          #34
          zo, weer een update tje!
          Ondanks de paar gele bladeren, gaat het goed met de dames.
          De dames zijn (volgens het boekje) eind juli / begin augustus klaar, nog een maand dus.

          Dit is mijn eerste kweekje, en heb het idee dat ik tot nu toe niet mag klagen.
          Ben tegen weinig probleempjes aangelopen. Maar er kan natuurlijk nog van alles misgaan.

          Ik kan nu wel zeggen dat ik er een "groene" hobby bij heb.

          Hieronder nog even een opsomming van de "belangrijke" kweekdata's van mijn kweek :

          14 april - ontkiemen
          17 april - eerste dag tent
          22 mei - 1e dag 12/12
          10 juni - bloei is begonnen
          Tot Volgende week!

          222.jpg 88.jpg 99.jpg 111.jpg 22.jpg 11.jpg 77.jpg 55.jpg 66.jpg 44.jpg 33.jpg

          Comment


            #35
            Supergoed dit!!

            Ik heb eigenlijk altijd wel wat problemen als ik rond week 5 6 van de bloei zit.
            Hier zie ik daar niks van, ga vooral zo door!!

            Dat wordt een hele vette oogst, vooral voor een bosmuis!!


            Grote Groeten
            "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
            "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
            "Ajeto" - Buurman en Buurman

            Comment


            • bosmuis
              bosmuis commented
              Editing a comment
              Week 4 is bijna achter de rug, dus ik hoop week 5 / 6 rustig door te komen

              Bedankt voor je reactie, Grote Groeten terug

            #36
            Nice! Mooie knotsen.
            Pas op voor bleaching nu.
            Hou de lampen op de juiste afstand van de dichtstbijzijnde toppen. (niet te dichtbij)
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • bosmuis
              bosmuis commented
              Editing a comment
              Dat is dus wel iets waar ik tegenaan loop, 1 plant is 25 a 30 cm groter dan de andere 3.
              Ik heb maar 1 lamp, en heb er redelijk vroeg een scrog net over geplaatst.

              Om alle planten op gelijke hoogte te houden, dacht ik ff het scrog net te verwijderen en dmv wat ophoging de planten gelijk te krijgen.
              Maar bij het loshalen van de eerste haak, zag ik direct al dat de planten bijna diagonaal gingen staan, en wou geen risico nemen.

              nu heb ik de lamp wat schuiner gezet, maar dit heeft minimaal effect.
              en zie ik op de grootste plant, in de top, veel "dooie"bladpuntjes ontstaan.

              Maar hoe hier nu mee om te gaan, is mij een raadsel.

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              1 plant zorgt dus voor problemen in de hele tent?
              Dan zou ik wat aan de ene plant gaan doen, probeer haar zoveel mogelijk plat te leggen, alles scheelt!!

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Maar een scrognet is juist om te zorgen dat ze op dezelfde hoogte blijven.
              Het is dan de bedoeling dat je ze horizontaal op dat net/gaas bindt zodat alleen de toppen recht overeind staan en de lamp optimaal staat voor alle toppen.
              Je gebruikt het net nu als steun-net, niet als scrog. Dat kan ook, maar dan heb je dus dat ze niet allemaal even hoog worden.

            #37
            1e keer? Doe je verdomd goed!
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment


              #38
              Ad usum proprium!

              Comment


              • bosmuis
                bosmuis commented
                Editing a comment
                Het heeft mij verbaast van wat voor goede kwaliteit deze lampen nog zijn.

                Ben op deze keuze uitgekomen, nadat MIGRO op YouTube er een test op had losgelaten, endeze redelijk goed uit de test qua prijs/kwaliteit.

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Ik ben ook nog steeds positief over hun lampen het enige wat mij stoorde waren de fans die waren altijd al luid. Maar die zijn ook niet meer aanwezig bij de eco en T/SP series en volgens mij valt het bij jou wel mee ze zullen vast betere fans hebben nu?
                Ben het met je eens hoor je krijgt degelijk waar voor je geld en het meeste is betaalbaar niks over de top. In het begin was het nog wat aan de prijzige kant toen ze voor het eerst met CREE samen werkte.

              #39
              Ziet er heel goed uit damn zeg niks te klagen hier
              vooral zo doorgaan topper.

              eerste ronde!!
              Haze kweek #1
              Haze kweek #2
              Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

              Comment


              • Weske
                Weske commented
                Editing a comment
                Wauw nee dat wist ik series niet man dan staat het er standaard onder bedoel je dat is beter inderdaad dankjewel ganjagast je bent een topper

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Super, bedankt

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Graag gedaan gents

              #40
              Mooie kweek bosmuis .

              Comment


                #41
                Zo weer een weekje verder. Week 5 is afgerond, en gaan vanaf morgen de 6e week echte bloei in.
                Vanaf vandaag geen Alga bloom meer, alleen nog green sensation, en vanaf volgende week alleen nog water met een ph van 6.2.
                ik ben van plan om alles in 1 keer te oogsten, aangezien ik in mijn kweektent moet gaan drogen. De Pineapple Kush moet 7 a 8 weken bloeien, en de Chocolate Haze 8 tot 10 weken.
                Het slimst lijkt me dan ook om in de 8e week te gaan oogsten, nog z'n 15 dagen dus

                Helaas zijn niet alle foto's scherp geschoten:
                IMG_20190714_090659.jpg IMG_20190714_090648.jpg IMG_20190714_090624.jpg IMG_20190714_090640.jpg IMG_20190714_090744.jpg IMG_20190714_090818.jpg IMG_20190714_090851.jpg IMG_20190714_090837.jpg IMG_20190714_090531.jpg IMG_20190714_090512.jpg

                Comment


                  #42
                  nette moestuin

                  Comment


                    #43
                    Proper!
                    Ad usum proprium!

                    Comment


                      #44
                      Ben alleen bang je die middelste top rechtsvoor weg kan doen bovenin lijkt zo wel of er lightbleach is geweest.

                      verder ziet het er mooi uit hoor nette ronde
                      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                      Comment


                      • bosmuis
                        bosmuis commented
                        Editing a comment
                        Welke top gedoel je precies? Van welke foto?
                        Is het niet het lichtinval? Ik heb een soort van bouwlamp achter me staan, erg donkere kamer waar het staat.

                        Bij bleaching word de top toch totaal wit?

                      #45
                      Deze bedoel ik die staat ook vol onder het licht ik denk zelf iets te dicht erop.(kan het mis hebben maar lijkt zo)
                      20190714_224555.jpg 20190714_224543.jpg
                      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                      Comment

                      Bezig...
                      X