Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow + Wembley in SCROG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Staan er groen bij! Mooi.

    Comment


      #32
      ziet er goed uit flip keep up the good work
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        #33
        succes flip ben er ook terug bij
        hopelijk kan ik binnen kort terug alle dagen terug on line en terug verslag bij houden
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ja had het gezien, welkom terug

        #34
        5/1

        We zijn weer een paar dagen verder. Ik heb wat grote bladeren weggesnoeid. Deze waren dusdanig groot dat de nieuwe nodes eronder verstopt bleven en zo onvoldoende licht kregen. Zo kunnen ze natuurlijk nooit groot worden dus vandaar deze beslissing. Normaal ben ik niet zo van gezond blad weghalen maar in dit geval leek het mij beter. We gaan het zien. Voor de rest weinig te klagen, ik zie geen tekenen van tekorten of overschotten, so far so good.

        Hier is 1 van de bladeren die ik weg hebt gehaald. Deze is van links achter, 1 van de Wembley's. Zij is de mooiste plant. Zij heeft 11 vingers, ze vindt het allemaal wel prima zoals het er aan toe gaat.



        IMG_6177.jpg

        Eigenlijk zonde dat het er nu af ligt maar ze stond echt als een parasol boven de plant. Nu dit blad weg is fleurt ze wel op. Hier is ze in volle glorie. Ze was als eerste boven, de sterkste van de groep zullen we dan maar zeggen. De onderste node stond trouwens boven de rest uit vanmorgen dus die heb ik ook getopt. Aangezien de rest deze nog moet inhalen denk ik dat er nog wel vaker getopt gaat worden de komende tijd.


        IMG_6187.jpg IMG_6192.jpg


        Wembley nr. 2 (rechts boven) heb ik ook gesnoeid. Zij begint ook wat meer open te trekken en groeischeuten aan te maken. Ze begint ook iets meer te drinken, de tensio stond op 180 vandaag. Heb de Blumat een slag verder open gedraaid.

        IMG_6188.jpg IMG_6193.jpg


        White Widow nr. 1 (links onder) begint ook leuk mee te doen. Ze kwam als 3de uit. Ook hier werd getopt, gesnoeid en een beetje bondage toegepast. .

        IMG_6189.jpg IMG_6194.jpg


        Dande WW die als laatste uit kwam. Ze doet haar stinkende best om mee te komen maar ze zit behoorlijk in de frommel. Hoop dat ze nu wat harder gaat nu 2 grote parasols boven haar hoofd verwijderd zijn. Deze ga ik nog met binddraad open trekken maar dat doe ik pas als ze getopt is. Dat moet dus nog gebeuren.


        IMG_6190.jpg IMG_6195.jpg


        Hier staat het hele zooitje. Ben ik 100 % tevreden ? Nee. Ik zie echter geen tekorten dus dat gaat wel lekker. Deze week eens zien wat het snoeien heeft gebracht. Ik ga in iedere geval het net al spannen, Wembley 1 zal niet lang meer nodig hebben om er tegenaan te groeien. Als ze zo doorgaat vul ik het net met haar en zet ik de rest erbij voor spek & bonen, als extraatje

        IMG_6186.jpg IMG_6191.jpg




        Tot de volgende keer maar weer !







        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Dat zei jij ook over Lavendertje en ik heb gezien dat zij inmiddels een prachtige plant is geworden

        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Niets mis mee Flippie!
          Lekker doorgaan zo!.....

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment

        #35
        6/1

        Aangezien ik mijn voeding op gevoel heb gegeven (2 ml / l) wist ik tot nu toe mijn EC niet. Vandaag toch even de meter uitgehaald, ik zit nu op 1,0.

        Zat ik toch goed, het schema gaf 1,2 aan maar ik vond ze groen zat. Ik zie nu wel dat ze iets lichter beginnen te worden dus ga ik verhogen naar 3 ml/l.

        PH Heb ik aangezuurd naar 6,0, in de ton zal dit al snel gaan oplopen. Heb ze vandaag weer 5 liter gegeven, die zullen morgen wel weer op zijn. So far so good..

        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #36
          8/1. Gisteren 10 liter water in de ton gegooid met voeding, EC zat op 1,3. Ze knappen er zienderogen van op, ze worden alweer wat donkerder.

          Vandaag is het dan zover, het net is er boven gehangen. Nu wachten tot het wat voller is gegroeid en dan kunnen ze om.

          2262138A-37AE-4565-AE20-F4A9B7793F1B.jpeg D0EE3783-FC9C-4DF8-9D07-03A4CA800D88.jpeg

          Ook Frommeltje lijkt het wat beter te doen, heb nog wat grote bladeren weggehaald en ze ziet er al wat frisser uit. Zaten die bladeren haar dan toch in de weg ? Ze is iig bezig om nieuw blad aan te maken, dat is al een hele geruststelling. Denk dat ik haar niet top, de rest is al getopt. Kijken of ik een dikke knots in die hoek kan kweken

          39067863-D913-4DE4-A66F-B7FF41C27064.jpeg F7BE28B4-CEDD-4D91-9ACC-40480119C2CC.jpeg

          Voor de rest weinig spannends, fijne avond allemaal !
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #37
            Zie je dat de twee linkse ietsje afwijken van rechts?
            Niets met de afzuiging te maken?

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Heb ik ook aan gedacht echter die slang wat je ziet is aanvoer. Filter met afzuiger hangt tegen de achterwand. Echter, heb voorheen ook eens zo’n rare planten gehad en toen hing de slang er niet, toen zat de aanvoer boven. Er stroomt ook niet hard lucht uit of zo, met een vlammetje is het nauwelijks waarneembaar.

              Links Boven kwam als 1ste uit, RB als 2de, dan LO en dan RO. De laatste 3 hebben het moeilijk gehad met kiemen, heb de zaadhoesjes moeten verwijderen, ze hebben een dag met de helm op gestaan. Zou het dan toch de slechte start zijn geweest ?

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Mwaaaaaah.... zou misschien kunnen. Ik zie 4 planten waarvan het er 2 goed doen, 1 super en 1 wat minder
              Beetje wind schaadt toch niet? Tocht?
              De temperatuur is misschien ietsjes lager vlak bij de uitgang?

            • JFall
              JFall commented
              Editing a comment
              ha ha , ik zie ook wel iets verschil tussen de ene en de andere plant,........prachtige planten en een iets minder prachtige plant
              Oke, je streeft perfectie na,......dat begrijp ik ,.....erg leuk om te volgen.

            #38

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Spelen kan altijd!
              Ik zou de aanvoer wel onder de tent houden

            • SweetMango
              SweetMango commented
              Editing a comment
              Ligt er ook maar net aan of je ruimte waar je lucht in zuigt warm of koud is.
              Als het koud is kan je beter via boven aan zuigen en via onder af zuigen lijkt me..

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Inderdaad. Ik heb nu de aanzuig boven de verwarming hangen, uitlaat daarvan onder in de tent. In de zomer zuig ik vanaf de grond aan
              Scheelt weer

            #39
            14/1

            Heb 3 planten wat hoger gezet en ben begonnen met scroggen.

            Ze krijgen vanaf nu de volledige dosis voeding mee, kijken hoe ze reageren. Meer valt er eigenlijk niet te melden, heb wat blad gesnoeid om onderliggende groeischeuten wat meer licht te geven.

            Denk dat ik ze nog een weekje geef en dan de lamp om zet.


            IMG_6228.jpg IMG_6229.jpg
            IMG_6230.jpg IMG_6231.jpg

            IMG_6226.jpg IMG_6227.jpg
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Blijf ff goed je Blumats controleren; na verhogen van potten had ik daar problemen mee. Slangen die niet meer goed liggen, verschil in druk

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Bedankt voor de tip, tot nu toe lopen ze goed, geen verstoppingen oid maar wellicht toch een extra bierkratje onder het vat om de druk wat te verhogen..

            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Staan er mooi bij

            #40
            Die rechtsvoor is goed opgeknapt zeg staat er stukken beter bij als vorige week.

            Verder word weer een lekker vol net kan nu al zien als alle toppen wat hoger zijn het wel lekkee vol komt
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Ik ben ook om hoor. Vond dat altijd een overbodige actie, snoeien.

              Is ook niet echt logisch; blad is fotosynthese is groei, en je ziet gebreken eerder. Voordeel is bij mij dan vooral een beter beheersbare lv. En vorige ronde had ik ook flink gesnoeid, grootste opbrengst ooit! Toeval?
              Ik denk dat het wel degelijk verschil heeft gemaakt. Alleen had ik erg veel blad in de Tangerine Dream toppen. (Of herken jij dit ook Weske, normaal bij TD?)

              Ik vond het vorige ronde nog een noodoplossing, nu zie ik in dat het in mijn kweekjes veel kan toevoegen!

              Vanaf volgende ronde ga ik het standaard doen

            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              Ja waarom een top achterzetten vanwege 1 of 2 bladeren ik heb gisteren weer gesnoeid en een hoop weggehaald.

              Ik denk dat het is vanwege het snoeien dat ze bovenon meer blad gaan aanmaken eerlijk gezegd

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Ik zal ze straks eens kaal plukken

            #41
            20/1

            Kwam er vanmorgen achter dat de Blumats niet meer liepen, even met de slang gerammeld en toen gingen ze weer. Vanavond even goed nakijken.

            Gisteren voor de lamp aansprong snel een foto gemaakt.

            1496B6E3-D168-456B-A985-F9865D587079.jpeg
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Euh jah.. die spreuk zou ook bij mij passen

            • SweetMango
              SweetMango commented
              Editing a comment
              Dan ga je scroggen @ Kroket

            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              I looooove scroggen en LST

            #42
            Vanmorgen stond de Blumat weer stil. Takketoelli had me hiervoor al gewaarschuwd, het verhogen van de poten speelt wellicht parten hierin. Heb dot dan ook goed in de gaten gehouden.

            Heb bijna alle potten weer verlaagd, vanavond zet ik de laatste ook omlaag, die moet ik eerst even losknippen van het net.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Damn, das balen... ;(
              Lastig te bepalen waarom nu he?
              Het moet haast wel iets met druk zijn, aangezien het hele systeem daarop gebaseerd is.
              Ik vond ook het verhogen van het voedingsvat een goeie van je.
              Zodra ik ergens iets verander beginnen de problemen,
              daarom heb ik besloten om na installatie nergens meer aan te komen.
              Vat wekelijks verschonen en af en toe wat wrijven en spoelen, dat is het wel

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Was er al op bedacht mede door jouw tip, daarom kijk ik ‘s morgens altijd even voordat ik naar het werk ga.

            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Dat lijkt me inderdaad de oplossing.. Altijd het voedingsvat evenveel verhogen/verlagen als de potten

            #43
            21/1

            De voorste 2 weer naar beneden gezet, de Blumats begonnen weer vrolijk te stromen. Toch een kwestie van geen druk. Goed, ze lopen weer, de achterste staan in het net, de voorste nog niet. Toch denk ik eraan om dit weekend om te gaan, duurt anders wel heel lang zo..

            CDEF0AFE-023A-45CB-ABB9-C3DFB54CB722.jpeg

            Links achter komt wel mooi langs de wand omhoog, misschien een idee om daar wat weg te halen zodat het voor meer naar het midden groeit ?
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Niet in het net maar wel in de Blumats... Komt goed, ik snoei een beetje en zet ze dit weekend in de bloei.

            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Een klimcannabis!

            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Genoeg afstand van de lamp? Waarom laat je haar dan niet gaan? Blijkbaar wil ze zo groeien en langs de wand heb je er weinig last van

            #44
            Miljaar mooie plantjes hier ken ik nog wel wa leren ik schuif me stoeltje erbij hoor

            Comment


              #45
              25/1

              Vandaag heb ik de klok omgezet, vond het lang genoeg voorgegroeid zo. Achteraan staan ze mooi in het net, vooraan willen ze maar niet de lucht in schieten. We gaan het zien...

              Verder weinig bijzonders, voeding krijgen ze de volledige dosis, de Blumats druppelen vrolijk verder, nu is het wachten op de bloei.

              A24259F6-3789-4EDB-8E52-E44ECCF0D4CE.jpeg 3A5472A9-96F3-49BF-9AFE-42F69EA74F09.jpeg 0DE58635-4EA2-4966-985A-E9DC9FA98E78.jpeg 058A4F76-2C01-40B8-A354-EA73D3D7FA13.jpeg D73C2D3A-13A3-40FC-B13D-C497E1452B73.jpeg 02734DDC-6CA9-4944-A855-FD4E9F596645.jpeg



              Ben in de tussentijd ook nog aan het kiemen geslagen, zag hier zoveel nieuw leven, dat steek aan Had nog 5 reguliere zaden over, geen idee wat het is. Volgens mij eens ergens gekregen...

              C99 x BBC Als ik die laatste door de Duck laat zoeken krijg ik heel veel hits van grote negers die iets met kleine blanke meisjes willen doen... Ik gok iets van BlueBerrysChietmijmaarlek..

              Hoop van de 5 2 vrouwtjes over te houden, verslag volgt. Is meer voor de leuk, eerst de AKtjes (uh, oh nee, dat was de vorige ronde) de Wembley's en de WW's maar eens in de bloei krijgen. Is meer voor de leuk, voor erbij een beetje aanklooien.

              7BCEB7FC-F659-4A8E-9043-5FE6099B059E.jpeg EAE8DFCB-CF9B-4AA8-A0D0-F36821671CC6.jpeg
              Last edited by Flip Hasjkip; 26 January 2020, 11:25.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Ja, je kunt meerdere soorten op 1 stam enten.
                Mits je de juiste basis kunt vinden en stabiele strains om erop te zetten

              • Weske
                Weske commented
                Editing a comment
                Flinke plant linksachter man

                Verder ziet t er goed uit laat de bloei maar snel beginnen

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                SweetMango Verrek, zit er weer een ronde naast, heb het aangepast Welke bladproblemen zie je op komen ?
            Bezig...
            X