Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Af night queen 2 weken bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Af night queen 2 weken bloei

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Uit de titel maak ik op dat het een autoflower is? Die hoef je niet op 12/12 te zetten, dat gaat enkel resulteren in minder opbrengst. Een af gaat bloeien na een vastgelegde tijdspanne, onafhankelijk van het aantal lichturen.

    ​​​​​​De meeste hier zetten hun lichtschema op 20/4 als ze auto's kweken.

    Best ook iets rustiger doen met de voeding, auto's zijn daar nogal gevoelig aan. Batmix heeft voor 6? weken aan voeding, dat wilt zeggen dat je de eerste 6 weken niet meer zal moeten voeden volgens mij.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    Comment


      #3

      Dat had ik hier al vernomen idd qua lichturen over auto flowers. Ze staat nu voorlopig weer 18-6 al moet ze daar wel flink aan wennen
      Batmix geeft inderdaad voor 6 weken voeding. Na ik voeding bij heb gegeven en de plant goed in de gaten heb gehouden kon ik geen symptonen vinden van overvoeding wel een aangename verandering door de 13-14 (vermoed ik tenminste).

      Comment


        #4
        Update van mn testplant
        inmiddels heeft ze de 62cm bereikt (gisteravond gemeten dus verwacht dat eind dag dat ze op 65cm zit) na 3 weken bloei. Ze begint al goed te geuren ook en zie al thc op de kleinere bladen.
        vind dat ondanks mijn onwetendheid dat ze het niet slecht doet. Wil dr na gisteravond en vanochtend 1l water gegeven te hebben een dag of 5 "droog" te laten voor (hopelijk) een co2 boost. Tips,tricks, verbeteringen, op- aanmerkingen alles altijd welkom✌
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          CO2 boost? Verklaar aub?
          Mooie dikke stam zeg!
          Niet teveel veranderen met wat je nu doet, gaat goed zo!

        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Lijkt wel of de plant bij de kapper is geweest.....
          Batmix voor een afje? Daar zijn er niet veel van
          hier die dat risico lopen............Succes!

        #5
        Takketoelli Co2 voor de wortels. Zodat ze hopelijk nog wat harder bloeit. (Heb het ook maar van youtube hoor alleen die kweekte op glaswol geloof ik. Ik wil wel de naam noemen maar is ook gelijk reclame dan.
        Ipie het is ook een testplant he vandaar een AF alleen vraag ik me nou wel af waarom batmix niet geschikt zou zijn? Ik post op het eind ook nog een fototje van mijn kweekschema. Mist een week maar gaat ook meer over toen ik mijn voeding binnen had. Ik denk dat de ogen gaan. Had verwacht dat ik dr had vergiftigd.
        Ze heeft zeker een knipbeurt gehad gewoon dingen doen/proberen en zie t wel. Wat bij deze fout gaat gebeurt iig niet zo snel bij een andere. En ook dingen die wel lijken te kunnen zal ik niet zomaar op de andere doen.

        Comment


          #6
          Een AFje heeft niet zoveel voeding nodig (in vergelijking met fotoperiodieke planten). Batmix is redelijk zwaar bemest en daar kan een AFje het moeilijk mee krijgen.
          Net zoals een AFje beter op geen enkele manier gesnoeid kan worden, net zoals verpotten wordt afgeraden. Ze heeft simpelweg niet de tijd om te herstellen en je levert daardoor in op de opbrengst.
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


          • BudKiller
            BudKiller commented
            Editing a comment
            Deze Queen wordt een heks geloof ik.‍♂️
            Ze is bedoeld als test plant maar dit was ook weer niet de bedoeling

          #7
          Keurig heb de AF gewoon als sativa en fems behandeld overpotten,snoeien een klap voeding erbij en zelfs de fotoperiode van 24u en op 12-12 heeft ze gehad echt nooit geweten dat AF en fems zo'n groot verschil zou zijn

          Comment


            #8
            Toch wel, zijn gekruist met plantjes uit het hoge noorden. 24u licht kan geen kwaad, bij mij krijgen ze 20u licht. Niet snoeien, wel voorzichtig dieven. Maar doet het daarvoor niet slecht. AF worden direct in de eindpot gezet, zodat alle aandacht naar de bloei kan gaan.

            Ik gebruik CO2 tabs, een soort bruistablet die je kort voor het water geven een beetje in je giftwater doet. Een scheutje spa-rood kan ook
            Maar veel mensen vinden dat onzin ... kwaad kan het alleszins ook niet lijkt me.

            Succes nog!

            Comment


            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              Ieder mens vindt sommige dingen onzin omdat we het
              allemaal op onze manier doen. 24 uur licht kan geen kwaad
              maar ik, ( daar heb je het weer persoonlijk) Vind dat al het leven
              toch even rust nodig heeft, ik houd de afjes op 20-4 of 22-2.......

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Klopt Ipie.
              De donkere periode is belangrijk voor (alle) planten.
              LR2 heeft het er ook weleens over gehad.

            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Helemaal mee eens, mijn AFplantjes krijgen hun 4 uur donkerte.
              Was ooit in het noorden van Finland op zomervakantie (daar komen die ruderalis genetica vandaan) en daar is het ook 24u lang licht begin juli. Was soms lastig op de camping om nachtrust te krijgen. Lijkt me daar wel klote in de winter als het 6 weken donker blijft.

            #9
            Als ik het is zo bekijk nu (jaja giga veel geleerd van jullie) met wat ik te weten ben gekomen en dan doordat ze van 18-6 naar 12-12 en terug naar 18-6 is gegaan heb ik aardig gemerkt dat ze zowat een week nodig heeft gehad om weer te wennen. Het lijkt mij dat als ze 24/7 zou willen ze lang niet zo lang in dr jetlag blijft hangen. Niemand ook toevallig al eens getest?
            Ik heb nog geen 2e vsa anders had ik t alsnog gedaan al zou het nog niks zeggen natuurlijk. Maar had er ook nog wel bij gekund inmiddels.

            Comment


              #10
              week 4 zit er bijna op voor dr.
              even wat ontwikkelings fototjes.
              ze staat onder de 600w hps vrij stabiel op 26gr en rond de 40% LV.
              met voeding zit ik nog steeds erg te spelen haha maar dat laat ik nog wel zien.
              ze krijgt iig plagron bloom en pk 13-14 erbij toegevoegd.
              20191209_010203.jpg 20191209_010415.jpg 20191209_010430.jpg 20191209_010624.jpg 20191209_010614.jpg
              Attached Files

              Comment


                #11
                Gaat lekker!

                Comment


                  #12
                  Yesss, die ziet er goed uit hoor.
                  Wel jammer dat je alle grote fanleaves eruit geknipt hebt, daardoor gaat de ontwikkeling en de bloei een heel pak langzamer.
                  Juist die grote fanleaves zorgen voor erg veel energie in de toppen (je ziet ook dat ze nieuwe bladeren gemaakt heeft)
                  Mja, tis ook een testplant he, alleen heb je geen vergelijk dus je kan niet echt zien wat het met fanleaves zou zijn geworden.
                  Gaat sowieso een lekker rokertje opbrengen
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • BudKiller
                    BudKiller commented
                    Editing a comment
                    Ja iets te fanatiek gesnoeid geloof ik.
                    Is ze daarom dan nieuwe bladeren gaan maken?
                    Ja testplant is wel duidelijk haha maar ging me meer om de temp, RV en voeding toevoegen qua hoeveelheden bijv. om gewoon eens te kijken hoe/of ze er op reageert. Denk ook wel dat de voeding heeft geholpen dat het nog wat oplevert. (Gelukkig) na t weekend gaat ze alleen mee met mn lemon hazejes naar 12-12 dus dat wordt weer inleveren.

                  #13

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Nee. Fluffy toppen krijg je als het tijdens de bloei te warm is.

                  #14

                  Dan zou het over 1.5w hakkedag zijn
                  Is het beter om nu te stoppen met voeding of is een week genoeg? Ze staat in een 25l pot batmix.
                  Ooooohhhhh yeeeaaahhh
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • BudKiller
                    BudKiller commented
                    Editing a comment
                    Af sneller dan een fem? Fem heeft toch een bloei van een week of 11 (doorgaans) met meer opbrengst?

                  • Ipie
                    Ipie commented
                    Editing a comment
                    Meer opbrengst klopt.
                    Tijd, geen verschil...........

                  • Takketoelli
                    Takketoelli commented
                    Editing a comment
                    Mijn kweekjes duren gemiddeld 4 maanden. Ik laat ze dan 4-5 weken groeien, dan op 12/12. Als ze gaan bloeien ben je weer 2 weken verder, dan nog zo'n 10 weken, meestal 1 meer.

                    Direct op bloei zetten van regulier vind ik zonde, dan kun je net zo goed AFjes doen naar mijn idee

                  #15
                  Dacht altijd dat af snel en minder was en fem langer maar meer‍♂️ Mijn fem heb ik nu na 3.5w groei in de bloei gezet maar voor zover ik me nog herinner van toen (10jr geleden) had ik met een week al de 1e bloemen/vruchten op mijn plant staan? Of ik zit er gwn keihard naast of kan daar verschil in zijn? Hoe gelijk in de bloei dan? Vanaf stekje? Dat lijkt me 3x niks met een opbrengst van niks

                  Comment


                  • BudKiller
                    BudKiller commented
                    Editing a comment
                    Als je dr direkt in de bloei zet krijg je maar bar weinig opbrengst lijkt me? En snoeien,toppen,fimmen enz lijkt me dan ook een probleem wat t gelijk weer wat saaier maakt ook

                  • Takketoelli
                    Takketoelli commented
                    Editing a comment
                    Ze noemen dat een SOG, Sea Of Green. Als ik ooit zelf zaadjes heb gekweekt ga ik dat een keertje proberen. Alleen maar hoofdtoppen

                    En helemaal gelijk, lijkt mij best saai ja

                  • BudKiller
                    BudKiller commented
                    Editing a comment
                    Is dat een SOG? Dacht dat scrog en sog min of meer hetzelfde was heb nu 3 aanstormende talenten (alaskan ice) als dat wat word krijgen ze 1 week groei en dan 12-12 (onbedoeld en ivm ruimte gebrek) is dan bijna een SOG
                Bezig...
                X