Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 soorten DNA-GENETICS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Moet zeggen, dat ik bij mijn OG Kush (er zit btw pheno in die roze word, super mooi!) ook snel overvoeding had.. Weet niet of het vaker zo is.. Maar the more you know, eeh?
    Maar bij jou lijkt het eerder een blokkade ivm die gele plekjes? o.O
    sigpic

    Comment


    • SweetMango
      SweetMango commented
      Editing a comment
      Zou ik niet weten.
      Temp was gewoon, was ook voor de hitte.
      Jammere er van is dat ik maar 1 OG had staan. Dus ik zou echt niet weten of dit nog een keer gaat voorkomen.

    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Hoi SweetMango, had jij toevallig de purple og 18 kush staan?ik heb namelijk de gewone og 18 kush staan.

    • SweetMango
      SweetMango commented
      Editing a comment
      Hooi,
      Nope. Gewoon OG Kush. Ook de ouders gekeken, en das chemdawg en kush.

    #17
    Ik volg ook evenvoor je banana want ik heb er ook eentje staan

    Comment


    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Welkom welkom

    #18
    We zetten ons stoeletje erbij
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Welkom welkom

    #19
    Goedenavond mede kwekers

    Hierbij weer een update.

    Afgelopen vrijdag zijn de dames naar hun 11 liter potten verhuisd.

    Ik heb eerst twee dagen van te voren een kan van 8 liter gevuld zodat de chloor eruit kan.
    Ik heb vrijdag de kan aangemaakt met 20 ml rhizoroots en van de boosters ieder 8 ml.
    De potten gevuld met plagron light mix en in iedere pot ongeveer 100 gram lavameel door de mix gemengd en de gaten voor de dames gevuld met mycorrhiza schimmels (circa 4 gram).
    Daarna de dames ingegraven tot hun lobblaadjes.
    Daarna heeft elk dametje 1 liter aangemaakt water met een theelepeltje bacto gehad





    De OG#18 kush heeft een beetje opstart problemen ,ze heeft wat gele blaadjes maar ik ga er van uit dat dat wel goed komt nu ze in de 11 liter potten staan.
    Ze hebben afgelopen voor het eerst de boosters gehad, vanaf aankomende vrijdag krijgen de dames elke week een maal de boosters mee en tevens begin ik dan ook rustig aan met de groeivoeding.


    De lamp hangt op 40 cm hoogte, bij de afgelopen kweekjes in deze tent vonden de dames dat de prettigste hoogte.
    Hier hangt de lamp op 70 cm hoogte en op vol vermogen, Ik heb bij de eerste kweek met de cobs van Flip Hasjkip een tabel gehad voor de afstand tussen de cobs en de
    planten en die ga ik bij deze kweek ook gebruiken.

    Hierbij nog wat foto`s van de dames van vanmiddag, foto`s zijn gemaakt net voor de lampen aangingne.


    tent 2



    Nou mensen dat was hij weer,
    Tot de volgende update.

    Mvg
    Attached Files

    Comment


      #20
      Hallo Homegrow

      ​​
      Ik denk dat je niet veel langer had moeten wachten met verpotten, de dames zien er een beetje verlept uit!
      Die voeding zal hun goed doen!

      Ik heb geen ervaring met jouw voeding, maar is het niet wat vroeg om nu al met boosters te beginnen??
      Die bladproblemen kunnen ook daardoor zijn ontstaan

      Probeer erop te letten dat je niet op de planten knoeit net de watergift, veroorzaakt ook vlekken enzo


      Zijn dat nu groen fluorescerende tentpalen??​​​​​​​
      ​​​​​​​
      Grote Groeten
      ​​​​​​​
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Homegrow77
        Homegrow77 commented
        Editing a comment
        Hoi Takketoelli, inderdaad ik had niet langer moeten wachten.
        De voeding en de boosters zijn helemaal bio en dienen vanaf week 1 groei toegediend te worden ivm het bodemleven.
        Ik heb dit ook bij de andere kweekjes gedaan en daarbij ook geen problemen ondervonden.
        De gele blaadjes kreeg al voordat ik begon met boosters dus daar zal het niet aan liggen.
        Mvg
        Last edited by Homegrow77; 5 August 2019, 08:15.

      #21
      Goedemorgen mensen,
      Vandaag weer een update.

      Vandaag groei dag 23.

      Afgelopen week veel weg geweest met het gezin dus geen foto`s van doordeweeks.

      Ik heb gisteren 1 liter water aangemaakt met 3.5 ml growht accelator en 1 ml boosters en ieder plantje heeft hier ieder 125 ml van gehad.
      Dit was de eerste keer dat de plantjes water kregen sinds ze zijn over gepot.

      De lamp in tent 1 hangt op 40 cm en de lamp in tent 2 hangt op 60 cm.



      Ik heb net na de lampen uitgingen nog wat foto`s gemaakt





      Ik ben nu een weekje verder en ik vind dat de dames zich goed herpakt hebben, ik heb hier en daar wel een blaadje wat helaas niet de kleur heeft wat ze moet zijn maar ik hou de goede moed in.

      Ik heb nog op seedfinder wat zitten zoeken op de voedingsbehoefte van de dames en alle vier de dames lusten er wel pap van volgens de ervaringen die er op staan.

      Het is me deze ronde wel op gevallen dat de dames in tent 1 staan niet ze hard gaan als de vorige die ik er onder had staan, misschien vind de ene strain het disco licht wel fijner als de andere.

      Het is de bedoeling om deze week te gaan toppen als ze groot zat zijn en dan de dames in tent 1 nog een weekje te laten bij komen en dan gaan ze op 12/12.

      De dames in tent 2 worden ook getopt en daar komt dan nog een net in en blijven voorlopig op 18/6 staan.

      Dit was het weer iedereen een prettige dag gewenst.

      Op en aanmerkingen zijn altijd welkom
      Attached Files

      Comment


        #22
        succes zal ook mijn stoeltje bij zetten
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        • Homegrow77
          Homegrow77 commented
          Editing a comment
          Welkom smoker2002

        #23
        Goedemorgen mede kwekers

        Vandaag een update van afgelopen week.

        Zondag 11-8 hebben de dames alle 125 ml water en voeding gekregen.

        Maandag 12-8 niks gegeven en zagen ze er zo uit


        Op 13-8 hebben de dames weer 125 ml water en voeding gegeven.


        Op 14-8 zijn de dames in tent 2 getopt, de dames in tent 1 worden niet getopt.


        Op 15-8 heb ik de dames lekker met rust gelaten.


        Op 16-8 hebben de dames uit tent 2 250ml water en voeding en boosters gehad, de potten voelden nogal licht aan de dames in tent 1 hebben nog niks gekregen want de potten voelde nogal zwaar aan.


        Algemene indruk tot nu toe is dat de dames in tent 1 het minder doen als de dames in tent 2.
        Of dat nu ligt aan de soort of aan de lamp of het feit dat het freebee`s zijn ,ik weet het niet.

        De dames in tent 1 gaan morgen op 12/12, ze hebben dan 31 dagen groei gehad en aangezien dat de sour kosher sativa dominant is lijkt me het wel tijd om ze in de bloei te zetten.
        Ik zal ook gebruik maken van het webb-it netje wat bij de tent zat ivm de hoogte van de tent.

        Over tent 2 zit ik nog te twijfelen wat ik wil doen, ene kant wil ik ze ook in de bloei zetten maar aan de andere kant denk ik laat ze maar mooi groeien door het net heen.
        Suggesties zijn zeer welkom.

        Ik weet dat ik vroeg ben begonnen met voeding maar dat is geheel biologisch en zover ik begrepen heb neemt de plant wat ze nodig heeft.
        En aangezien dat de dames die ik heb staan wel van een slokje voeding houden neem ik liever geen risico.

        Nou mijn vakantie zit er weer op vanavond alweer starten.

        Ik wens iedereen een prettige dag verder en tot de volgende update
        Attached Files

        Comment


          #24
          Ziet er netjes uit! Ik volg ook

          Comment


          • Homegrow77
            Homegrow77 commented
            Editing a comment
            welkom

          #25
          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment


            #26
            Goedemorgen mede kwekers en andere forum gebruikers.

            Vandaag weer mijn wekelijkse update.

            De groeifase zit erop, de dames staan allemaal op 12/12.

            De eerste werkweek zit er ook alweer op phoe phoe dat viel ff tegen.

            Totaal dagen groei tent 1: 32 dagen
            Totaal dagen groei tent 2: 36 dagen

            Op 19-8 is tent 1 op 12/12 gegaan en hebben alleen de dames uit tent 2 ieder 250 ml water en voeding gehad.
            Tot en met 22-8 heb ik helaas geen foto`s kunnen maken, maar valt hierover ook weinig te melden.

            22-8 stonden de dames er zo bij


            Op 23-8 hebben alle dames 250 ml water en voeding en boosters en een lepeltje bacto gehad.
            Helaas geen foto van tent 1.
            Vandaag is ook tent 2 op 12/12 gegaan.


            Op 24-8 hebben de dames in tent 2 nogmaals 250ml water en voeding gekregen, de dames lusten er wel pap van.
            Ze stonden alweer droog en spotte hier en daar wat gele blaadjes onderin dus daarom nog wat extra voeding.


            Gisteravond in heb ik de dames in tent 1 geknakt om een egaal veldje te krijgen rechtsachter bleef wat kleiner als de andere dames.
            Ze stonden vanmorgen alle drie alweer met de kopjes omhoog.

            Gisterenavond in tent 2 heb ik de dames met een binddraad naar beneden gebonden ook voor een egaal veldje te krijgen.
            Nog bedankt voor het advies @Takketoelli.


            Dit was het weer voor deze week, indien er niks spannends gebeurd meld ik me volgende week weer.

            De groeten
            Attached Files

            Comment


            • Homegrow77
              Homegrow77 commented
              Editing a comment
              Ja dat klopt maar alles op het gemak en dan komt het wel goed

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              ziet er goed uit

            • Homegrow77
              Homegrow77 commented
              Editing a comment
              Dank je ganjagast

            #27
            Zien er goed uit

            Comment


            • Homegrow77
              Homegrow77 commented
              Editing a comment
              Thanks

            #28
            staan er mooi bij veel succes
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


            • Homegrow77
              Homegrow77 commented
              Editing a comment
              Thanks

            #29
            Top gaat lekker zo
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


            • Homegrow77
              Homegrow77 commented
              Editing a comment
              Thanks

            #30
            Goeiemorgen mede kwekers en mede forum gebruikers.

            Vandaag weer een update.
            Het is helaas een update met weinig foto`s, mijn telefoon is van mijn werkplek naar beneden gedonderd en was maar weinig van over.
            Ik heb nu ff mijn oude telefoon maar de foto`s zijn helaas niet geweldig.

            Vandaag 6-09-2019

            Groeidagen tent 1: 32 dagen
            Voorbloei tent 1: dag 18

            Groeidagen tent 2: 36 dagen
            Voorbloei tent 2: dag 14

            De dagen van 27-8 tot en met 31-8 hebben de dames uit tent 2 dagelijks 250ml water en om de dag voeding gekregen, en op 30-8 hebben de dames uit tent 1 250 ml water en voeding en boosters gehad en de dames uit tent 2 500ml water en voeding en boosters gehad.

            Ik heb de dames uit beide tenten meerdere keren geknakt voor een redelijk gelijk veldje te krijgen, is niet echt gelukt in tent 1 rechtsachter blijft toch wat kleiner ten opzichte van de andere.

            In tent 2 heb ik ook de dames wat gebonden hier en daar icm knakken, de holy grail is aardig gelukt vind ik maar de strawbeery banana gaat alle kanten op.

            Ik zal eens wat me er eens wat meer over gaan inlezen.

            Ik ben op 1-9 begonnen met het opvoeren van geven van water in tent 2, van 250 ml dagelijks naar 500ml per dag want na twaalf uur stonden de potten alweer droog met 250ml water.

            De dames uit tent 1 gebruiken nauwelijks water, potten blijven redelijk zwaar.
            Ze hebben op 30-8 250ml water gehad en toen pas weer op 3-9 en vanavond krijgen ze weer water.
            Ze beginnen nu wel wat meer te gebruiken maar zie ook nog bijna geen bloeiverschijnselen na 18 dagen.
            Ik denk dat ze gewoon wat langer nodig hebben en of dat aan de verschillende lampen ligt ik weet het niet.

            maar goed ik heb deze week nog wel foto`s kunnen maken wel met mijn oude telefoon.

            Op 1-9 stonden de dames er zo bij


            De dames in tent 2 krijgen vanaf afgelopen zondag ook alleen maar water ze hebben aardig wat groeivoeding gehad voor die tijd en het word bijna tijd voor de bloeivoeding.
            De dames in tent 1 hebben op 3-9 nog wel groeivoeding gehad.

            3-9 stonden de dames er zo bij


            Ik heb vanmorgen foto`s gemaakt net nadat de lampen uit zijn gegaan


            Ik heb ook foto gemaakt van tent 2 met de lamp aan


            Ik zit alleen te twijfelen of tent 2 nu in de echte bloei staat of niet, ik heb me nl al vaker vergist hiermee.
            Ik zal vanavond eerst even de updates van andere verslagen lezen, ik ben nog nergens aan toe gekomen deze week.

            Mvg
            Attached Files

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Er zitten wel pruikjes op Het strekken zal nog eventjes doorzetten daarna begint de bloei pas echt.
              Ik tel de bloeidagen meestal na 14/20 dagen 12/12.

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Beide tenten nog een weekje, dan is de 'echte' start bloei ongeveer. Iets meer wit, iets meer pruik

              De twee vooraan in tent 1 (tent1 dag 14) hebben het het beste naar hun zin kwa watergift lijkt het, rest hangt een beetje

              Gaan lekker hoor
          Bezig...
          X