Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Amnesia Haze onder 3x 600W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Al een week over tijd!!!!!

    Comment


      #62
      Update jaja! voor zover er iets te updaten valt.. het bloeit en bloeit en bloeit en ruikt.
      Ik geef nu om de andere dag water. De ene waterbeurt 3 liter, de andere 4 liter.
      elke beurt met voeding. Ec 1.8
      ph van regenwater incl voeding ca. 5.9
      Elke dag water en voeding was te veel. Ze doen het nu veel beter en de dode bladpunten trekken niet verder naar binnen.
      ook weer enzym mee gegeven op aanraden van een kenner.
      dus per liter: 5 ml terra bloom, 1 ml green sensation, 1 ml enzym.
      Min temp 20 graden, max 28
      LV tussen de 30 en 40%

      foto's zijn in het donker genomen, dus klikken en dan maar hopen dat het er een beetje goed op staat.
      Vrijdag al gedaan, was van plan te updaten, maar was er nog niet van gekomen..
      8e week bloei afgerond volgens mij. Schema hangt in de schuur dus weet het even niet uit mijn hoofd
      20200221_163033.jpg
      20200221_163239.jpg
      20200221_163326.jpg
      20200221_163252.jpg
      20200221_163331.jpg
      Inmiddels begint de achterblijver ook mee te doen. Die begon 2 weken later als de rest, en zal dus 2 weken langer moeten staan denk ik.
      20200221_163107.jpg
      20200221_163159.jpg 20200221_163204.jpg

      Tips en tops zijn welkom! Heb geen idee of het goed gaat zo en ben eigenlijk maar gewoon aan het wachten tot ze klaar zijn.

      Foto's van het totaalplaatje zijn mislukt..

      groet!!!
      Attached Files

      Comment


      • Matthies
        Matthies commented
        Editing a comment
        Rreppel, ik maak alleen foto's met flits, of lampje net voordat het licht aan gaat. Zou dat dan ook kwaad kunnen?? Het onweert in de natuur toch ook weleens?

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Vlak voordat of nadat de lamp aan of uit gaat is geen probleem. Zou ze niet midden in de donkere periode storen.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Maakte ook foto's met flits, 1 plant vol met onrijp zaad.

      #63
      Als het goed is! Moet ik nog 1 a 2 weken.... Maar hoe weet ik nu of de plant goed is. Heb een zak microscoop en aaangezien de planten verwerkt worden tot olie, heb ik milky en amber trichomen nodig.
      Is het nu een kwestie van om de zoveel dagen de trichomen checken? Of is het voor jullie aan de bloem te zien? Buiten was het simpel, als ze een week of 8 in de bloei stonden en ze gaven pokkeweer op, dan ging je oogsten. Binnen regent het niet zoveel.. hier de foto's van vanmiddag:
      20200316_163430.jpg
      20200316_163458.jpg
      20200316_163441.jpg
      20200316_163510.jpg
      Attached Files

      Comment


      #64
      Hier is een heel lang topic met diverse pogingen om uit te leggen hoe het zit : Wanneer oogsten? Trichomes
      Als je een aantal pagina's door leest snap je het vast wel. Het is niet zo moeilijk.

      Als de trichomen voor ongeveer 50/50 milky/doorzichtig zijn ga je stoppen met voeding toevoegen en geef je alleen nog normaal water.
      Dan, tegen de tijd dat ze naar amber gaan verkleuren ben je wel een weekje verder en kun je gaan bepalen hoe ver de tricho's zijn.
      Ik check ze meestalom de 3 dagen ofzo....de ene soort gaat sneller dan de ander dus dat bekijk je gewoon per keer.

      Heb je nog recente foto's van die meestertoppen ? (die staan er niet bij in je vorige post?)
      Twee weken geleden zagen ze er al goed uit, die zullen nog wel een stuk dikker geworden zijn.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ahja, nu wel

        Ja die moeten nog wel even.
        Zolang je nog zoveel witte haren (pistils) ziet is het nog geen oogsttijd en hoef je de trichomen nog niet te checken.
        Geduld, lekker laten gaan.

      • Matthies
        Matthies commented
        Editing a comment
        Helder, dank voor je antwoord, daar kan ik wat mee.
        Dat wist is niet. Als er dus volle bak nieuwe witte haren op staan, is het varken sowieso nog niet klaar voor de slacht.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ja, en er zit ook weer een maar aan, natuurlijk, zoals bij alles haha
        Er bestaat zoiets als tweede internodebloei. De palnt gaat nog een keer bloeien, bovenop de bloei die er al is.
        De plant is zo gezond en in supergoeie conditie en omstandigheden dan kan ze opnieuw witte pistils gaan maken.
        Als je die wil uitzitten kost dat weer een paar weken extra, maar de toppen gaan dan wel superdik worden wegens die 2e bloei.
        Dan krijg je die mega-droom-toppen die je weleens op foto's ziet, langer dan je arm, dikker dan je been
    Bezig...
    X