Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grow room 13 stuks onder cob led 440 watt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Beter zelf wat knutselen! Succes!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #32
      PS: Let eens goed op de NPK en EC waardes van de grond die je gebruikt. Die DCM potgrond voor mediterraanse planten is totaal niet geschikt, waarschijnlijk was dat de reden voor het vergelen van de planten.

      Volgende maal een zakje kopen voor groenten
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        mijn auto's staan buiten in de zelfde grond en die zijn bijna klaar en nog mooi groen met grote toppen
        zo begrijp het zelf niet goed

      #33
      Update

      8/8

      voorbloei 14 dagen
      bloei 47 dagen
      temp 22.4 / 27.2
      lv 38/49
      lamp hoogte 25 cm

      hallo

      dek dat hier een foutje gemaakt heb ik mij berekening en dat de dagen bloei hier iet kloppen wil dat eerst eens recht zetten
      zitten vandaag op 8 weken bloei
      ze zitten in bloei van 11/6 zo bijna 2 maand ( binnen planten )
      buiten planten gorilla blue bloei ook van 11/6 en de jack herrer van 2/7

      met het bekijken met de microscoop staat alles wit en hier en daar begin de eerste amber kleur te spotten

      zoals je weet staan de binnen planten er niet mooi bij maar kan me eigenlijk iet zo veel schelen
      mijn stach zo goed als op en heb er snel nodig zo dat het amber er maar snel door komt kleuren

      IMG_7825.JPG

      niet echt groen meer maar de toppen groeien wel mooi door vind ik zelf

      IMG_7826.JPG IMG_7828.JPG IMG_7830.JPG IMG_7830.JPG

      IMG_7831.JPG IMG_7832.JPG

      nu gaan we eens over op de buitenplaten
      die staan een stuk groener zelfde aarde en zelfde water zo wat het verschil zit weet ik niet

      we gaan van start met de gorilla blue's zijn klein gebleven door te lang in kleine potjes te zitten maar aan de 1ne plat zit er wel wat meer dan de andere
      IMG_7834.JPG IMG_7835.JPG

      die ene is 1 gehele pluk de lengte van de plant .

      nu de jack herrer die doen het ook goed
      IMG_7836.JPG IMG_7838.JPG

      mooie toppen die ze krijgen ze mogen nog ff blijven staan


      en als laatste de jack diamonts

      IMG_7839.JPG

      er zijn nog zaadjes met auto's op komst om er nog bij te zetten weet dat het beetje laat is maar zo lang ze kunnen ze in de serre blijven staan en zal laatste weken afbloeien dan in de kast er kunnen er toch 25 potten in van 11l als ik ze geheel vol zet

      en ja ik weet wat jullie gaan zeggen niet doen om beestjes binnen te hebben in je kast
      zal toch maar de laatste 2 a 3 weken zijn van de bloei verwacht dat ze geheel sept in de serre gaan kunnen staan en dan mss nog paar weekjes onder de lampen

      en als het blijkt dat ik beestjes heb zal ik na de kweek terug ff met drijf gas spuiten en na 2 uur ligt alles terug dood
      heb er nog over van wanneer ik de moord gedaan hebt op de trips

      voila dat was het terug dek dat volgende post zal zijn bij de kap van de planten en dan nog de gewichten

      keep you up to date ... ga binnen kort ook op vakantie zo hoop dak ze nog kan kappen voor de vakantie en terwijl ik weg ben kunnen ze drogen

      now time to




      Attached Files
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Is dat gas wel goed voor je toppen dan!?

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        @Rreppellsteeltjam je mag het niet gebruiken als je plant al toppen staan heeft ofwel in de veg stadium of als de tent leeg staat

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
    Bezig...
    X