Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x white rhino, 1x white widow, 600watt HPS, SCROG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x white rhino, 1x white widow, 600watt HPS, SCROG

    Korting op 420shop
    Ronde 2.

    Superbox tent 120x120x200cm
    sylvania 600watt
    Adjust a wing
    LAZERLITE dimmable elec ballast
    Softbox 550 m3/h
    ph meter
    tempratuur en luchvochtigheids meter
    3x 30l vierkant potten 3x White Rhino

    1x 30l ronde pot 1x White Widow
    PLAGRON lightmix
    PLAGRON power roots, pure enzym, lemon kick, vita race
    PLAGRON terra grow, terra bloom, pk 13-14, sugar royal

    28 april kwamen ze alle 4 boven, heb er meteen half afgesneden 5 liter flessen omheen gedaan voor vochtige klimaat..

    2 weken lichtschema 24/0 en 250watt
    1 week lichtschema 20/4 en 400watt
    10 dagen lichtschema op 18/6 en 600watt
    Nu 8 of 9 dagen op 12/12 zn 600watt

    Eerste 2 weken geen voeding gehad, toen rustig gestart met enzym, power roots en groei voeding. 2ml, 1ml en 4ml ongeveer per 4l water 1x per week,

    Geef nu 3ml enzym, 2ml power roots en 6ml groei voeding. Merk niks van over of ondervoeding. Lijkt goed te lopen.

    Heb staan sukkelen met een net om te gaan scroggen maar die kreeg ik niet op maat gesneden en vond de gaten te groot, heb toen maar een hek gekocht met even grote gaten en die op maat geknipt en bevestigt lijkt goed te zitten.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 8 photos.

    #2
    Lijkt me een mooi begin, succes!
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Upheavel
      Upheavel commented
      Editing a comment
      Dank je wel, ze zijn ondertussen al verder.. dacht start pas een topic zodra ik de bloei in ga

    #3
    15 mei begonnen met bondage
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Is dat niet een beetje vroeg?

    • Upheavel
      Upheavel commented
      Editing a comment
      Ik heb het er maar op gegokt, wil ze kort proberen te houden.. lijkt erop dat het geen negatieve effect heeft gehad

    #4
    30 mei 1e poging scrog net mislukt te slap en te grote gaten
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


      #5
      30mei meteen ook poging nr 2, hek gekocht en op maat geknipt en goed vast gezet lijkt perfect te zijn

      Ook meteen klok op 12/12 gezet
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 8 photos.

      Comment


        #6
        Mooi rek heb je gefixt! Komt
        vast goed vol suc6 daarmee

        keep them green

        Comment


          #7
          tnx haha komt hopelijk helemaal goed​​​​​​​

          Comment


            #8
            goed begonnen is half gewonnen

            Comment


              #9
              Heel mooi! Succes.

              Comment


                #10
                veel succes
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                KEEP ON GROWING AND SMOKING

                Comment


                  #11
                  Staat er mooi bij zo
                  succes
                  Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                  Comment


                    #12
                    Dag 11 op 12/12,

                    Hebben voeding gekregen, 4l water 6.0ph, groei 4ml, bloei 6ml, roots 1ml, enzym 4ml.


                    vorige ronde had ik wat licht lekken via de inlaat, heb toen een bocht erin geplaatst en zwart geverfd van binnen.
                    nu heb ik de tent verplaatst en heb ik een stuk slang over. Deze bevestigd aan de bocht van de inlaat, zo komt er zeker geen licht meer door..

                    Zit er nu aan te denken om er een actieve lucht inlaat van te maken, muur zit al een opening in voor vers lucht.

                    Is dat aan te raden een actieve inblaas?
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 7 photos.

                    Comment


                      #13
                      Waarom geef je Plagron Grow en Bloom tegelijk ?
                      (weet je meer?)
                      Ik weet niet precies hoe dat bij Plagron zit, maar er zijn merken waarbij die elkaar niet zo goed verdragen kan ik me herinneren.
                      Ik zie het ook niet in het Plagron Terra schema.
                      Laatste week groei = roots, zym en grow
                      En de eerste week bloei = roots, zym en bloom

                      De bloei begint als er bovenin al een soort mini-topjes zijn.
                      Tot die tijd kun je Grow blijven geven anders blijft er teveel P en K in de aarde hangen.
                      Met pH 6 zit je tegen de ondergrens. 6-6.5 wordt aangeraden.

                      Als een actieve inlaat niet nodig is voor de temperatuur zou ik dat niet doen.
                      Het zijn weer extra kosten (elektra, afzuiger, pollenfilter) en weer iets dat kapot kan.
                      Het kan wel natuurlijk, maar als de temperatuur al goed blijft gaat het niets extra brengen.

                      De uitlaat mag (moet) liefst wel naar buiten ivm mogelijke vochtproblemen in huis.

                      Mooi veldje.
                      Mag ook gezegd worden.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                      • Upheavel
                        Upheavel commented
                        Editing a comment
                        Eigenlijk weet ik niet waarom ik bloom en grow geef.. Deed dat de vorige ronde ook zo omdat ik begreep dat je grow tot 3 weken ongeveer in de bloei moest geven en bloei begint te geven zodra de topjes beginnen te vormen, voor mij lijkt t alsof de bloei gaat beginnen zak zo fotos maken.. maar wist niet dat ze niet samen mochten, misschien daarom dat ik de vorige ronde met hermas zat, gaat waarschijnlijk nu ook zo worden dan of kan ik ze nog wat meer afgezuurd water geven..

                        De ph klopt normaal geef ik niet zo laag meestal 6.5, iets te veel lemon kick gebruikt.. maar dacht al dat de grens op 6.0 of 5.8 lag al las ik wel laatst dat een afwisselende ph-waarde word aangeraden voor opname van verschillende stoffen.

                        Vorige ronde van januari tot april stabiele tempratuur gehad van 28 graden met lampen aan.. nu met het mooie weer vorige week beetje paniek gehad maar niks gemerkt aan de planten constant tempratuur van 32,6 graden met lampen aan alleen als ik de tent open zet helemaal dan daalde de tempratuur naar 30.8 graden.. ben er wel beetje bang voor straks dat t te warm gaat worden of zou het voldoen om die slang op de muur aan te sluiten zonder fan erin?

                        Anders zal ik de elektronische ballast op 400watt moeten zetten en dat doe ik liever niet zou m t liefst op de 660watt stand willen zetten

                        Mijn uitlaat gaat wel naar buiten rechtstreeks, dat is iets wat ik bij het opzetten van de tent al door begon te hebben dat de lucht wel naar buiten moet en niet weer terug de tent in word gezogen.. heb 2 aansluitingen in de muur 1 aan de bovenkant waar de uitlaat heen gaat en 1 aan de onderkant die momenteel niet gebruikt word zit nu ventilatie rooster op gemonteerd. Wou die daarop monteren maar dacht zonder fan erin zal t niet veel nut hebben..

                        Haha tnx veld is inderdaad mooi, vind het scroggen wel leuk hoor.. Al vele malen beter dan me vorige ronde met de 3 kalashnikovas, wat zelfs geen verkeerde ronde was, wel 1 plant slechte wiet maar de andere 2 voor mijn doen topwiet!
                        Last edited by Upheavel; 11 June 2019, 17:48.

                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Yeah, voor noodgevallen kan dat wel een keer 1 of 2 dagen op lager wattage maar langer wil je voorkomen.
                        Kijk dat de inlaat en uitlaat niet te dicht bij elkaar zitten anders trek je nog die warme lucht terug.
                        Als je de tent vol rook zet kun je buiten zien waar het heen gaat, om te testen
                        Een echt pollenfilter is wel noodzaak als je lucht van buiten haalt anders zuig je elke stuifmeelkorrel naar binnen met de kans op onbekend zaad tussen je wiet.

                      • Upheavel
                        Upheavel commented
                        Editing a comment
                        De uitlaat gaat via de muur naar de dak.. heb dit niet zelf gedaan maar dat was al zo, in het verleden zijn hier vochtproblemen geweest en hebben ze ventilatie gaten gemaakt in alle kamers..

                        Ga nu eerst een grotere ventilator kopen, gebruik nu 2 kleintjes maar vind het onvoldoende de planten komen niet echt in beweging.. dan kan ik er 1 op de lamp richten en 2 op de planten kijken hoe dan de temp zal zijn, voor de zekerheid koop ik wel een actieve inlaat, zag die setje te koop staan voor 30euro ofzo met slang erbij en als t nodig is zet ik m aan

                      #14
                      Dag 12
                      Attached Files
                      Last edited by Upheavel; 12 June 2019, 20:41.

                      Comment


                      • Ipie
                        Ipie commented
                        Editing a comment
                        Ik zie alleen hokjes.
                        Even opnieuw foto plaatsen a.u.b.

                      • Upheavel
                        Upheavel commented
                        Editing a comment
                        Nu wel te zien?

                      • Ipie
                        Ipie commented
                        Editing a comment
                        Ja nu wel, prima toch!!

                      #15
                      dag 13,

                      Hebben enkel afgezuurd water gehad ph 6.5
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 4 photos.

                      Comment

                      Bezig...
                      X