Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Amnesia auto 1x NL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x Amnesia auto 1x NL

    Korting op 420shop
    Last edited by Fransman; 26 August 2019, 17:11.

    #2
    Hier alvast mijn voorlopige box
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Buitentemperatuur is hier nu ong 30 graden en in de tent (zonder lamp) rond de 23. Dus inderdaad in de gaten houden. Plagron batmix heb ik vaker gebruikt (buitenkweek) die moet inderdaad uit worden gespoeld. Ik dacht door te mixen met cocos en perliet het juist wat luchtiger te houden en dat er dan wat minder voedingstoffen in het medium komen te zitten

        De auto's had ik nog over, ik heb namelijk nog wat buiten staan. Dus ik dacht daar ga ik lekker mee beginnen. De eerste keer auto's voor mij. Wat zijn de grootste problemen in jouw optiek? Anders haal ik gewone zaadjes en hou ik de auto's voor volgend jaar

        Comment


          #5
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Heb het advies gevolgd en heb 5 dinamex zaadjes op de kop getikt, mijn lamp is ook binnen en de zaadjes zitten in de potjes
            Het is canna pro geworden en dus geen plagron (hadden ze niet meer). Ik ontkiem 5 zaadjes en de mooiste 4 komen uiteindelijk in de airpotten. Enige tips hoe hoog de lamp moet hangen met led om stretch te voorkomen ?

            Comment


            • Rickysticky
              Rickysticky commented
              Editing a comment
              50cm vanaf je blaadjes? Zoiets?

            • Mark de Boer
              Mark de Boer commented
              Editing a comment
              Op de website van makers staat bij de mars II 900 geschreven :

              3.Recommended Hanging Distance Above Plants
              Seedling: 24'' Germination: 24''-30'' Veg: 18''-24'' Flower: 12''-18''

              dat is in inches.

              mvg

            #7
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #8
              Succes !
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #9
                Zou je er niet meer uit kunnen halen door met een 9tal kleinere potten te kweken op een m2 en te croppen, toppen of fimmen?

                Zowiezo veel succes gewenst met je eerste kweekje fransman !
                ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                Comment


                  #10
                  Update week 1!

                  Van de 5 zaadjes zijn er 4 uitgekomen! Precies wat ik nodig had de temperatuur in de donkere periode is ong 21 graden en in de licht periode rond de 27 de LV tussen de 40 en de 50 (beetje aan de lage kant?) Ik ga voor vrijdag mijn voedingspakket ophalen bij de plaatselijke growshop.

                  Er zat na het uitkomen van de zaadjes wat strek in, ik heb de lamp wat lager gehangen en wat aarde toegevoegd om dit probleem te verhelpen.

                  Iemand enig idee waar ik op moet letten bij het voeden onder led? Een goed begin is namelijk het halve werk !!!

                  Comment


                    #11
                    En hier de foto
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #12
                      Gaat goed.
                      Voeding is pas nodig ongeveer 2 weken nadat je ze in de uiteindelijke pot gezet hebt.
                      Beetje afhankelijk van wat voor soort grond erin gaat.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #13
                        Hier en daar lees ik dat magnesium en calcium goed in de gaten moet worden gehouden onder LED.
                        Niet alleen op fora, maar ook de producent van mijn lampen geeft daar een waarschuwing over. Op de site van Mars-Hydro staat het volgende vermeld bij 'grow tips' voor de lamp:

                        "6.Recommended Growing Conditions

                        ... You may add more calcium and magnesium than normally needed..."
                        Tegelijk zie ik veel kweekverslagen onder LED waar noch calcium, noch magnesium tekorten blijken voor te komen. Maar misschien wel iets om te onthouden mocht je tegen problemen aanlopen.
                        > Back to the future Haze run <

                        < Kweek Down Memory Lane >

                        Comment


                          #14
                          Even weer een update, beetje lang na de laatste maar mijn telefoon is kapot gegaan daardoor ben ik al mijn foto's kwijt etc. Shit happens

                          De plantjes gaan goed over het algemeen hoewel 1 daarvan heeft een stikstof probleempje opgelopen (ga ik vanuit) de onderste bladeren werden aan de randen geel
                          Ik ben dus met voeding begonnen hesi tnt en superfit, ik doe wel de helft van de geadviseerde dosis. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik de plantjes heb vervoed!

                          Na drie dagen heb ik geconstateerd dat er geen gele randen meer bij komen dus ik ga er op dit moment even vanuit dat het werkt... De plantjes staan nu dus ong 2 en een halve week en zijn zo'n 20 cm. Hoewel 1 14 cm.

                          Ik vraag me af bij welke hoogte ik het lichtschema naar 12/12 omzet. Ervanuitgaande dat de planten in de bloeifase dubbel zo groot kunnen worden ( even gevraag aan de klantenservice van dinafem)

                          ​​​ik ga even meten hoe hoog max ik me lamp kan hangen en uit die meting weet ik ong tot hoever max ik ze kan laten voorgroeien. Of heeft iemande andere handige tips ?

                          Foto'tjes zet ik er zo op

                          Comment


                            #15
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment

                            Bezig...
                            X