Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x killingfields feminized zadenkweek binnen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x killingfields feminized zadenkweek binnen

    Korting op 420shop
    Hey hallo allemaal,

    Heb op dit moment nog een ander kweekverslag lopen (10 x blueberry sativa) maar van deze 10 planten zijn 4 vrouwen overgebleven, waardoor ik weer ruimte in mijn kasten heb gekregen voor deze kweek.

    Gebruik weer de bac line voeding, (deze deed het ook goed bij mijn andere plantjes), en straks een 400 wat hps lamp.

    Ik heb vandaag de 5 zaadjes rechtstreeks (niet ontkiemd dus) in een spongepot gepland, dus nu maar afwachten.

    word vervolgd.........
    Attached Files
    Alles begint bij jezelf...........

    #2
    Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

    dat moet geen probleem zijn denk ik rechtstreeks de grond in
    heb al enkele verslagen gezien met haar , altijd in scrogg gezien
    ik ben benieuwd wat ze hier gaat opleveren

    veel groei/bloeigenot ermee
    Last edited by member10463; 19 October 2010, 12:34.

    Comment


      #3
      Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

      Altijd leuk om een kweek vanaf het begin te zien..
      Bij deze schuif ik dus ook aan, en kijk over je schouder mee!

      Succes, en maak er een mooi verslag van!
      2de growverslag:

      **Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!**

      Comment


        #4
        Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

        Ook hier zal ik je volgen

        Comment


          #5
          Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

          Komen die zaden bij Sannie vandaan en als dat zo is ben je niet bang voor Hermaphrodite planten ??
          Op WF zie je veel fem killingfields herma worden !!!???

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #6
            Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

            Dag 2 en nieuw leven in aankomst...........
            En over die Hermaphrodite planten zit ik niet zo over in, heb even een stukje gekopieerd van de website van Sannie:

            Uit 2 verschillende selecties hebben we de 2 beste moederplanten gekozen, deze planten zijn gebruikt om killing fields F2 zaden te maken en de binnenkort de F3 versie in regulier zaad. Deze top dame's welke zich al in meerdere set ups bewezen hebben zijn gebruikt om deze unieke killing fields fem zaden te maken.

            Word vervolgd..........
            Attached Files
            Alles begint bij jezelf...........

            Comment


              #7
              Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

              Wij van WC eend adviseren WC eend
              Op z'n site (WF) zijn er toch mensen die problemen hebben met de zaden

              Overigens wil het niet zeggen dat het geen goede zaden zijn want vaak wordt dit probleem veroorzaakt door de kweker zelf , bij stress kan het fout gaan en dat hoeft geen licht stress te zijn , te veel water/voeding of kou kan hier ook toe bij dragen

              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment


                #8
                Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                Hey Ventje, dit snap ik niet helemaal, Wij van WC eend adviseren WC eend
                Op z'n site (WF) zijn er toch mensen die problemen hebben met de zaden........, wat wil je hiermee zeggen ????????

                In ieder geval weer even een update:

                Dag 5 na plaatsing in spongepot:

                Van de 5 zaden zijn er inmiddels 4 ontkiemd. (zie foto,s). Ik heb deze meteen maar in 11 liter potten geplant dit keer, zodat ik ze niet meer hoef te verpotten.
                Laat ze voorgroeien onder 4 x 55 wat.

                Het 5e zaadje is inmiddels bezig met ontkiemen, maar i.v.m. ruimte gebrek in de kast, heb ik deze ook alvast in een 11 liter pot geplant, en deze in de garage voor het raam gezet.
                Laat dit gewoon zijn gang gaan en zie wel wat er gebeurd.

                Word vervolgd........
                Attached Files
                Alles begint bij jezelf...........

                Comment


                  #9
                  Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                  Elke producent promoot zijn eigen produkt. WF is het wietforum.nl, waar blijkbaar nog mensen problemen hebben met deze soort die herma uitdraait.

                  Comment


                    #10
                    Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                    Ik zal het in ieder geval in de gaten houden. Weet echter niet wanneer en hoe je een herma kunt herkennen.
                    Moet maar eens even google en. Mischien dat ik wat tegenkom.
                    Of heeft iemand een mooie link ? Hou mij hiervoor aanbevolen.
                    Alles begint bij jezelf...........

                    Comment


                      #11
                      Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                      Gewoon, mannelijke bloemen tussen vrouwelijke op dezelfde plant. Meestal komt dat zo op rond de 5de week bloei, als de plant merkt dat de pistels onbevrucht blijven. In een paniekreaktie zijn herma's dan in staat om zelf bloemen te produceren. Zolang die ballen niet openspringen en hun stuifmeel afgeven is er weinig aan de hand. Kost alleen veel moeite om dat dan constant int oog te houden en de plant verliest een ietsie pietsie aan energie.

                      Comment


                        #12
                        Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                        Bedankt beowulf,

                        Nog 1 vraagje, Kun je toppen van herma,s roken ?
                        Alles begint bij jezelf...........

                        Comment


                          #13
                          Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                          Eyy voor eigen gebruik, ja toppen van herma's kan je prima roken, als ze niet volledig bevrucht is uiteraard, zaad smaakt niet zo ; )
                          Wat de herma's betreft zou ik me nu nog geen zorgen gaan maken, kom je wel achter wanneer ze op bloei staan! Het belangrijkste nu is de dames zo min mogelijk stress geven gezien de fem achtergrond. Ik zag dat je voorgroeid onder 4x 55w, ik raad je vooral aan de afstand tot de lamp te verhogen naar 20-25 cm van de dames, met 4x55 hebben ze voldoende licht om niet te strekken. Heb er zelf ook 1 van 2x55 en dat produceerd nog best wat warmte! Probeer je LV goed hoog te houden minimaal 70%, hoger mag altijd! Waarom er zo'n issue wordt gemaakt over herma's van de sannie's Killing fields snap ik geen ene bal van, killing fields is op zich een mooi stabiele soort, maar zoals met alle feminised zaden heb je altijd kans op herma's!! Of je deze daadwerkelijk krijgt is voor een groot deel afhankelijk van de skilzz van de grower, je hebt dan geen ruimte voor fouten! Dus ben je nieuw en heb je geen ervaring ga dan niet met feminised zaad zitten kutten is mijn advies

                          Greetz mate
                          Last edited by Psycho; 25 October 2010, 16:12.

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                              Bedankt voor de adviezen, is ook goed voor mijn gemoedsrust.

                              Heb de lampen meteen 25 cm boven de jonge dames gehangen.
                              En de ene jonge dame uit de garage erbij gezet. (kon nu mooi omdat de lampen hoger hangen.

                              Word vervolgd........... en nogmaals bedankt voor advies en commentaar
                              Alles begint bij jezelf...........

                              Comment

                              Bezig...
                              X